Zoals ik al zei: haal die foto dan direct terug weg of doe het naar moderator in pb. Dat zal toch wel mogen zeker hé?! Maar van waar komt die uitleg nu? Toch niet van dit forum?
Volgens mij mailde ze meiden van het gezinsuitbreiding jonge meiden forum en december ofzo. ik ben even bezig geweest vanmiddag, hij is nog niet klaar maar het begin is er! -=] detwins.babysite.nl [=-
Mama van 3, ziet er heel leuk uit zeg! Hier is mijn tvkastje bijna klaar en mijn bed ook... mn vriend maakt het van steigerhout, als mijn huis af is kom ik even fotos spammen, maar wat wordt het leuk zeg!
Dankje mm7! Ben benieuwd naar je huisje! Gaat het goed met je? Je vertelde dat als je man thuis is het tot nu toe weeen kreeg? Hopelijk kunnen jullie nog even met zn 3en genieten en je huisje in orde maken.
he meiden.. ik deel jullie twijfels om young mam en ik hoop dat ze hier ook snel zelf komt vertellen.. haar verhaal met een foto.. of idd in haar map.. weet niet meer wie het zei.. maar er zijn vaker op dit forum verhalen geweest die niet waar bleken te zijn.. Natuurlijk hoop ik voor young mam dat het waar is en dat alles goed mag gaan met haar en de 5/6 kids.. maar dan is het met recht bijzonder... liefs yippie
Het is idd wel een heel bijzonder verhaal dat je zowat de helft van je zwangerschap in het ziekenhuis ligt en dat elke arts een derde kind over het hoofd ziet :s Maar och, mijn vader zou zeggen: je hebt overal mensen voor hihi
Silvia wat een leuke foto! Ben benieuwd naar de foto's van de shoot youngmom ik ben ook wel benieuwd naar een foto, dat zal veel ophelderen
Mijn echo was goed! Kindjes groeien, hartjes doen het prima. Alleen... weer geen tussenschot te vinden! Nu over een week weer een poging, maar de kans dat het er wel is is heel klein. Als het er niet is moet ik in elk geval voor de 36 weken per keizersnee bevallen zei de gyn...
@blondine, succes volgende week met de echo! Maar wel fijn dat de hartjes goed kloppen!!! Yippie ik heb de datum voor Noah zn operatie!!! 24 januari is het zover!!! De week ervoor moeten we naar de anesthesist dus hij is er dan hopelijk snel vanaf!!! De heertjes hebben al een paar daagjes 's avonds last van huilerig zijn, heel veel poepbroeken en ze kwijlen... Ik dacht direct aan tandjes en las op internet dat meestal de onderste snijtanden doorkomen dus ik steeds daar voelen... Ben ik vandaag bij een vriendin, zij voelde ook ff... Blijken bij beide heren de bovenste hoektanden aan het doorkomen te zijn, Ik krijg 2 draculaatjes hahahaha
Mama van 3, Het gaat goed met me hoor, alleen mijn lichaam wil minder dan dat ik wil haha.. Nog even doorgaan in huis dan zijn we bijnaaa klaar, het wordt erg leuk ik zal de fotos plaatsen als alles hier af is! Tja elke keer begonnen de weeen als hij vrij nam haha, maar gelukkig tot nu toe niet, al heb ik wel steeds het gevoel dat het niet lang meer duurt.. Hoop nog wel op een week of 4! Ik ga vandeweek even vriendje worden op je babysite, leuk! Linnepinneke, wat fijn!! Dat is al heel snel zeg.. wel fijn des te eerder is hij er eindelijk vanaf! Ben benieuwd naar een foto straks, als die kleine dracula tandjes door zijn, zal er erg grappig uit zien! @All, ik twijfel over de borstvoeding........ zal ik het nu wel of niet doen.. Ik zie er tegen op, omdat ik dan alles alleen moet doen, en tja ik heb er gewoon geen lekker gevoel bij, dus is mijn beslissing eigenlijk om het niet te doen, maar doe ik mijn kinderen dan niet iets te kort?? Ik wilde het wel doen als ze veel te vroeg zouden komen, maar inmiddels ben ik in een hele andere fase, daarom mijn twijfel.. Wat zijn jullie ervaringen?
Blondine: hopelijk vinden ze een tussenschot volgende keer! Gelukkig doen ze het beide goed! Silvia: leuk! Jou site ziet er ook leuk uit! Linnepinneke: wat spannend meid!! Maar geloof mij die kleintjes knappen zo snel op! Onze heeft met 4,5 maand een drain in zijn hoofdje gekregen en echt binnen een dag was die de oude. Komt helemaal goed meid! Hihi drakula! Worden vervelende tijden als tandjes doorkomen, sterkte!! Mm7: fijn dat het goed gaat! Ja houd ze nog maar even binnen! Tja ik zeg nu dat ik borstvoeding wil gaan geven. Maar bij Timo lukte het ook niet, maar waarschijnlijk had zijn waterhoofdje daar mee te maken. Wat je ook kan doen is helft kolven en de helft borst. Heb gelezen dat dat kan. Dat je eerste meisje bv. borstvoeding geeft en krijgt jongentje fles (met gekolfde melk) en volgende voeding wissel je ze. Dus jongentje aan de borst en meisje de fles.. Misschien is dit een optie voor jou?
Blondine, dus waarschijnlijk 1 eiïg dan, willen jullie weten wat het worden? (klinkt ook gek). Mm7 Ik geef alles afgekolft. Bij mij was het zo'n medderen met tepel pakken etc (heb grote tepels) en de ukkies met 37 weken een klein mondje natuurlijk. Dus daarom besloten om alles te gaan kolven. Het is behoorlijk intensief hoor. Ben al een uur bezig om de 2 te voeden (als ik t alleen doe) via de fles en daarna nog afkolven 20 minuten. Hier gaat t goed, nachten gaan ook vrij redelijk. Laatste 2 dagen al 2x 4 a 5 uur er tussen.
@linnepinneke: oei dat wordt spannend dan! En de tandjes hihi. Idd net kleine draculaatjes haha. @blondine: hoop dat ze de volgende keer wel iets van een tussenschot kunnen vinden! @mm7: vriendje weer aan t werk of blijft t nog rustig? @de rest: knuffel! @all: heb even naar mn luiervoorraad gekeken......schrik niet. 6 pakjes kruidvat newborn luiertjes (18 in een pak) 2 pakken pampers new baby nummer 2 3 pakken kruidvat nummer 2 2 pakken pampers new baby nummer 3. We hebben de nummer 3 pakken gekregen en de kruidvat nummer 2. Zou ik nog wat meer halen of is dit zat tot nu toe?
@patroeschka: ik zat er ook over te denken om alles te kolven. Dan kan hubbie snachts ook een fles doen. Maar bij jullie werkt t goed zo?
Hier moesten we de pampers micro (dus nog vòòr nr 1) zelfs gebruiken. Ik heb zo'n 25 pakken van nr 1 en mn schoonmoeder ook nog een pak of 10 en als ze daar uit zijn, gaan we over op nr 2. Maar luiers gaan hard, bij iedere voeding sowieso allebei een schone, dus je zit al op zo'n 16 luiertjes gemiddeld per dag.
Hhhm dus t zou niet verkeerd zijn om nog wat pakken new born te halen dus..... En voor de zekerheid wat van die nog kleinere luiertjes. Weet je t is ook maar dat als ze thuiskomen we niet meteen mis willen grijpen ergens op.....