Gefeliciteerd, wat een mooie echo met een duidelijk tussenschotje! Daar ben ik jaloers op, hoop dat ze morgen bij mij ook een tussenschot kunnen vinden! @Alle meiden: Was bij jullie gelijk een tussenschotje zichtbaar? Of ook niet bij de vk en later wel bij de gyn? Hoop dat de gyn het morgen wel kan vinden...
Jane, ben erg benieuwd naar je voetfotos(dat klinkt heel raar) zal wel een enorm verschil zijn, en idd laarzen in de zomer is niks! Linnepinneke, ja ik heb een goed excuus he!! Ik heb ugg pantoffels, die zijn open aan de achterkant, dit is ook nog wel te doen, maar niet echt charmant om mee naar buiten te gaan! Sjulie, wat een mooie echo zeg!! Blondine, mijn 2 vruchtzakken lagen zo ver uitelkaar dat het duidelijk was.. komt vast goed met de echo bij de gyn. Succes! Mijn vriend heeft vanaf morgen een paar dagen vrij genomen, want we willen ons huis afmaken, maarrrr... elke keer dat hij hiervoor vrij nam kreeg ik weeen, en werd ik opgenomen op zijn eerste vrije dag. Ik ga heeeel hard duimen dat dat nu niet gebeurd... maar ergens vind ik het wel spannend, we zeiden elke keer tegen elkeaar, je neemt geen vrij meer.. ach we zullen zien!
he meiden wat is hier weer veel gekletst.. maar wat luek te lezen weer een paar nieuwe meiden.. young mam een grote verrassing.. pff 6 kids.. mens wat een drukte.. en meiden met de vocht vast houdende foto's yeetje zegg.. nou ik moet eerlijk zeggen in de winterzwanger zijn is dan wel een voordeel hoor.. mm7 jij gaat ook mooi richting de 38 weken.. hier gaat het goed.. ik heb mijn uren al gewerkt dus daar hoef k niet meer heen.. niet dat ikhet erg vind om te werken maar het is wel lekker nu.. ben erg moe.. maar verder hoor je me niet mopperen hoor.. ik ga toch proberen jullie vakeer bij te lezen.. ik ben jullie steeds kwijt.. liefs yippie
Een hele hoop dubbele baby mama's de gynaecologe belde net. moet mijn foliumzuur gaan ophogen naar 1,5 pd
mooie voetjes Jane .... zal de mijne eens opzoeken die waren ook zo erg kon niet eens meer bewegen... was net een grizley die aan het stampen was als ik liep whahahaha. Sjullie van harte gefeliciteerd!!!!!!! kom later terug even druk met ons trio
@blondine, mijn eerste echo was bij de vk... Zij kon geen tussenschot vinden, daarna naar de echoscopiste in het zh... Ook zij kon geen tussenschot vinden, toen afspraak bij de gyn, hij heeft er uiteindelijk een andere gyn bij gehaald en toen werd een heeeeeel dun tussenschot gevonden maar hij was aanwezig haha @sjulie, GEFELICITEERD!!!!! Erg geschrokken??? @Mm7, je houdt ze gewoon nog eventjes lekker binnen, en anders zie ik vanzelf een mailtje tegemoet hahaha maar die verwacht ik pas over min een week of 3!!!
Haha ik ga jou pas over een week of 3 mailen hoor, voel me nog veelstegoed om te bevallen, en ben er nog laaaang niet klaar voor.. heb zojuist mijn hele kledingkast leeggetrokken, heel veel kan weg en ik wil alles strijken, alleen heb ik perongeluk beetje brand gemaakt in mijn strijkplank, en mijn strijkbout was ik al heel lang zat, dus ik ga nu eerst een stoomgenerator kopen en een nieuwe strijkplank dan kan ik alles lekker strijken.. pfff zou t nesteldrang zijn! (Ik hoef trouwens niet te staan bij het strijken, ik leg de strijkplank lekker op tafel kan ik er lekker bij blijven zitten, handig he!)
Zo deed ik dat ook hahahaha en nesteldrang... Hoe kom je erbij hahahaha ik had mn kast uitgemest, de keukenkastjes uitgepoetst etc... mn huis is nog nooit zo schoon geweest hahahahaha en toen ik het echt niet meer kon kwam mn schoonmoeder het doen want zij had snel door hoe erg het was hahahaha
Je moet anders niet met een stoomgenerator op de tafel strijken hoor!!!!!!! ik kan het weten heb er zelf ook twee en je plank op tafel neerleggen is dan geen succes met die apparaten
bij mij was hij ook niet zichtbaar, en het had even geduurd voordat de gyn het kon vinden. Toen ze dachten dat hij er niet was brak er paniek uit Dat gebeurt namelijk maar heel zelden, maar is wel gevaarlijk. De kindjes zitten dan echt bij elkaar, en ze kunnen dan met elkaar vergroeien en elkaar opeten enzo...dat wil je dus niet... Ik denk dat de gyn het wel vind hoor..ze hebben zulke goede apparatuur
Hey meiden, Jeeeej weer een nieuwe tweelingmama in spe erbij! Gefeliciteerd! Hier ook een mooi tussenschot. Twee eiig zijn mijn draakjes. En we weten ook niet wat ze worden. Pppff ff ego maar ben na een week erge griep toch maar eens naar de ha gegaan en nu blijkt dat mn longen wat ontstoken zijn.......dus voel me superberoerd en mag ook ff niet gaan werken. Morgen moet ik bloed laten prikken om te kijken of t van een virus komt of door een infectie. Als t van een virus is (wat de ha denkt omdat ik te lang met griep heb gelopen) dan moet ik t uitzieken en is t anders dan mag ik wel een abkuurtje. Ook kwam er aan t licht dat ik ijzertekort heb........ppppffff waslijst. Hoe is t trouwens met youngmom? Iemand nog wat gehoord?
Wow dat is een mooie echo. En die buik! Ook leuk! Op mn 2lingsite staat ook een echo waar je dat tussenschot supergoed ziet zitten.
Hier hadden ze het tussenschot ook bij de eerste twee echo's ook niet kunnen vinden, uiteindelijk tijdens de nekplooimeting was er toch een duidelijk dun tussenschot gevonden...gelukkig dat was echt een geruststelling Ik zal ff een foto van mijn voeten maken hihihi