Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MM7 je kan er inderdaad niks aan doen.. komt omdat je jong bent... een oudere rijpere huid heeft gewoon minder kans op striae dan een jonge en strakke huid...
    smeren help geen ene fl***** is alleen wel heel lekker :D
    Ik neem aan dat Linnepineke je buddy is????

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Linnepinneke is idd mn buddy......... helaas pindakaas voor mij dus met me jonge huidje, nou ik smeer maar door, die tubes anti striae moeten op!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    32 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Youngmom is aan het bevallen!!!! sinds gisteravond weeen... nu 5 cm ontsluiting ligt aan de weeopwekkers...spannend!!!!!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh spannend! Hopelijk gaat alles vlot!

MM7, proficiat met je 32weken!!!!!!!!!!!!!!!!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Oh, en een gelukkig nieuwjaar allemaal!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Spannend allemaal voor youngmom! Ze is volgens mij ook een hele sterke vrouw. Zet hem op meid

Hier helaas wel striae, maar al met al mag ik niet klagen

8. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw Jane, voor die buik zou ik direct tekenen! Ik heb ook striae maar ook gewoon nog een gigantische flubberbuik. Echt geen zicht dus ga ook geen foto plaatsen ;). Maar heeft gelukkig wel twee prachtexemplaren opgeleverd :)!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    En zo is het maar net!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Da's ook zo!!! Maar toch :D, jouw buik is echt wel wauw! Heb je er veel moeite voor moeten doen?

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nee eigenlijk helemaal niet....heb door het vele afvallen de borstvoeding moeten stoppen. Daardoor ging het echt heel snel, maar ben wel trots dat ze 6 weken mamamelk hebben gehad.

Die twee aten me echt op, zat na 1,5 week alweer onder m'n normale gewicht. Maar het geheen en weer naar het ziekenhuis en de borstvoeding + kolven heeft hier zeker aan meegewerkt

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat kan ik me wel voorstellen. Moet heel zwaar geweest zijn!

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Gelukkig heeft de ziekenhuisperiode niet lang geduurd maar dit zullen we nooit vergeten, was een heftige tijd maar heb het er graag voor over gehad. 2009 zwanger geraakt, 2010 tweelingmama geworden en 2011 wordt nog veel leuker met alle nieuwe ontwikkelingen.....ik kan niet wachten! Heb jij nog foto's van je meiden?

Nog een leuk filmpje, ben zo trots op mijn meiden.....

YouTube - Elize & Naomi kijken babytv

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ja wij kijken hier ook erg uit naar alle ontwikkelingen in 2011. Nog zoveel dingen die ze gaan leren!
    Ik zal proberen morgen nog eens een foto te plaatsen (als ik het niet vergeet ;)).

Het is het inderdaad allemaal dubbel en dik waard geweest!

Wat een leuk filmpje! Ik zie precies onze twee meisjes zitten. Die laten hun wippers ook zo op en neer gaan in hun enthousiasme :).

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Thnx meiden, ben er heel blij mee hoor dat ik de 32 weken heb gehaald...

Wat spannend voor Youngmom, ik denk 2 meiden!!! Ben heel erg benieuwd... nu mag ze waarschijnlijk als alles goed gaat ook snel naar huis, kan ze genieten van haar gezin en de afgelopen tijd proberen te verwerken, ik gun haar nu echt al het geluk zeg!!

Nog een vraagje aan alle ervaringsdeskundige hier ; Wanneer mocht jullie tweeling mee naar huis? Ik zie er erg tegen op dat ze nog weken in het ziekenhuis liggen.. en als het moet dan moet dat he, maar hoe gaat dat dan op een dag? Ga je zelf alle voedingen geven etc? Hoe hebben jullie dat gedaan?

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mm7: Wij waren na 4 dagen met z'n allen thuis. Pepijn en Florine waren met 36+1 geboren. Dus wel een mooie termijn. Ik kon ze gewoon live voeden. Ik ging alleen de 1 op een andere afdeling voeden dan de ander. Om dat ze om de beurt op de neonatologie hebben gelegen.

Jane: Mooie buik hoor!

Striae: Ik denk niet dat dat per sé aan het jong zijn ligt. EEn jonge huid heeft weer meer collageen, waardoor het rekbaarder is. Het ligt dus gewoon aan je huidtype. Ik was tenslotte 22 tijdens de zwangerschap, maar heb geen striae.
    Eigenlijk is mijn buik weer helemaal hetzelfde als ervoor...

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dames jullie geloven het niet!!!!!!!!!!!!
    mailtje van youngmom nieuwe moeder van niet weer een tweeling maar overwachts een drieling!!!!!!!!!!

j deze een mailtje om jullie mee te delen dat ik vannacht rond 1u25 opnieuw mama ben geworden. Maar het is helemaal anders gelopen dan wij (en iedereen anders) hadden verwacht. Want ‘onze tweede tweeling’ bleek na de geboorte een drieling te zijn.
    Ik kan jullie dus na een 37w5d durende en voor mij erg zware zwangerschap eindelijk de geboorte melden van VIGO (3120gr/51cm), BENT (2885gr/50cm) en NIKA (2105gr/46cm). Mijn dochtertje is vernoemd naar mijn zusje waarvan we op 23/12/10 afscheid hebben moeten nemen. Vigo en Bent mogen bij mij op de kamer en doen het uitstekend. Nika ligt in een couveuse maar doet het ook erg goed. Hoe het komt dat ze ons wondermeisje over het hoofd hebben kunnen zien tijdens de echo’s en andere onderzoeken kunnen ze niet verklaren. Maar wij zijn toch effe flink van slag door dit nieuws. Het veranderd toch wel veel voor ons maar zonder twijfel zijn ze alle drie welkom natuurlijk. De ontsluitingsfase heeft maar liefst 28 uur geduurd maar de uiteindelijke bevalling verliep vlot, zonder epidurale en vaginaal. Grote broers Cas en Sem en grote zus Loecke komen deze namiddag langs samen met mijn schoonouders. En nu ga ik wat proberen te slapen want ik ben dood op.

Bij deze ook nog een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!
    Vanwege youngmom, youngmomvriend, Loecke, Linn*, Cas, Sem, Vigo, Bent en Nika!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje youngmom! Wat zal je geschrokken zijn! Maar zeker ook wel trots! Je hebt ze lang binnen weten te houden en dat voor een drieling.

Proficiat en we horen snel van je als je er aan toe bent!

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wow youngmom, van harte gefeliciteerd.. wat een verhaal zeg! Geniet er lekker van!!

Ben nu toch ergens wel een beetje bang dat er bij mij ook nog een 3e zit hoor... was in het begin natuurlijk ook stiekem zo, en dan vraag ik me af hoe zien ze een kindje van ruim 2 kilo over het hoofd... wel heel bijzonder, en dan zelfs nog de 37 weken halen, echt petje af hoor!!

Ik vertel het aan mn vriend hij zegt heel gespannen ; Hoe vaak gebeurd dat? Kan dat bij ons ook? Haha hij is nu al zenuwachtig!

20. Blondine

Blondine Lid

29 nov 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! 3ling en dan zulke gewichten, dat moet echt zwaar geweest zijn! En dan ruim 37 weken uitlopen...

Snap ook niet hoe ze een 3e kindje over het hoofd kunnen zien. Bij ij op de echo zagen ze er eerst ook maar 1, maar die zijn inimini dus is nog wel logisch. Maar een kindje van 2 kg niet zien... :(

Deel Deze Pagina