Blondine: spannend dus donderdag!! ben benieuwd! Yippieajee: er staat er nu niet meer op, waarom was ze opgenomen in het ziekenhuis?? Heb het gemist! Minnimouse: geen idee of het vroeg is, Ik heb bij de eerste een spoedkeizersnede gehad dus heb je niet echt een voorgesprek. Waarom ga jij voor een keizersnede? of gewoon alleen voor bevalling een ruggenprik?
Weer een verzonnen verhaal natuurlijk (ben sceptisch maar t is míjn mening) ze zou 'ingestort' zijn en in het ziekenhuis liggen door alle commotie..
Ik ben geboren met een aangeboren hartafwijking. Dus dan is t net even wat anders qua narcose enzo. En de kans is idd wat groter dat ik een ks krijg. Heb vroeger wat meegemaakt en veel littekenweefsel aan de binnenkant van de vagina. Als ik dan gewoon zou bevallen zijn ze bang dat t allemaal kapot scheurt en tja dan ben ik verder van huis down under. Maar ben wel benieuwd naar t gesprek. Weet niet goed wat ik moet verwachten.
Ja ook ik heb het bericht gelezen maar er stond ook in dat er een mail was gestuurd naar des betreffende personen met wie ze contact had.. hier iemand die mail gehad van haar man!! in het andere 2lingen topic is ook al verbaast gereageerd!! greets yippie
Tja je moet wat doen om aandacht te krijgen denk ik dan maar... en mocht het waar zijn, zullen ze in het ziekenhuis snel genoeg zien dat ze zeker hulp nodig heeft! Minimouse spannend het gesprek hoor.. Hier vandaag 33.3 weken... heb de hele nacht niet geslapen en viel pas rond half 6 in slaap, mn vriend kwam uit zn nachtdienst rond 7 uur, dus ons ritme is een beetje gelijk ben nu net wakker.. Ik maak me om het slapen niet echt druk of ik het nu overdag of snachts doe als het maar lukt... Morgen weer controle en groeiecho, hopen dat de babys lekker zijn aangekomen en alles goed in orde is.. Hoe is het verder met iedereen hier?
ja maar als zoiets mij zou gebeuren en niemand gelooft me denk ik; dikke vinger, ik spam iedereen met fotoos...en je stort zeker niet in...Sjee hoe labiel ben je dan zeg...Dan is het echt duielijk dat ze hulp nodig heeft...En wat voor vent is die man die zomar even bepaald wat zij wel en niet mag...tsss.... rare gast
Ik krijg net een e-mail van een moderator van een ander forum. Ook daar was youngmom actief. Ze zijn daar alles nagegaan en bevestigen via deze e-mail dat haar verhaal fictief is!!!!
Echt? Sjesus dit is dan wel echt erg hoor! Gewoon alles verzonnen........niet te geloven. En iedereen maar meeleven en al die dingen. Gadverdamme!
Tja.... wat moet of kan je er over zeggen.. vind het vervelend voor de mensen die dingen gedeeld hebben met haar, met haar mee hebben geleefd etc.. en vooral hoe kan je zoveel dingen verzinnen.. maar goed haar verhaal, haar leven en dus ook haar probleem.. !
Dan ben ik stiekem toch weer benieuwd naar wat er WEL waar was in haar verhaal of er uberhaupt wel baby's/kinderen zijn in haar leven
lieve meidne. even mijn laatste nog over ym.. ik had ook al op een belgische forum gezien dat ze daar exact de zelfde berichten plaatste als hier en daar was iemand gaan vergelijken en op zoeken in een data base van namen dat blijkt in belgie te kunnen.. en ook daar konden ze de namen van sem en cas was het geloof ik.. de oudste 2ling ook niet vinden.. Tja kan je na gaan.. maar goed idd case close.. bereke hoe gaat het met jou meiden. en anderen hoe gaat het met jullie.. hier gaat het redelijk heb veel last van zere buiken/ onrust of zo kan het niet plaatsen.. het is niet echt hardebuiken.. ik denk dat het indalen is of zo.. gaat ok gepaard met wat zeur steken.. als ik het morgen heb toch maar even bellen naar het zh.. verder hier alles goed werk niet meer dus kan de dagen relaxd inplannen.. liefs yippie
pfff ergens hadden we het allemaal verwacht! Helaas zijn er heel veel meiden ingetrapt in haar leugens.. Yippie: kan best zijn dat ze aan het indalen zijn. Dat kan best zeer doen!! Minniemouse: heftig je verleden! Hopelijk is het een duidelijk gesprek in het ziekenhuis! Sjulie: hoe gaat het met jou? mm7: Je kindjes zitten nog heerlijk binnen! Fijn meid! Hoe gaat het verder met je? Nog beetje vol te houden? Huis bijna klaar? Hier maak ik mij toch beetje zorgen, het ene moment denk ik ze te voelen en het andere moment denk ik nee dat kan niet zo zijn.. Ergens de gedachten dat het toch misschien nog mis is.. En dan die krampen van maandag vind het lastig. Volgende week vrijdag pas weer naar gyn, zou ik moeten bellen voor een eerdere afspraak?