Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Tja ik hoop het ook zo lang mogenlijk vol te houden. het is alleen wel heavy op het moment omdat de ouders van de kids waar ik werk gaan scheiden dus er wordt een hoop aan hartluchten bij de gastouder gedaan.......plus dat 3 van de 4 kindjes iets mankeren dus dat je ze moet helpen met wat dingen.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik was net begonnen met mijn bbl opleiding spw3 (kinderopvang) maar vond het vrij snel te zwaar, met peuter en zwangerschap dus ben al gestopt. Ben nu lekker thuis en ben blij dat ik het heb gedaan. Vandaag was boodschappen doen al te zwaar! Lig nu echt uitgeteld op de bank. Vrijdag maar eens aankaarten bij de gyn!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oei......volgens mij "fiets" ik er dan nog wel makkelijk doorheen.......

4. effe onze kamer showen

5. en nog 1

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hopelijk fiets ik er ook makkelijk doorheen!

Maar geloof er weinig van als ik dit zo hoor.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    wauw yippie wat een mooi kamertje :D daar zullen jullie wondertjes heerlijk slapen denk ik :D

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ontzettend mooie wiegjes!

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Yippie: leuke kamer, en zo schatiig die wiegjes:)

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooo kei schattig die wiegjes! daar gaan ze zeker lekker in slapen!

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Naomi zo te horen dezelfde symptomen, maar hier gaat het gelukkig ook de goede kant op. Elize had nog wel 39,2 zojuist maar heeft het niet zo erg als Naomi. Naomi is koortsvrij op het moment en hoest nog een beetje

Sylvia waauw wat een mooie gewichten!

hier hebben we de meiden bij thuiskomst allebei in eigen ledikant gelegd maar toen we ze gingen inbakeren half september hebben we ze in 1 ledikant gelegd en vanaf 20 oktober sliepen ze al door van 22.00 tot 08.00 uur. Toen ze 4 kilo wogen hebben we ze weer apart gelegd omdat het ledikantje te klein werd.

Minnimouse ik heb gewerkt tot 33.4 weken, 32/40 uur maar ik heb een kantoorbaan dus geen zwaar werk, 1,5 week later zijn de meiden geboren. Ben in die week verlof thuis erg druk geweest, ramen lappen, keuken opnieuw inrichten, uur wandelen met de hond etc ....was denk ik iets teveel van het goede

MM7 je hebt een hele mooie buik

12. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo vandaag met Noah naar de anesthesist geweest... Wat een drama om dr te komen zeg pfffff... Ik ben om 08.30 weggereden thuis en moest er om 10.30 zijn, om 09.45 sta ik op de afslag voor de parkeergarage en om 11.00 was ik binnen!!!! Dus ik was een dik half uur te laat (en ik heb zo'n hekel aan te laat komen!!!) maar gelukkig was iedereen in t zh heeeel lief en deden nergens moeilijk over! Maar wat een dag zeg... eerst moest ik een film kijken over de slaapdokter hahaha wel lief voor kleintjes! Toen naar de verpleegkundige om meneertje te meten en wegen! Noah weegt ondertussen alweer 5390 gram pffff strax wordt tie nog dik hahahahahaahahaha en toen naar de anesthesist... Toen bloedprikken maar in de lift kwam ik er achter dat ik mn luiertas vergeten was dus weer terug... Zuster mij ondertussen ook al aan het zoeken want die liep met die tas (ging lekker) maar meneertje had ondertussen honger dus flesje klaar gemaakt, is hij bijna klaar produceert hij toch een spuitluier, kind zat tot in zn nek onder... HEERLIJK hahaha dus verschonen, toen weer op zoek naar de bloedprikafdeling... Nou uiteindelijk stond ik om 14.00 weer buiten (en toen stond er nog steeds zo'n belachelijke rij voor de parkeergarage) Hoop toch echt volgende week maandag als hij opgenomen wordt het beter gaat hahahaha

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, je hebt altijd al een mooie buik gehad en zo te zien blijft tie zo!!! Enne niet zo gemeen meer doen met de mac he... Ik zat vanavond dit forum te lezen toen ik nog niet gegeten had en heb mn man er maar heen gestuurd... Had geen zin meer in iets anders hahaha

@minniemouse, ik heb tot +/- 12 weken gewerkt...

@sylvia, wat groeien ze lekker zeg!!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Goh linnepinneke lijkt t radboud zkh wel. Daar staat ook supervaak een rij voor de garage. Misschien heb ik t gemist maar waar wordt je manneke aan geholpen? In ieder geval succes en sterkte!

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hij heeft een liesbreuk en omdat hij een prematuurtje is en nog geen 20 weken oud na uitgerekende datum is moet hij naar het sophia... En een nachtje blijven maar mama blijft dan ook lekker slapen haha

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Pff ik schrik wel hoor van jullie verhalen, zo vroeg al in de ziektenwet!
    Hopelijk houd ik het tot minstens een 30 weken zonder problemen vol.
    Ben lerares en werk is niet heel zwaar lichamelijk en vanaf mei ben ik 2 examenklassen kwijt wat 8 lesuren per week scheelt!

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepinneke: wat fijn dat je mannetje er zo goed op heeft gereageerd allemaal!! En nu wordt die maandag geopereerd? Spannend!!

Minniemouse: wij zetten onze auto eigenlijk nooit in de garage bij radboud:$ Wij zetten hem in die woonwijk en lopen dat stukje vaak even. Moeten er vaak zijn i.v.m. onze zoon. Voor ons is het meer een ramp om er te komen via snelweg. Vooral 's ochtends vroeg. Dan is het hier echt om half 7 weg met de pech dat we er om 7 uur zijn maar als we later weg gaan staan we in de file en komen we te laat. zucht!

Sjulie: niet elke zwangerschap is hetzelfde! De een heeft het makkelijk de ander heeft meer kwaaltjes enz. Je moet jezelf niet gaan vergelijken met de anderen. Wel moet je er rekening mee houden dat een tweelingzwangerschap zwaarder is dan een eenling zwangerschap!

Silvia: mooie gewichten en lengtes! Je kindjes zien er ook super uit:)

18. sjulie net wat mama van 3 zegt.. bij iedereen is het anders..

ik zat al snel gedeeltelijk in de wet omdat ik ook met agressie te maken heb op het werk.. tja en als je na jaar eindelijk zwanger bent zit je niet te wachten op een stoel of een dreun in je buik.. vandaar.
    en daarnaast denk ik dat het psyschische stukje van 4 jaar vechten en dan is het zover ook wel impact heeft gehad..

linipinenke wat een toestand zeg.. en zo herkenbaar idd.. hier sta je in zwolle altijd vast vanwege de weg op brekingen.. maar goed..
    voor jullie spannende tijden dus..

iedereen veel suc6 vandaag..

groetjes Yippie

19. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    Hoi meiden,

@sjulie: inderdaad, als ik de verhalen zie en voornamelijk ook de foto's zie van de buiken rond de 35/36 weken word ik er wel een beetje gestrest van.. Maar goed, het is inderdaad maar afwachten hoe het bij jezelf gaat verlopen.

Vandaag weer voor een echo in het zkh geweest, heel grappig dat er nu al verschillen te zien zijn qua karakter. de ene zit altijd lekker rustig aan zijn duimpje te zuigen terwijl te ander lekker zit te spartelen en vandaag zelfs naar de camera zwaaiden (of zijn vijf vingertjes wilde laten zien).. zooo schattig!

Moet helaas alleen volgende week naar de fysiotherapeut ivm pijn bij het stuitje, wat soms nog verder naar beneden trekt als ik teveel ben gelopen of heb gezeten.. hoop dat ze wat goede oefeningen voor me hebben! zijn er verder nog mensen die er ook al zo vroeg last hadden?? en hoe is het jullie verder vergaan ermee??

groeten aan iedereen!
    Emav

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0

Deel Deze Pagina