Heeft bij mij ook heel lang geduurd voor dat het vocht weg was pffffffffff dacht als die kinderen er zijn is het vocht ook meteen weg...NOT!!!!!!!!!..weken geduurd voor ik mijn schoenen weer aankon..gelukkig was het mooi weer dus kon ik op slippers blijven lopen
Oh nee ik wil dat het weg is als de kinderen er zijn hoor.. haha ik ga opzoek naar steunkousen dan maar zo, mijn voeten vallen erg mee het zijn alleen die dikke vette vingertjes van me die zo zeer gaan doen! Ik moet ook verder hier in huis... we zitten nog in een halve verbouwing, denk dat ik daarom echt nog niet bevallen ben omdat ik geen rust in mijn lijf heb.. maar de babykamer is af, en vandaag komen de badkamer en keuken ook af, dus het schiet op... Ik ga jullie allemaal even toevoegen en de leuke sites bekijken!
Ik had olifantenpoten door het vocht haha en dat was na ongeveer 5 dagen weggetrokken! Volgens mij is dat toen allemaal naar boven verhuisd want ik had stuwing niet normaal hahhaa Hier net terug uit het sophia, Noah gaat geopereerd worden en ik ontvang nog een brief met de datum! De operatie gaat binnen 2 tot 6 weken zijn dus mannetje hoeft gelukkig niet heel lang meer te wachten! Ik wil er ook tweelingmama's op hyves bij! Heb er al aardig wat van jullie maar extra is altijd welkom haha
Deze gaan wij op canvas zetten voor mijn schoonmoeder. Ze heeft bij ons gekraamd, dit heeft ze nog tegoed van ons.
Mooie kinderen, mooie foto! Had je alleen je moeder in huis, of ook nog een kraamverzorgster? Lijkt me een super kado om te geven!
Schoonmoeder waar ik heel goed contact mee heb, ze is ook (met mn man haha) bij de bevalling geweest. Er was ook een stagiaire voor een paar dagen.
Nou meiden ik had ook hele dikke voeten..... Jeetje silvia die van jou waren ook te erg zeg! Dit is mijn hyves voor degene die me willen toevoegen Jane Niemark Profiel - hyves.nl
@jane, zo zagen mijn voeten er de laatste 2 weken ook uit hahahahaha Is net zo makkelijk ja om je hyves hier weg te zetten! Linda Nijssen - van Berkel Profiel - hyves.nl
@Patroeschka, lijkt me heerlijk zo n een bekende in huis, tijdens die tijd! @Jane, wow ik ben in schock! Deed dat niet enorm zeer? Linda, had jij het ook zo erg? Konden jullie nog lopen?
Ik kwam nog vooruit maar vraag me niet hoe hahaha de laatste week deed het bij mij echt veel zeer!!!! Wel ontzettend blij dat ik mn hele zwangerschap op birckenstocks heb kunnen lopen!!! Geweldige uitvinding die slippers hahaha
Ik heb ze hier ook liggen, maar vraag me toch af hoe birckenstocks lopen met sokken aan haha.. mn uggs worden nu al te klein, ze zitten veel te strak...
Mm7 op een gegeven moment deed het zeker wel zeer..... Maar ik deed toen smorgens toen mijn voeten nog niet zo dik waren laarzen aan en dan ging het nog wel want toen kon mijn wreef niet dik worden en kon ik nog enigzins lopen. Maar laarzen met 35 graden is ook niks kan ik je vertellen. Gelukkig kreeg ik er pas rond half juli last van en ben na 3 weken bevallen maar als ik geen foto had gemaakt zou ik het zelf ook niet geloven dat ze zo dik waren. Ik zal binnenkort nog eens een foto maken hoe ze normaal zijn. 2 weken na de bevalling had ik weer normale voeten, ik hield daarna ook nog vocht vast maar dat zal wel komen door de zwangerschapsvergiftiging die ik daarna nog Ff kreeg.
hahaha birckenstocks met sokken, errug charmant!!! Maar dit is de enige keer in je leven dat je daar mee weg komt hahahaha
Ik wil me graag melden bij jullie clubje als dat mogelijik is. Vanmorgen bij mijn gyn geweest. Na 4 rondes Clomid ben ik zwanger geraakt. Vandaar dat ik vandaag bij haar terug mocht komen. Tijdens de inwendige echo kregen we een verrassing te zien Bekijk bijlage 118710
Sjulie: van harte met jullie 2 wondertjes! Jane: jeetje dat zijn dikke voeten, hoe heb je uberhaubt nog kunnen lopen:O?