Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Spannend!

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Meiden, het is natuurlijk te hopen dat jullie je kindjes tot minstens 37 weken mogen dragen. Maar als dit onverhoopt niet het geval is wil ik jullie verwijzen naar een nieuwe site. Je kunt op de link in mijn onderschrift klikken.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @youngmom, beetje goede nacht gehad???

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou net terug uit het ziekenhuis, Noah wordt doorgestuurd naar het sophia in rotterdam! Vanmiddag wordt ik gebeld wanneer het mannetje terecht kan!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Yougnmom: Spannend, is er al iets gebeurd????

Linnepinneke: he wat vervelend dat je Ha zo laks deed, en nu uiteindelijk toch een liesbreuk blijkt te zijn!! Heel veel sterkte meid!

Jipper: wat een mooie site! Ik denk dat daar veel mensen wat aan hebben als hun kind of kindjes te vroeg komen!

Hier begin ik toch beetje last te krijgen van mijn bekken ben ik bang. als ik te veel heb gelopen voelen mijn benen als lood aan en kan ik amper opstaan vanuit een stoel. Voel het vooral dus bij mijn bovenbenen, bekken, schaambeen. Herkennen jullie dit?

Verder een vraag wie is er van jullie lid van Novm? Hebben jullie er wat aan en hoe zijn die meerlingendagen? Ben benieuwd..

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Linnepinneke ik las op hyves dat e 3 januarie terecht kan??? gelukkig kan ie al snel bekeken en geholpen worden arm manneke . knuffelllllllllllllllll

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Absoluut nog maar iets meer dan een weekje en dan kan hij al in het sophia terecht! Daar ben ik erg blij mee!!! Hopelijk besluiten ze om zsm te opereren! Is het kleine ventje van zn pijntjes af!!!

@ mama van 3, ik ben net een maandje lid maar ik vind de magazine's die ik thuis kreeg best interessant!

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Spannend Youngmom!!!

Hier morgen 31 weken, nog 1 weekje en dan mag ik hier in het ziekenhuis bevallen, en dat wil ik zooooo graag maar dan wel het liefste met een week of 36 haha.. hoop dat ik het haal, heb de laatste dagen erg veel harde buiken, ze zijn ook pijnlijk, en heb dan echt zo n drukkend gevoel van onder zeg maar... en elke keer tja het klinkt gek maar een soort steken vanbinnen in mijn vagina ofzo, ik kan het helaas niet anders verwoorden, maar het voelt echt niet prettig, en soms zelfs behoorlijk pijnlijk. Tijdens een harde buik krijg ik het ook heel erg benauwd.. Hadden jullie dit ook allemaal???? Ben opzich vrij nuchter van he als de babys nu komen, dan komen ze... maar als ik al deze klachten heb, en dan snachts alleen ben(nachtdienst vriend) dan wordt ik best wel eens onzeker....

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    mm7, Bijna 31 weken al! Jeetje wat vliegt de tijd zeg! Maar wat ontzettend lekker dat ze al zolang lekker warm bij je binnen zitten!!! Laat ze er idd nog maar eventjes 5 weekjes in zitten ofzo!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mm7 klachten klinken als indalingsweeen.... denk dat je wondertjes in je bekken gaan liggen.... probeer gewoon rustig aan te doen meis en dan komt het echt vanzelf wel goed..en bij twijfel gewoon de gyn bellen he ;)

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Linnepinneke, het gaat echt snel he! Ik verbaas me er af en toe ook over, en idd nog een weekje of 5 zou echt super zijn!

@Silvia, helemaal niet aangedacht maar dat zou het wel eens kunnen zijn ja.. Ik heb ook de gyn. nog niet gebelt omdat het niet heel erg zeer doet, het is meer vervelend die steken enzo.. rond welke tijd daalt een 2ling ongeveer in? Met een eenling is dat zo tussen de 36 en 38 weken toch? Ik tel de uurtjes af na morgen, en dan na 1 jan. 2011, dan ben ik 32 weken.. ik hoop zo dat ik in iedergeval de 36 weken mag halen.. mijn buik maakt nu de laatste week echt een mega groeispurt.. vandeweek ga ik een buikschildering laten maken!!! Maar ik ben nu echt grooooooot aan het worden haha...

Fijne dagen meiden, geniet van jullie kleintjes!!

(Overigens nog niks gehoord van Youngmom he, wie weet is ze al wel bevallen, kerstkindjes!!, spannend!!)

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik weet dat ze niet is bevallen (nog) maar ze heeft het slechte nieuws te horen gekregen dat haar zusje in coma was geraakt en is overleden. Vandaar dat we nu even niks horen.

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jeetje ik schrik hiervan zeg!!!! Wow niet normaal... ik weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen behalve ; Heel erg veel sterkte Youngmom!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    oh mijn god

Youngmom heel veel sterkte met dit verlies....

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Youngmom, heel veel sterkte met het verwerken van je grote verlies!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Youngmom: heel veel sterkte met dit verlies!!

17. young mom heel veel sterkte..

18. bereke

bereke Niet meer actief

Youngmom, ook ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze vreselijke periode!

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Patroeschka, ik neem aan dat jij contact hebt met Youngmom, omdat je het ook weet van het vreselijk verdrietige nieuws van haar zusje. Hoe is het met haar? Moet steeds even aan dr denken!!

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier net zo! Ze treft het echt niet! Hopelijk gaat alles nog wel goed met de baby's!!!

Deel Deze Pagina