Jaaaaaaaaa idd nog maar een week of 10 haha als ik dat mag halen... Net bij de gyn geweest, we gaan geen cervixmeting meer doen, geen weeenremmers meer en geen longrijping, kortom krijg ik nu weeen dan ga ik waarschijnlijk bevallen. Nog 2,5 week en dan mag ik gewoon in mijn eigen ziekenhuis bevallen, maar ik hoop pas eind januari te bevallen natuurlijk. Nu tot 32 weken nog rustig aan doen, en vanaf 32 weken mag ik weer wat meer gaan doen van de gyn. Oh en natuurlijk elke 2 weken de groeiecho gewoon.. Was hier wel blij mee, dat meten van die cervix gaf me elke keer zo stress enzo, gelukkig gaan we dat niet meer doen, er is namlijk ook niet veel meer te meten natuurlijk.. haha ja mn banner telt hoeveel weken ik nog moet idd..
Hier een super gelukkig mama die net haar zoontjes op bezoek heeft gehad. Wat zijn die twee toch lieve schatten *smelt* Sem: "Blijven babytjes daar nu zitten, mama?" Cas: "Ja é, babytjes daar blijven hé?" Mijn vriend: "Maar ze gaan nog komen hoor." Cas verwonderd: "Ja?"
Haha Youngmom wat schattig... Maare jij moet straks nog ingeleid worden joh, je gaat maar door, al meer dan 35 weken!! Echt super!!! Ik hoop dat ook te halen!
Om jullie op de hoogte te houden van mijn bevalling (en er na) heb ik een mailadres aangemaakt waar ik iedereen van forum's in zal zetten. Is iemand hier bereid om dit toppic op de hoogte te houden? Zo ja als je je mailadres via BP doorstuurt kan ik je zo op de hoogte brengen. @mm7: Ik vind het niet zo erg hoor dat ze nog effe binnen blijven. Maar hopelijk niet meer zoooo lang want die pijn die nu al enkele dagen aanhoud vind ik echt zwaar. Ik hoop ook voor jou dat je dit haald!
mm7: spannende tijden dus voor jullie! Duim met jullie mee dat ze tot eind januari blijven zitten!! Youngmom: wat fijn dat Cas en Sem eindelijk weer op bezoek mogen komen! Mag je ook naar huis of blijf je in het ziekenhuis tot de bevalling? Pff je houdt het goed vol meid! 35 weken alweer! Ben erg benieuwd of je 2 meiden gaat krijgen Patroeschka: hoe gaat het met Carmen en Devin? Al je ritme kunnen vinden? Willen ze niet aan de borst, of bewust gekozen voor fles? Hier gaat het eigenlijk wel goed. Krijg gelukkig meer energie en misselijkheid is zo goed als voorbij! Merk wel dat ik niet teveel moet tillen want dat voel ik meteen in mijn rug. Dus ben echt blij dat zoonlief nu zelf goed kan stappen. A.s. Dinsdag naar gyn, ben zo benieuwd of ze al kunnen zien wat we gaan krijgen!
Ey meiden!! Daar was ik weer heb de kleine meid ziek en slaapt al 5 nachten niet owww en ik ben zoooow moe!!!Echt extreem hadden jullie dat ook?! Hoe is het verder hier?!! Xx
Ik was ook mega moe heel de zwangerschap Sjaantje.. en nu juist door het vele bloedverlies.. Met Carmen en Devin gaat het goed. S avonds zijn ze wat mopperig maar voor de rest voorbeeldige kids haha. We hoeven ze nu niet meer iedere 3 uur wakker te maken want ze groeien als kool. Ik kolf alles af omdat dit voor mij gewoon lekkerder/beter werkt als constant 'medderen' aan de borst. Bij Justin heb ik toen ook alles afgekolft.
@mama van 3: Ik blijf in het ziekenhuis tot de bevalling. Ben ook best benieuwd of het jongens of meiden zullen zijn
Reden voor de pijn van de voorbije dagen is gekend! Die twee zijn gewoon ongeveer 400gr en 300gr aangekomen. De gyn heeft toch 2 keer moeten kijken hoor @linnepinneke: Ik heb een voorgevoel voor jongens.
Waaauw youngmom! 35 weken alweer gepaseerd, dan heb je mij al ingehaald! Succes met de laatste zwaarste loodjes
Meiden... Tatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaa................ Ik ben 30 weken zwanger!!! Nooit hadden we dit na de afgelopen weken ziekenhuis in en uit, verwacht maar we hebben het maar mooi behaald zeg! Ik hoop op nog een week of 7, is misschien wat optimistisch haha.. maar je moet altijd een groter doel voor ogen hebben he!! Hoe is het met de rest??? Mamavan3, spannende tijden idd... Maar voor jullie ook, spannend hoop voor je dat ze bij de gyn al kunnen zien wat er in je buik aan het groeien is.. Heb je zelf een voorgevoel? Sjaantje, hoe is het met je kleine meid? Zelf nog steeds erg moe? Patroeschka, wat gaat het snel zeg!! Fijn dat het allemaal goed gaat! Linnepineke, hoe is het met jou en je boys? Jane, ik weet nog dat je de fotos van de wolkjes van babys hier neerzette.... hoe is het nu met jullie? Wow youngmom dat is aardig wat zeg, en je bent ook gewoon nog steeds zwanger.... super! Vraagje ; Ik heb af en toe een paar dagen een heel gespannend buik... ik vermoed zelf dat ik dan elke keer een groeispurtje heb, hadden jullie dit ook? En mn schoenen aantrekken, teennagels knippen, scheren, in en uit bed stappen en alles hoe deden jullie dit, het is onmogelijk haha..
Mm hier gaat alles goed hoor! Begin steeds meet en meer te genieten want met de week wordt het leuker. Zet hem op en hou ze nog even binnen.
Youngmom: Oew dat is wel minder dat je in het ziekenhuis moet blijven of niet? Wel fijn dat je Cas en Sem mag zien! Ja denk je echt weer boys? Ben erg benieuwd!! MM7: wat fijn de 30 weken meid!! Vol blijven houden hoor! Ik hoop dat ze vooral gezond zijn, ons zoontje heeft al een aangeboren afwijking. Maar ik ga toch wel voor een meid! Ik denk zelf nu jongen/meisje. Jane: wat heb je 2 prachtige meiden zeg!! Hoor je wel vaker dat het na de 3 maanden echt genieten wordt! PatroeS: hoe gaat het bij jou? Hoe vindt Justin het? Hier heb ik erg last van mijn bekken/banden. Gister een flink stuk gelopen dus zal wel daar aan liggen. Dus vandaag lekker rustig aan doen. Verder gaat het goed
@mm7: Proficiat! Zie je wel dat je het zal halen @mama van 3: Ja ik ben het hier stil aan serieus beu in het ziekenhuis (nu al meer dan 9 weken). Ik heb een voorgevoel voor jongens ja.
Zo mm7, wat geweldig!!! Ik duim met je mee voor nog 7 weken hoor! Hier gaat t wel lekker alleen hebben de heertjes nog veel last van krampjes... Lijkt wel of het erger wordt dan minder maar goed je doet er zo weinig aan... Woensdag weer naar de kinderarts voor controle, ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn!!! Wilde Kyan vanavond na zn badje een pakje aangeven, kon hij zn beentjes niet eens strekken hahahaha dus meneertje heeft ineens een 62 aan! t gaat hard!!!!