Jeetje die zijn groot, zo erg is echt nog niet bij mij... Mn voeten vallen dan ook nog wel mee, het is bij mijn knieen en handen/vingers heel erg.. Maarja wisselbaden dus.. ik spring (haha nee hoor dat kan ik niet meer) nu onder de douche en zet hem eens flink koud en dan weer wat warmer enz. hoop dat het een beetje verlicht!
Patroeschka dat schiet al lekker op toch met het gewicht.. het doet idd zeer ik wist niet eens dat dat zeer kon doen, maar het is echt niet fijn zeg! Minimouse natuurlijk, lijkt me juist erg leuk!
@mm7: weten we ook meteen dat ik tweelingmama in spe ben......zou wat zijn als je een hoop verzint zeg. Bah bah.
Ja idd hyves aanmaken......hihi. Ik zit alleen via mn tel op internet dus straks als ik boven ben dan zal ik ff gauw hyves aanzetten want via dde tel kun je niemand accepteren of zoiets.....
Weet niet eens hoe dat moet, ben comp a technisch. Ik weet zwangerschapspagina, hoe t werkt en kan een mailtje sturen. Oja en marktplaats hihi,.
Ik zal zo eens naar boven lopen als hubbie naar de winkel is. Kunnen jullie nog goed op de rug liggen? En de meiden die al bevallen zijn tot wanneer konden jullie nog op de rug liggen?
op de rug kon ik al heel erg lang niet liggen....vanaf week 13 of 1 al niet meer geloof ik.... met de 20 weken echo ging ik van mn stokje omdat de beebs mn ader dichtdrukte toen ik op mn rug lag
Hhhm. De gyn is namelijk verbaasd dat ik nog gewoon op de rug kan liggen...... Meiden ik zal jullie een pb sturen met t adres van onze tweelingsite. Kunnen jullie in ieder geval al iets zien haha.
oew lijkt mij ook wel leuk om jullie ook op hyves te hebben en jullie zo ook een beetje te volgen! Jeetje Silvia dat is een mooie buik! Hoelang heb je ze gedragen? Ben echt zo benieuwd hoe ik er straks uit ga zien. Buik begint nu goed te groeien! Merk het ook in bed, kan mijn draai nu al niet goed vinden. Ik heb 's nachts ook al last van dikke vingers, trouwring gaat echt af voor het slapen anders heb ik 's ochtends het gevoel dat mijn vinger er af valt.
ik heb 37+5 weken gehaald... zou op 25 mei de ks krijgen maar ze wilden zelf al eerder eruit dus kreeg ik weeen op de 21e en dus toen op vrijdag avond de ks gehad. was ook wel blij want was net het michelinmannetje met mn vocht overal pfffffff was bloedheet toen ook nog dus... had mooi alles tegelijk
Dames welkom op mn hyves en mijn tweelingsite ik moet u echt gaan huisvrouwen spreek jullie allen snel aan die arbeid!!!!!!!!!!!
Wat heel erg goed helpt zijn steunkousen...die heb ik ook gebruikt en het vocht kon ik onder controle houden. JE moet er echt mee uitkijken. Als je namelijk te lang teveel vocht vasthoud, kun je daar na de bevalling ook nog last vanhouden..dus ik zou maar snel gaan kijken