Ja idd kan me het bijna niet voorstellen dat een gyn het over het hoofd ziet, vooral niet als je veel groeiechos krijgt.. maar wie weet zat er een stiekem luikje...
Wauw wat een verhaal zeg! Ik weet even echt niet wat zeggen. Zomaar een kindje over het hoofd gezien die volle 37 weken... . Maar natuurlijk is dit het belangrijkste gewoon: een hele dikke proficiat met je drie wondertjes youngmom! Geniet ervan!!!
Waauw Youngmom wat bijzonder! Hoe gaat het met jou? Ik lees dat je natuurlijk bent bevallen, knap van jullie! En super mooie namen! Ik hoop dat jullie snel mogen genieten van jullie 6 kindjes! Andere dames gelukkig nieuwjaar nog! Hier begint mijn buik echt te groeien, en de eerste trapjes zijn een feit Ik hoop op geen straie maar ja dat zullen we wel zien, bij mijn vorige zwangerschap had ik er geen 1! Hoe is het met de rest van de zwangere dames? Mm7 ze zitten nog veilig bij jou binnen! Fijn meid!
Idd ik ben wel benieuwd na het bevallingsverhaal... ze is ingeleid toch? Ja Mama van 3, ze zitten nog veilig en warm.. en trappen er lekker op los... volgend de gyn een wonder dat ze er nog in zitten, hij zegt als ik hard nies dat ze er dan al zijn haha.. ach ik ben al zo trots dat ik 8 weken verder ben... ik hoop nog een week of 4-5 erbij hoor! En pas maar op het gaat nog druk worden in je buik, ik heb zoooo last van mn ribben, maarja het is niet anders he!
mm7 het gaat heel erg goed bij jou!!!!! je hebt het al heel goed kunnen rekken... nu is je kamertje etc helemaal klaar dus de bedjes zijn gespreid als ze nu nog even een weekje of 5 willen wachten dan is de kans groot dat ze er meteen weer in mogen slapen ik ben ook heel benieuwd naar het bevallingsverhaal.. maar ze was niet ingeleid de weeen waren al begonnen maar onregelmatig en niet hevig genoeg dus heeft ze weeopwekkers gehad geloof ik... weet het niet precies maar ja ze kan het natuurlijk het beste zelf vertellen....
hahahaha ik dacht last te hebben van mn ribben en dt het meisje steeds onder mn ribben zat te draaien met haar hoofd...maar dat waren de weeen al volgens het ziekenhuis.... waarschijnlijk omdat ze in stuit lagen ofzo dat het bovenin zo voelde. toen ik beviel van Mathijs deden mn weeen toch echt wel onwijs zeer hahahaha daarom had ik nu ook helemaal niet in de gaten dat ik al aan de gang was dat was pas lekker
Silvia, ja gaat goed he ben ook heeeeel trots. Mijn kamertje is af, ik kan hier wat fotos plaatsen, maar ze zijn niet heel duidelijk omdat ik moest opletten met de fotos maken want naast de bedjes staan de namen op de muur, en tja die wilde ik toch geheim houden... ik ga het zo even proberen van mn telefoon hierop te zetten. Ik hoop echt nog een week of 5, ik wil zo graag een leuke kraamtijd volgens het boekje, vind dat ik dat heb verdiend na zo n aparte en bijzondere zwangerschap.. maar het belangrijkste is natuurlijk dat de kleintjes het goed doen en gezond zijn... Oh nee niet zulke enge dingen zeggen hoor, meneer ligt hier ook in stuit en heb nu sinds een uur elke keer een soort hele nare steek bij mijn ribben... het zal toch niet.. Haha nee vast niet!
De 2 bedjes naast elkaar, de klamboes zijn nog een beetje gekreukt maar dat moet nog even uithangen zeg maar...
hahahaha bij mij voelde het net of ze aan het draaien was onder mn ribbenkast en dan gevolgd door een harde buik...alleen geen pijnlijke harde buik... maar het is bij iedereen heel verschillend hoor bij mathijs had ik zo'n pijn dat was niet van deze wereld ...heb op de weg naar het ziekenhuis de autozitting niet eens geraakt en de rit duurde 20 minuten en bij de tweeling ging ik alleen maar voor de laatste controle want zou 4 dagen later de ks krijgen.... maar ja ik zat al volop in de weeen en had 3 cm ontsluiting was geen houden meer aan....
Het is een heel klein kamertje, het past allemaal net. Maar ik wilde wel graag een jongens en een meisjes kant. Aan de zijkant van hun bedje hangt daarom bij hem zijn naam, met sterren er om heen, en bij haar hangt ook naast het bedje haar naam met hartjes erom heen. Boven de namen hebben we 2 steigerhouten borden met haken hangen, bij haar hartjes eraan en bij hem sterren. Het ziet er in het echt leuker uit met de naam eronder maar die hou ik nog even geheim hoor!
Ik krijg een jongen en een meisje! Zijn bedje is in de kleuren donkerblauw en rood, en bij haar oranje en roze, maar je ziet het niet zo goed doordat de fotos zijn gemaakt terwijl het buiten donker was... Hier het bord boven zijn bedje..
Ik heb jullie al heeeeeel erg overspoeld... maar wil ook nog even mijn buik showen dit was bijna 2 weken geleden. Sorry voor alle fotos hoor, maar ik vind het zo spanennd worden ben er helemaal zenuwachtig van haha...
wauw mm7 wat een gaaf kamertje!!!!!! super leuk gedaan... vind het wel spannend hoor. en een jongen en een meisje helemaal leuk.. ik kan het weten he maar je hebt echt een super leuk kamertje voor die twee nog een paar weekjes en dan zijn de bedjes gevuld en je huis vol met geluidjes en kirrende kinderen .... heerlijk!!!!!
Ik ben ook heeeel trots, maar ergens denk ik ook steeds oh nee nog maar even en dan is de zwangerschap alweer voorbij... en dat vind ik ergens ook weer jammer, maar er gaat een fantastische tijd aanbreken natuurlijk, mijn tijd als mama!
een compleet nieuw hoofdstuk meis...en die zal druk zijn in het begin maar je zal er zo dik voor beloond worden alle stress en spanningen die je nu hebt en hebt gehad zullen het dubbel en dwars waard zijn geloof me maar