Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik kijk er zo naar uit... maar ik wil graag nog een weekje of 5 wachten hoor... vind het wel lief iedereen heeft hier zo ontzettend meegeleeft met alles... dat is zo fijn!

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mm7: wat een leuk en lief kamertje!!!! Mag ik vragen wat voor commode jullie hebben?

En je buik ziet er erg mooi uit! Ben erg benieuwd hoe ik er straks uit zie!

Tja weeen. Bij mijn zoontje waren de onsluitings weeen echt prima te doen. Toen braken ze mijn vliezen en kwamen ze er achter dat die in stuit lag dus moest ik mijn persweeen weg puffen en naar het ziekenhuis toe. Dat was wel zwaar.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Mama van 3, deze heb ik als commode IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | TRONDHEIM | Ladekast met 6 lades is lekker ruim. Ik vond de bedjes van de Ikea niet heel mooi, dus heb ik gekozen voor deze bedjes Ledikant Celine Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump en er hangen 2 wandplanken boven de commode IKEA | Wand- & werkbladopbergers | Wandplanken | LACK | Wandplank . En alles is precies in dezelfde kleur, het lijkt gewoon 1 kamertje eigenlijk.. maar het was wel een goedkope oplossing voor een kleine ruimte.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, wat een ontzettend leuk kamertje!!! En je blijft een mooie buik houden zeg!

Jeetje, 3 baby's bij youngmom... Ze had dan iig wel gelijk dat ze 2 jongetjes zou krijgen haha

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht

ja maar c'mon.....37+5 bevallen dan ineens 3 kinderen met zo'n gewicht?! Ze heeft ruim 6 of 7 weken in het ziekenhuis gelegen...dan zie je dat toch wel? Ik vind het wat onmgeloofwaardig...Ik zie graag een foto tegemoet ;)

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja de gewichten zijn echt enorm! Van alle 3!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vond het ook erg vreemd maar gun haar wel het voordeel van de twijfel. Hopelijk komt ze vlug online met een mooie foto ;).

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ze heeft al zoveel ellende gehad, waarom zou je verzinnen dat je 3 gezonde kids hebt gekregen ipv 2 gezonde mannen... Zou best kunnen dat mevrouwtje verstoppertje gespeeld heeft achter de placenta van de heren... Dan is ze bijna niet te zien en waarom zou je op zoek gaan naar nog een kind als echoscopist zijnde.. Als er de hele tijd 2 heel duidelijk in beeld waren... Bij een tweeling is het niet vreemd als je ineens een voet van iemand anders erbij in beeld krijgt, je gaat pas zoeken als je 5 voeten of handen in beeld krijgt haha maar lijkt me best zwaar een drieling! Je aandacht verdelen over 2 aandachtbehoevende mannetjes vind ik af en toe al pittig haha

9. bereke

bereke Niet meer actief

Dat vraag ik me ook af Linnepinneke. Maar langs de andere kant kan je toch bv. het hoofd van het derde kind niet telkens missen. En de ruggegraat. Dat is zo groot en duidelijk te zien op een echo. Maar goed, ik weet het ook niet! Dus zoals ik al zei, ik gun haar het voordeel van de twijfel!

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ze heeft wel heel veel meer ongeloofwaardige dingen geschreven hoor. Lees maar eens terug... En een drieling met die termijn, en die gewichten? Ik heb het nog nooit ergens gehoord of gelezen, maar goed...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik geloof t niet

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik vind het ook wel beetje vreemd, maar dit ga je toch niet verzinnen??

MM7: aha wij zitten er over te denken om de hennes commode 8 lades te nemen. Hier ook niet al te groot budget zeker omdat we ook nog even moeten verhuizen over 2 maanden. Heb nu 2 witte bedjes via mk kunnen krijgen, die ga ik licht schuren en opnieuw verven. qua aankleding weet ik het nog niet eerst even kijken wat we gaan krijgen!

Patroeschaka: hoe gaat het met jou en je 2 kids? Red je het allemaal? Hoe vindt Justin het? Ben zo benieuwd hoe onze zoon het straks gaat vinden..

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

In t begin van mn zwangerschap hier een paar keer geweest maar superdruk gekregen met werken dus eigenlijk niet echt meer tijd gehad om mee te kletsen. Wel steeds alles bijgelezen. Nu wat rustiger met werken en dus ook eindelijk wat tijd om met andere tweelingmamaatjes to be te kletsen.

Hoe gaat t op dit moment met iedereen?

Ik zag dat youngmom een 3ling heeft? Hhhmmmm.......

En mm7 nog steeds de kindjes binnenboord! Knap hoor!

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Thnx meiden voor de complimenten, en ja nog steeds de babys binnen, ben daar ook super trots op!

Ik vind het ook een vreemd verhaal, vooral als je kijkt naar alles wat geschreven is, ik kwam haar hier in dit topic tegen, in het andere 2ling topic, en meiden uit 1988.. en overal waren wel vreemde verhalen, maarja t zou ook weer waar kunnen zijn, het blijft lastig en het risico van het forum natuurlijk, want voor het zelfde geld heet ik heel anders, en ben ik idd niet zwanger, er is niemand die dit kan controleren, daarom blijft het moeilijk. Het is/zou wel een rotstreek zijn, want we hebben allemaal erg meegeleeft met haar!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    pfffff echt wel dat jij zwanger bent....heb je op hyves hihihihihihihi daar kan je niet omheen :p

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Tja ik kom er echt niet onder uit hahaha ;) Ik hou echt heel veel vocht vast, hadden jullie dat ook? Is er iets tegen te doen eigenlijk?

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    'mm7 enige wat je ertegen kan doen is de benen omhoog houden....!!!! verder kan je niks... ik was zo opgeblazen op het laatst dat ik de trappen niet meer op kon omdat ik mn voeten niet meer kon bewegen....zal eens kijken voor een foto was echt te erg... wisselbaden en benen omhoog en als je ineens veel vocht vasthoud en kilo's aankomt moet je aan de bel trekken!!!!!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oew, dat had ik ook, en mn voeten deden bovenop zo'n pijn (wist niet dat vocht vasthouden pijn kon doen). Maar goed, ik ben inmiddels al weer ruim 15 kilo kwijt (was er 20 aangekomen).

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oooo als ik die fotootjes van jullie zie dan heb ik nog heeeeel wat te groeien. Ik kan hier helaas geen buikfoto neerzetten ivm meelezers maar wie interesse heeft om mij en echofotootjes enzo te zien dan kan ik jullie toevoegen op msn.

Ik houd in ieder geval gelukkig nog geen vocht vast. Wel is mn weerstand sinds een week ver te zoeken dus lig nu op de bank met erge griep.

Deel Deze Pagina