Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    *kwijllllllllll* mac donalds, maak jij ons ff lekker.. grr

Hier ben ik dus ook ingeleid met 37+2 weken wegens te hoge bloeddruk en te weinig vruchtwater (bleek achteraf meer te zijn dan ze dachten maar goed). Maar zolang t goed gaat met de kindjes doen ze niks.

Hier ruim 15 kilo aangekomen in de zwangerschap, maar ook weer al 10 er af. Dit was mijn buik met 37 weken.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Buikkie 37 weken :$

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmm, wat doe ik niet goed? hij plaatst geen foto.. ach t is al laat haha.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik droeg echt naar voren en laag.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Minnimouse, ik was gestopt bij 10 weken. Ik had aldoor bloedingen en mocht dus niet veel meer doen en tot week 18 hoofdpijn. Bij 15 weken ook nog b.i. erbij. Ik ging dus in de ziektewet. Mijn contract werd niet verlengd helaas. Ik moet dus binnenkort gaan solliciteren.

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wow ook al zon huge buik! En idd naar voren en laag. Wel sneu dat je contract niet is verlengt! Wat voor werk deed je? Met 10 weken al gestopt. Als t niet gaat of verantwoord is dan niet en dan moet je idd voor jezelf en de kindjes kiezen.

Hier weer aan de plasseritus. En dan lig je weer in bed. Draakjes wakker, bokswedstrijd, rennen naar de wc voor mama haha.

En mc donaldsdrangtrekhonger...........maaaaar heb afgelopen week al gehad dus deze week maar even niet.

7. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    sorry van mijn late andwoord mijn oudste is nu ook ziek :(
    ja was hier ook zo halve flessen leeg drinken en dan ook nog weer heel veel er uit spugen heel erg hoesten en benauwd
    maar gaat nu gelukkig de goeie kant weer op

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier beleid van de gyn niet halen voor het zelf begon.. ook terwijl ik een geplande ks zou krijgen......uiteindlijk door dat ik zo'n last had van de zwangerschap besloten om bij 38+3 de ks te doen... alleen de tweeling dacht er anders over en de weeen begonnen op 37+5 spontaan en toen werd en sávonds nog een ks gedaan...
    ga er nu vandoor moet op controle bij het cb met de tweeling ben benieuwd :D

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Silvia: hoe was het op het cb? goed gegroeid?

Mm7: fijn dat het rommelen iets minder wordt!! Wordt nu wel heel spannend voor jullie!!

Minimousse: leuke babysite en wat een mooi dagboek schrijf jij:)

Jane: hoe gaat het met jou meiden??

Even een vraagje: wij hebben verder geen tweelingwieg ofzo. Nu wil ik ze in het oude ledikantje van onze oudste zoon leggen. De een aan de ene kant en de ander aan de andere kant. Mag dit? kan dit? Is dit handig? Want wil ze namelijk wel op onze kamer, aangezien wij op zolder slapen en de tweelingkamer op de 1ste verdieping.

Verder voel ik er eentje nu telkens echt flink schoppen op links. Maar die andere voel ik nog niet echt.. Moet ik mij zorgen maken?

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik denk in t begin dat wij ze ook in 1 bedje leggen. Een vriendin van me werkt in de kraamzorg en die zei dat dat in t begin heel vaak gedaan wordt.

En ik voel de linkerbaby ook harder schoppen en vaker. Bij mij ligt de rechterbeeb wat meer naar achter. Misschien heb jij dat ook wel.......

11. Hoi meiden,

ik had gisteren wat geplaatst maar zie het niet terug..
    stond ook niet heel veel in..
    meiden met de zieke kindjes beterschap dat ze maar gauw beter mogen worden..

mm7.. jij houd de spanning er wel in zeg.. en wat een mooie buik foto..

stoppen met werken.. ik werk in de kind en jeugd psychiatrie en ben met 17 weken voor 40% in de ziektewet gegaan..
    en doordat ik nov en dec op kantoor meer uur heb gedraaid hoef ik nou niet meer te werken.. officieel verlof op 28 januari.

beleid van het ziekenhuis... is mij eigenlijk nog niet helemaal duidelijk. maar we moeten vrijdag toch voor een vso gesprek met de verpleegkundige dus zal het eens vragen.. daarna gaan we door naar de gyn om te kijken of ons bovenste kindje wel goed genoeg gegroeid is.. Dus we zullen zien..

Silvia heb jij de petitie in de lounge al getekend voor het sluiten van de kraamafdeling in almelo.

groetjs yippie

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ooo wat een buik! Krijg spontaan schrik als ik dat zie!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hihi sjulie.......dat heb ik dus ook als ik een buik voorbij zie komen......

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    CB was toppie!!!!
    Luuk woog bij geboorte 2624 gram en was 46 cm
    Luuk woog vandaag 9000 gram en is 71,5 cm

Sanne woog bij geboorte 2352 gram en was 45 cm
    Sanne woog vandaag 8260 gram en is 69 cm lang
    :D:D:D:D

yippie ik zal eens gaan kijken naar het topic

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wow Patroeschka wat een buik had jij he! Ik draag hier ook alles naar voren, vraag me af wat voor n buik het is als ik de 37 weken ga halen;)!

Minimouse, ik ben gestopt met 4 weken, ik had overstimulatie door de hormonen spuiten en daarbij was ik zwanger van een 3ling. Uit eindelijk mocht ik toen alle cystes van de overstimulatie weg waren weer werken met 14 weken, alleen toen verloor ik het 3e vruchtje (hartje is nooit gaan kloppen maar de vruchtzak groeide wel door.) Toen dus definitief gestopt. Vandaag is officieel mijn verlof ingegaan. Lastig he dat je bed in en uit, wordt nog veeeeeeeel erger haha..

Mama van 3, je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Heb je misschien bij 1 van de kindjes de placenta aan de voorkant? Ik had dit en ik voel de 1 altijd meer dan de ander. En soms heeft de ander weer een rustig dagje etc. Hou het wel in de gaten en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken, vaak kan je dan even langskomen voor een ctg ben je gelijk weer gerustgesteld! En ik had eerst een tweelingwieg gehuurd, maar bij nader inzien past dat allemaal niet op mijn slaapkamer, dus heb het zo gelaten. De baby kamer is 1 koprol verwijderd van onze kamer, en de kraamzorg gaf aan dat het altijd mogelijk is om het lediakantje op onze kamer te zetten en dat beide babys hier de eerste tijd in slapen, dit wordt wel vaker gedaan.

Yipiajee, dankjewel voor je compliment! Wel fijn dat je niet meer hoeft te werken natuurlijk. Ben benieuwd naar je echo van Vrijdag!

Sjulie en minimouse, jullie moeten er toch echt aan geloven hoor, die buik komt, hoe dan ook haha!:D

Silvia, wat doen Luuk & Sanne het goed!!! Helemaal top!

Als ik iemand vergeten ben, sorry mn laptop doet een beetje apart met terug lezen..

Hier is het nog steeds aan het rommelen, vannacht was het toppunt ik dacht kom maar op dan met die bevalling, want dit doet zo zeer. Kortom hele nacht niet geslapen en vanmorgen om 9 uur een afspraak dus ik was kapot toen ik thuis kwam om 12 uur, dus lekker de hele middag in mn bed gelegen, ben benieuwd wat ze zeggen op de controle woensdag, ik ga wel aangeven dat ik iets wil om eens een keertje snachts normaal te kunnen slapen, want ik begin erg moe te worden nu!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    mm7 bereid je maar voor op opname dan want slaapmiddellen geven ze je alleen als in het ziekenhuis blijft die nacht ter controle... :D

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oja dat klopt mm7. je was zwanger van een drieling idd.

ooo als ik dat zo zie dan is iedereen al best vroeg gestopt met werken. scheelt weer want aangezien ik een echte onzekere twijfelkont ben wat dat betreft en mezelf nogal snel voorbij loop kan ik trots zijn op wat ik wel kan qua werk. Niks ten nadele van meiden die al vroeg gestopt zijn hoor.......ik dacht eigenlijk dat iedereen stopte rond de 34 weken namelijk. Ik heb het er met hubbie al over gehad en ik stop met 30 weken al met werken. gewoon omdat het nu ookal best zwaar is.

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oke Silvia, dan blijf ik liever wakker haha.. dan in het ziekenhuis, dat heb ik nu wel genoeg gehad. Overdag slaap ik af en toe wel een beetje bij..

Minimouse, in het begin gaf de gyn bij mij aan dat hij adviseerd om met 28 weken te stoppen, gaat het eeder minder goed dan eerder. Overigens zei de bedrijfsarts ook 28 weken bij mij, maarja het liep allemaal anders. Doen wat je gevoel je ingeeft!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik ben eigen baas dus voor mij is het geen werk geen centjes. Ik krijg wel gewoon zwangerschapsverlof van uwv maar geen ziektegeld ofzo. Ik hoop dat ik het volhoud tot 30 weken en anders stop ik gewoon eerder.

hebben jullie alles al klaar voor de beebjes mm7?

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik heb het vandaag tegen mijn baas gezegd en ook meteen heel stoer dat ik het einde van het schooljaar wel ga halen. Dan ben ik 30 of 31 weken.

Maar als ik jullie zo hoor..... Hihi

Deel Deze Pagina