Sorry meiden, ik was dit toppic effe kwijtgeraakt. Maar nu ben ik er weer. Ik kwam eigenlijk vragen of hier iemand al iets meer wist van mm7? Met mijn ukkies: De ukkies zitten nog steeds binnen (jippie) en ze hebben een heel mooi gewicht geschat 1500gr / 1400gr (dubbele jippie) maar dan kwamen ze aan de lengte van de BMH die nu helemaal verstreken is (balen). Met mijn jongens: De jongens hebben blijkbaar een super leuk en druk weekend gehad. Ze zijn dit weekend naar de ardennen geweest waar mijn vader en stiefmoeder een buitenverblijfje hebben. En dus hebben ze daar lekker met z'n 6'en in de bossen gaan wandelen en spelen. Weer een moment waarbij ik denk van "Wat mis ik toch veel met mijn 3 kerels." Ontzettend egoïstisch maar ik mis het zo enorm... Met mij: Ik begin het echt zo beu te worden maar ik moet verder want ik kan natuurlijk niet effe mijn zwangerschap 'uit' zetten. @linnepinneke: Waw ik schrik wat, zijn Noah & Kyan nu al bijna 2 maand. Wat gaat dat snel zeg!
De www van MM7 op hyves Hopen dat we deze week naar huis mogen.. In ieder geval hebben we de 26 weken gehaald... en als de babys nu geboren worden hebben ze al een betere kans dan 2 weken geleden, maar liever blijven ze nog een weekje of 10 zitten! @ AMC.. hopelijk snel thuis in mn bed.....
En de nieuwe www van MM7: Dank voor alle lieve reacties!! Vanmiddag een echo, als de baarmoedermond dan nog 1.7 cm is mag ik naar huis, is het minder dan moet ik blijven.... Hopen bidden en duimen naar alles wat er maar is, dat hij nog steeds 1.7 cm is! En ook een groeiecho van de baby Gaat dus de goeie kant op! @youngmom, ja erg he haha de tijd vliegt!!! Woensdag naar het consultatiebureau maar ze zullen rond de 4 kg zijn... Ze zijn met 1910 en 2280 geboren... Dus ze zijn verdubbeld en we vliegen ineens door de kleding heen haha gaat zo snel!!!
@linnepinneke: Geniet er maar van want voor je het weet lopen ze en moet je hen naar school brengen (of PSZ bij jullie in Nederland)
WWW van MM7 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben weer lekker thuis!! Echo was prima, de gewichten van de babys al helemaal, meisje weegt nu 924 gram, en het jongentje weegt 914 gram, heel erg goed voor 26 weken! Nu de komende 10 weken rustig aan van de bank naar het bed en andersom! @ Lekker thuis op de bank....
Hier ook effe melden dat de CTG's nog steeds goed zijn en de ukkies nog goed actief zijn ook. Enkle zit ik wat met mijn gedachten bij mijn jongens. Casje is gisteren op school op een stoeltje gevallen en had 15 hechtingen nodig in zijn knietje. Hij heeft vannacht een 2-tal uurtjes geslapen en Sem was door zijn gehuil wakker geworden rond 3u30 en niet meer geslapen sinds dien. En nu past de buurvrouw op Cas terwijl Sem naar school is. Mijn vriend werkt full-time en heeft vannacht bij gevolg ook niet geslapen. Op dit momenten wil ik echt een steun zijn voor hem en voor mijn jongens...
Aaaah youngmom ik snap best dat je het op die momenten extra zwar hebt... je wil niks liever als er voor je kinderen zijn.... Helaas mag het nu echt niet... maar het zal nu niet zo lang meer duren voor je je andere wondertjes in de armen hebt en dan mag je je jongens ook weer zien en is jullie gezinnetje compleet( op Loecke na dan ) Heel veel sterkte meis met de laatste loodjes en zet hem op!!!!!
@silvia009: Hopelijk hebben we er tegen dan Loecke wel (deeltijds) bij ons want op 2 december komt de zaak voor om co-ouderschap te verkrijgen voor haar.
Heel veel succes en sterkte 2 dec youngmom! En dat je mannetjes nog eventjes lekker binnen blijven zitten! Hou ons wel op de hoogte he!!!
Gyn-nieuws: de ukkies zijn goed gegroeid (iets lichter dan bij een één-ling maar dat is normaal) en ik heb nog geen opening dus toch goed nieuws vandaag. @linnepinneke: Het is nog niet zeker dat het mannetjes worden hoor hier binnen
Hier gaat t met de beebjes prima. Ze hebben het naar hun zin in mama's buik schijnt. Placenta goed/navelstrengtoevoer prima, vruchtwater top.. die komen nog niet denk ik.
wauw patrouschka de 36 weken alweer gepasserd dat gaat snel!!!!!!!! weet nog dat je dit topic binnen kwam wandelen hahahahaha.... goed gedaan hoor toppie !!!!!
@youngmom, ik zat het verhaal te lezen dat je je mannetjes nog niet mag zien en ik typ automatisch je mannetjes ipv je kindjes hahahaha lekker handig! Hier met Noah naar de huisartsenpost geweest, hij heeft een liesbreuk
Linnepinneke ik las het op hyves..... zooo zielig zeg... maar heeft ie er zelf geen last van dan? omdt je het ontdekte met het verschonen ofzo????
Hij gedraagt zich niet anders dan anders en de ha heeft gezegd op het moment dat het heel rood wordt, hij ontzettend gaat gillen als je het aanraakt of koorts krijgt en huilerig en ontroostbaar blijft meteen bellen! Anders bezoek ka afwachten en dat is 22 dec maar tis wel zeker dat hij er aan geopereerd zal moeten worden Nu zn broertje maar goed in de gaten houden of hij het ook niet krijgt...!!!