Mijn buik begint ook behoorlijk te groeien haha. De eerste straie is vorige week ontdekt, helaas.. Maar je doet er toch niets aan.. en je krijgt er wat moois voor terug. Moet nu iedere 2 weken naar de gynae en groeiecho. De kleintjes waren met 32 weken nog net zo gegroeid als een eenling, dus helemaal top! Het gaat nu erg snel vind ik.. ik weet nog wel dat jullie rond de 32 weken waren.. *slik*
Echt super dat ze groeien als een eenling!!! Voel je je verder wel lekker? Nu maar hopen dat ze zolang mogelijk in mama's buik willen blijven zitten!!! Maar dat moet goed komen!
Bereke dat maakt niet uit hoor, wel vervelend dat ze veel huilen. Habibas ik zal me ook weer wenden tot het andere topic, zal hem weer ff zoeken maar kan het soms niet goed bijhouden allemaal. Zwangere meiden succes! Ik hou jullie zeker in de gaten.
Genieten doe ik van de ukkies! Maar begin er nu wel klaar mee te raken. Ik slaap bijna niet door rusteloze benen, b.i., plassen.. En ik kan door de b.i. bijna niks meer.. Heb sinds gisteren een constant ongie gevoel met af en toe pieken, ga er vanuit dat dit voorweeën zijn, deze had ik 2 weken geleden ook al, maar dan iets erger. En de straie, mijn buik JEUKT haha.
Goedemiddag dames, Ik mag mij hier ook melden!!! Vanmorgen te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een 2eiig tweeling!! Ze zijn nu 9 weken en 6 dagen. alles was goed hartjes klopte en ze waren actief! Zelf ben ik 22, getrouwd en hebben al een zoontje van 2 jaar. En nu worden we dus ook ouders van deze geweldige tweeling! Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat... Verder nog nergens last van gelukkig
Ontzettend gefeliciteerd met je 2 wondertjes!!! Tis zo ontzettend leuk om tweelingmama te worden/zijn!!! Veel plezier met je zwangerschap!
Mama van 2 Gefeliciteerd met je mooie knipperlichtjes ook ik ben mama van een zoontje van nu 2,5 jaar en in mei bevallen vamn een 2 eiige tweeling ik was ontzettend bang dat het te druk zou worden maar nee hoor het loopt als vanzelf..... Het lukt je vast wel Veel plezier hier !
Dank jullie wel!! Ben over de ergste shock heen gelukkig! Kan alleen nog maar verliefd kijken naar mijn echo whahah!
Shock??? Mijn man en ik hebben de 1e week na de 1e echo niet meer met elkaar gepraat hahahaha zo waren we geschrokken. mijn eerste echo was al met 5 weken en 3 dagen dus daarna moesten we een week wachten of er wel hartactie zou komen bij beide.... en die was er volop!!!!!!! na alle twijfels en angsten zijn we nu heerlijk aan het genieten van onze 3 wereldwonders
Meiden, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zat met smart te wachten op mooie 3d-echo's van MM7... Lees ik bij zwangerschap in het topic wie is er ook zwanger van een 2-ling dat ze opgenomen is in een academisch zh omdat ze weeën had en nu weeënremmer en longrijpers krijgt... MM7, ik hoop echt dat alles goed komt! Heel veel sterkte toegewenst!!!
Wat raar heb er niks over gelezen op hyves daar was de echo goed gegaan en super mooi zei ze... Mm7 Als je dit leest heel erg veel succes en hou je wondertjes toch nog even binnen meis.... zet hem op
lgt er pas in denk ik want ze is naar de jonggezinnebeurs geweest las ik.... hoop dat alles goed met haar en haar wondertjes gaat. is nog wel heel vroeg 24 weken nu geloof ik pfffff moet je toch niet aan denken
Bmm was vanmiddag 0,9. Nog een paar uur dan zit de longrijping er 48 uur in, weeen werden weer wat sterker, maar zijn nu weer afgenomen. Ik blijf hier in zh tot aan de bevalling, hoop dus hier nog te zijn met de feestdagen, ben 1 jan, 32 weken! Kreeg ik via hyves... Hoop echt voor dr dat ze de feestdagen in t zh mag doorbrengen met een buik vol baby's!!!
Krijg er gewoon kippevel van. Maar 0,9 mm bmm is echt heel weinig.... ik hoop zo dat ze het haalt de feestdagen maar ik ben er zoooooo bang voor dat ze dat niet gaat halen..... Ik heb gewoon kippevel hier brrrrrrr hoe moet die meid zich wel niet voelen........
Ik weet helaas een beetje hoe ze zich moet voelen. Weten jullie hoe ver ze nu is? Ik lag met 25 weken in het ziekenhuis met een gebroken vlies. Heb ze gelukkig nog een weekje binnnen kunnen houden. Ik hoop dat zij het nog veel langer kan rekken... Hier draaien mijn duimen op volle toeren!!