Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Pffff...

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Oh, ik hoop dat mm7 haar kindjes langer binnen kan houden. Wat een moeilijke tijd zeg :(

Sterkte mm7!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    dus veel te vroeg om de kindjes t daglicht te laten zien!!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heel erg veel te vroeg!!!!!! heeft ze een buddy bij het andere tweeling topic??? iemand die ze op de hoogte houd daar? zodat die ons mischien weer op de hoogte kan houden ?

5. bereke

bereke Niet meer actief

MM7, hier wordt heel hard geduimd dat je kleintjes nog een aantal weken lekker blijven zitten!

Mama van 2, proficiat!!!

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zie niet bij iemand staan dat ze buddy is voor MM7... Ze had het zelf erop gezet en heb haar toen een berichtje op hyves gestuurd vandaar dat ik het wist...

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mm7: heel veel sterkte!! Hoop dat ze nog binnen blijven!!

Bereke: bedankt!!

Gister eens wezen kijken voor een tweelingwagen. Vond de easywalker erg mooi, maar heb mijn twijfels over het zitgedeelte. Die gaat met ritsen en klitteband verstelbaar. Welke wagens hebben jullie?? Ben erg benieuwd! En hoe en wat hadden jullie qua kleding?

Trouwens hier onze eerste echo:)

Bekijk bijlage 107164

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mooie echo hoor

heb er net een opgestuurd naar iemand die wou weten hoe de echo eruitzag de 1e dan :D Bekijk bijlage 107169 en dat is deze dus :D
    wat een schok was dat zeg hahahahaha 5 weken en 3 dagen onderweg

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooie echo!!! Mooi duidelijk!

Mm7, kleintjes moeten zeker nog wéken zitten blijven hoor, ik duim voor jullie!

Jipper, gefeliciteerd meid! :)

Hier, slecht slapen, zere bekken.. maar voor de rest gaat t wel hoor hihi.

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 2, ik heb de easywalker... Ik vind hem super!!! Rijd ontzettend lekker, is niet super breed en draait lekker soepel! Is heel makkelijk in en uit te klappen dus ik heb er absoluut geen spijt van!!!
    Mooie echo trouwens!!!!!!!!!!!!! Zijn ze 1 of 2-eiig? Mijn mannen zijn 1-eiig en vind t nu nog super om ze hetzelfde aan te kleden, of wel het zelfde maar net een ander kleurtje!

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepinneke: ze zijn waarschijnlijk 2eigg. Ze hebben allebei hun eigen navelstreng zover de vk kon zien. 29 november afspraak bij gyn, dus die zal er nog wel een keer naar kijken!

Bedankt voor je reactie. Had jij geen moeite met als ze straks naar de zitting over gaan om die plat te leggen?

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben de urban jungle duo wagen. En hier 2 eiïg, ben zooo benieuwd!

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    nee heb ik eigenlijk geen moeite mee... ze liggen dan goed vast en het is supersterk materiaal! Vind t een hele degelijke wagen, je krijgt waar voor je geld want ze zijn nou niet echt goedkoop... Maar je hebt nog ff om een wagen aan te schaffen! Heb het zelf via de mama mazzel dagen gedaan bij prenatal... kreeg 20 of 25% korting, weet t niet meer precies maar scheelde iig een hoop!!!!!

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hah zitten hier de toekomstige tweeling mama's ook? Dan is dit de verklaring waarom er niet zoveel activiteit is op het andere toppic 'Wie nog zwanger van een 2-ling?'

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Mm7 heel veel sterkte en ik hoop dat je ze nog even in jun warme huisje houd!

Hier ook twee eiig. En wij hebben ook de easywalker besteld........hebben we goede verhalen over gehoord en in de winkel even mee rondgestruind.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik heb de kees 2
    gewoon een dubbele buggy met losse reiswiegjes erin.. ideaal met 1 hand te besturen en niet te breed...

Young mom hoe gaat het nu met je? en je ukkies? hoe bevalt het in het ziekenhuis? ik heb je gevolgd natuurlijk bij de tweelingmoeders...

17. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @silvia009: Psychisch gaat het nu iets beter sinds ik vannacht een anderhalf uur heb gepraat met de nachtverpleegster enkel mis ik mijn jongens echt zo hard. Zou ze zo graag nog eens vastnemen :(
    En fysiek stapeld het zich allemaal op jammer genoeg. Ik lig nooit goed (lig nu al bijna 4 weken 24/7 op neer) ofwel niet voor mezelf ofwel niet voor die twee ukkies, mijn baarmoederhals die maar blijft minderen, de vele (pijnlijke) harde buiken, de 2 keer dat ik nu al weeën heb gehad, en nu die griep... Het word me soms allemaal echt heel erg veel...

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Youngmom ik kan dat heel goed begrijpen dat het je allemaal teveel word hoor. het is ook niet niks wat je nu allemaal meemaakt en dat je jongens niet mag zien nu vanwege de stress factor... de twee ukkies die eruit lijken te willen komen., terwijl je alles doet om ze zo lang mogelijk bij je te houden..
    Je volet je gewoon hulpeloos en daar mag je best verdrietig en boos over zijn..
    Maar je doet het heel erg goed. je bent toch al mooi de 30 weken gepasseerd en elke dag is er weer 1 die je ukkies een betere kans geeft om alles goed te doorstaan..
    ik wens je heel veel sterkte met de allerlaaste en meest zware loodjes ooit..

dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllll

19. bereke

bereke Niet meer actief

Youngmom, ook ik wel je heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes! Je doet het echt goed hoor! Dikke knuffel en de moed niet opgeven!

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Van MM7, stond in zwangerschap:

Even snel een berichtje ; Vanmorgen gestopt met de weeenremmers, het ging goed tot een uur of 4, toen kwamen ze weer, dus aan de ctg en weeenremmers, het is nu weer rustiger gelukkig! Ik ben van de verloskamer af, en vanmiddag hebben we een rondleiding en uitleg gehad op de Neo afdeling. Morgen een groeiecho, en verder is het afwachten..

Deel Deze Pagina