Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mama van 3, ik hoop het niet, ik ben er nog niet klaar voor en de kleintjes natuurlijk ook niet.. maarja je weet het niet he... t zou zo maar t begin kunnen zijn!

Linnepinneke, ik dacht daar ook al aan ja... als het morgen nog erger wordt, dan werkt hij de dag daarna weer hoor!

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van Youngmom...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik geloof het nog steeds niet, sorry.. :(

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mm7: oeww ik heb niet gezegd dat ze moeten komen! Je moet ze juist zo lang mogelijk binnen houden meid! En dat doe je super!

even over youngmom ze praatte mee met gezinsuitbreiding bij jonge moeders en daar vond ik dit berichtje:

update over young;

Ik heb 3 jaar gestudeerd voor leerkracht en ben afgestudeerd vorig jaar. Mijn werk als kinderverzorgster doe ik via opleiding (geen diploma). In Belgiƫ kan dat perfect hoor.
    Ik heb doorgestudeerd toen ik thuis was door mijn zwangerschap en na de geboorte.
    Heb altijd makkelijk gestudeerd en studeerde dan thuis en nam enkel de belangrijkste lessen mee op school.
    Vinden jullie het dan normaal dat je je dochtertje dezelfde naam geeft als je net overleden zusje? Ik heb weldegelijk gezegd vernoemd: niKA => CAtho
    Haar dezelfde naam geven zou toch heel erg pijnlijk en confronterend zijn voor mij en de rest van mijn familie.
    Ik vind het persoonlijk erg dat ik me moet verantwoorden. Ik wil gerust mijn energie steken in meiden die mij wel geloven.
    Maar voor mij is het belangrijk dat ik de steun van vrienden en familie krijg. Tijdens mijn zwangerschap heb ik heel veel gehad aan het forum.
    Dat zou ik heel graag verder zetten met iedereen die dat ook wil omdat we veel gedeeld hebben in die maanden.
    Mensen die mij niet geloven doen hun ding maar, ik heb nu 5 prachtige kids (en een stiefdochter) waar ik mijn energie wel in kwijt kan.
    Liefs,

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @ mama van 3, klopt het dat ik het niet begrijp over youngmom als nieuweling?

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjulie: tja we zitten erg te twijfelen of haar verhaal nu wel waar is.. Ze heeft op jonge leeftijd een kindje verloren, op haar 20ste bevallen van een 1 eiig tweeling en nu was ze weer zwanger van een 1 eiig tweeling (spontaan) echter is ze eind december bevallen van opeens een 3ling. Al hoewel ze al vanaf 23 weken in het ziekenhuis lag en elke dag onderzocht werd en denk ik genoeg echo's heeft gehad ze dus een 3de kindje over het hoofd gezien zouden hebben.... Onze vraagtekens bij dit verhaal.

Hoe is het verder met je? Al een beetje bezonken dat jullie een tweeling krijgen?

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

Hoe is t vandaag met allemaal?

Mm7 is manlief aan t werk of toch lekker thuis bezig?

Sjulie al een beetje geland op aarde?

@verhaal youngmom: als ik eerlijk moet zijn vind ik t ook moeilijk te geloven......vooral na al die tijd ziekenhuis enzo....

Meiden die al een tweeling hebben: hoeveel luiers hadden jullie op voorraad?

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Haha mama van 3, ik probeer ze nog even bij me te houden... maarja de natuur doet zn ding he!! We blijven hopen op 37 weken, al is dat misschien wat optimistisch.... Hoe is het verder met jou?

Sjulie, hoe is het met je? Al een beetje gewend aan het idee?

Minimouse, hij is thuis haha... maarrrr.. voor hoelang;)!!?

Ik werd vannacht echt gek hoor, ik wilde me omdraaien, het ging gewoon niet meer, ik moest mijn bed uit, en er anders instappen om op mijn andere zij te gaan liggen... het moet niet gekker worden hoor! Kan er nu wel om lachen, maar vannacht dacht ik alleen maar ; Ik wil zooooo graag lekker slapen! Maar goed... ik ga weer even verder in huis..

Youngmom, ben benieuwd naar je fotos, kan je er niet 1 prive sturen... ?

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hihi dat is wel heel erg als je je bed uitmoet om op je andere zij te gaan liggen. Komt eerst buik en dan pas mama whaha. En ik ga voor je duimen dat ze nog wel ff blijven zitten!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ach, als ze gewoon een aantal foto's stuurt van de kids, dan zijn al die roddels uit de wereld, zegt iedereen sorry en heeft zij haar respect weer terug.
    Als ze dit niet doet, nou, dan lijkt me duidelijk dat het gewoon gelogen is allemaal.

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    In het begin niet al teveel...je hebt zo bijgehaald hoor!! Ik had een paar hele kleine maatjes (voor prematuur) van een vriendin, maar ze moesten zolang in het zkh liggen dat we ze niet nodig hadden :)

11. bereke

bereke Niet meer actief

Inderdaad!

12. bereke

bereke Niet meer actief

even over youngmom ze praatte mee met gezinsuitbreiding bij jonge moeders en daar vond ik dit berichtje:

Vanwaar komt dit stukje juist?

Youngmom, moest je dit lezen: waarom post je niet gewoon even een foto. Desnoods haal je hem weer weg na 10 minuten of stuur je hem in pb (als dit kan tenminste) naar een moderator. Iedereen leeft hier enorm mee met de andere meiden en het is heel jammer dat er nu zo'n twijfel is. Iedereen wil je geloven maar je moet toegeven dat het best moeilijk te geloven is. Stel je voor dat jij zo'n verhaal te horen krijgt, zou je niet misschien een beetje twijfelen? Maar als we weten dat wij fout zitten met deze twijfels, krijg je mijn oprechte excuses en hoop ik dat we gewoon de spons erover kunnen vegen. Of je negeert mij gewoon maar helemaal als het je te hard gekwetst heeft!

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    En dat vind denk ik iedereen die nu meeleest met de verhalen van haar! Ze moet gewoon eigenlijk met bewijs komen... Aan de ene kant geloof ik het niet maar aan de andere kant tja je hoort wel vaker bizarre verhalen die waar gebeurd zijn..

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    A dat is inderdaad vrij, uhm hoe zal ik het zeggen, bijzonder :)

Jawel hoor. We beginnen het steeds meer te bevatten!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik denk dat er inderdaad veel meer mensen twijfelen dan alleen van t tweelingtopic. Dus ik hoop echt dat ze een keer langskomt en idd een foto post ofzo. Ookal doet ze t maar prive naar een mod idd. Maar dan is alles de wereld uit en weten we allemaal hoe t zit.

Ooo net op tv een of ander kookprogramma gezien en daar hadden ze t over carpaccio.........ooooooo mjam mjam.

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Het is natuurlijk ook merkwaardig dat ze in haar reactie uitwijd over haar werk enzo...alsof dat iets uitmaakt. Als ik haar was en ik las dat niemand me geloofde zou ik best boos en verdrietig zijn en zou ik meteen foto's plaatsten om iedereen ongelijk te geven...

maar ja...wie ben ik ;)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja dat had ik ook gedaan. Meteen een foto of iets en dan was t klaar met de twijfels.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja mgoed, dan heeft zn dr 'smoes' dat dat van dr vriend niet mag..
    Sja...zo ken ik der ook nog wel een paar.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @linda: daar heb je ook weer een punt......

20. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    ja eh...ik mag ook wel eens iets niet van m'n man...trek ik me ook niets van aan ;)

Deel Deze Pagina