Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mm7: oeew hoop ook dat het straks gewoon goed is, en je nog even lekker thuis kan genieten!! Sterkte!

Wat een mooie foto's dames, als ik dat zie krijg ik er meteen helemaal zin in om straks zelf 2 kleintjes te hebben. Ook al kijk ik er ook weer tegenop om straks 3 kleine kinderen te hebben.... Ach komt wel goed!

Yippie: voor jou schiet het ook al aardig op, 32 weken al!! Gaat alles verder goed?

Hier morgenochtend weer naar gyn, dus hoop ook een echo en te kunnen zien wat we krijgen, ben nu toch wel erg benieuwd...!!!! En natuurlijk of alles goed is met ze!

2. he mama van 3.. en de rest..

hier gaat het op zich zelf goed.. maar ik zit ook bij de maart mama's en daar is bij 1 van de meiden met 33 weken het hartje van het kindje gestopt met kloppen.. dus ben daar erg mee bezig..

verder is het zo dat ik hier last heb van een volle buik,, ze zitten me soms echt in de weg.. dan zitten ze samen dwars tussen mijn bekken en ribben.. en ik ben niet zo grooit dus kan dan niet eens fatsoenlijk zitten..
    Dit is sinds gisteren.. morgen maar eens vragen wat ik daar aan kan doen..

maar verder gaat het goed.. fysio is erg tevreden.. zij heeft ook een tweeling en gaf ook wel aan jij heb ook niet veel riumte voor de kinderen..

groetjes Yippie

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Dankjewel voor alle lieve woorden!

Sjulie, ik reageer later even op je pb hoor, las het pas.
    Mama van 3, spannend wie weet is het te zien op de echo, denk het wel hoor bij mij was het te zien met 15 weken en 6 dagen!
    Yipiajee, heftig zeg, met 33 weken! Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk mee bezig bent! En dat van de ruimte in de buik herken ik, ik ben 163 en tenger (oke nu niet meer zo tenger) en ik heb ook weinig ruimte af en toe voel ik alleen maar baby in mn buik. Waarom loop je bij de fysio? Vanwege bekkenklachten? Wel fijn dat zij tevreden is, en voor jou fijn dat het iemand is die ook een 2ling heeft, die begrijpen je toch beter!
    @all, ik ben moe, en ergens ook weer nerveus voor morgen. Het rommelen is trouwens volledig weg... Stilte voor de storm misschien? Ik hoop het niet, zoals ik er nu over denk en mezelf voel ga ik gewoon nog die 2 weken erbij pakken, mits ik morgen niet opgenomen wordt natuurlijk. Ga hier zo lekker geboortebedankjes maken, en chocola met roze/blauwe muisjes hoop dat het wat wordt.. anders gaat het de prullenbak in en koop ik wel die chocolade, maar leek me leuk om zelf te maken!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaah wat een lieverds!!!

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mm7 ik duim voor je morgen dat je gewoon weer naar huis gestuurd wordt. Lekker thuis nog even je rust pakken zou fijn zijn.

Yipiaje kan me voorstellen dat dat je raakt en bezig houdt, zijn altijd vreselijke berichten, die je echt niemand toewenst. Hoop dat je het een beetje los kunt laten.

@sjulie ja ik merk het met dat verschil basisonderwijs voortgezet onderwijs grrr toch maar eens overstappen? Nee hoor bevalt verder prima in het po.

Die foto's geweldig!!! Kan me er nu nog niets bij voorstellen maar hoop toch ook in augustus twee van die mooie beebs vast te kunnen leggen.

@ mama van 3, met 19 weken zullen het toch wel kunnen zien?
    Wanneer heb jij je laatste echo gehad dan ( omdat je het nog niet weet bedoel ik)

@minniemouse kan me voorstellen dat je bent geschrokken! Gelukkig bij wat andere meiden hier herkenning, hopelijk stelt dat je gerust! En idd als het niet meer gaat, gewoon eerder stoppen met werken. Ik heb het afgelopen jaar, na het verlies van ons derde kindje, met mezelf afgesproken dat werk echt maar werk is en dat mijn gezin en ikzelf op nummer 1 komen. Ik moet zeggen, het heeft mij een stuk rustiger gemaakt en geleerd om zaken meer te relativeren.

@ hier nog steeds misselijk,misselijk, misselijk....heb van 8 tot 11 uur weinig last, daarna is het een aflopende zaak. Ach ik hou maar voor ogen dat het met twaalf weken weer over is.

@all wanneer begon het bij jullie zichtbaar te worden dat jullie zwanger waren?

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Bietje: bij 15 weken maar toen hielden ze netjes hun beentjes bij elkaar;)

Bij begon je het pas echt te zien bij 12 weken, maar het is wel mijn 2de zwangerschap. Nja voor buitenstaanders is het pas zo van 18 weken echt te zien..

Probeer kleine beetjes te eten, en vooral genoeg te drinken!

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    het mag nog wel lekker even 'plat' blijven bij mij haha.

Dat buik(je) komt vanzelf haha

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    mag ik vragen, merkte de dames die al een kind hadden dat ze ook anders zwanger waren,dus meer misselijk of moe of sneller dikker?!? :(
    zomaar een vraagje hoor.....;)

alvast bedankt voor het antwoorden!:)

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    MM7 ik moest blijven omdat Naomi ten opzichte van de groeiecho twee weken daarvoor was blijven steken op 1800 gram en Elize was wel gegroeid naar 2000 gram. 1 dag later waren ze er, en nog een dag later werd ik erg ziek en kreeg ik er nog een zwangerschapsvergiftiging achteraan....ik wist niet hoe ik het had. Opeens erg misselijk, pijn onder de ribben (maag) en overgeven. Later toen ik me beter voelde en na urinetest en bloeddruk van 150/110 bleek dat ik zwangerschapsvergiftiging had en dat ik van geluk mocht spreken dat de meiden er al waren.

Maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook krijgt hoor, ik heb me er nooit druk om gemaakt en het gebeurde opeens. Heb altijd lage bloeddruk gehad in de zwangerschap maar het blijkt dat het vaker voorkomt bij meerlingzwangerschappen omdat je lichaam meer te verduren heeft.

Succes met de bevalling alvast, ik hoop dat het nog twee weken duurt en dat je kindjes snel thuis zijn

11. meiden de gene waar ik het over had is waardevol ook hier van zp..

ik loop vanwege de banden bij de fysio..

liefs yippie

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brinatjuh, ik ben bij deze zwangerschapnhet meest misselijk en het is ook al te zien. Nu is dit wel mijn vierde zwangerschap, dus daar zal het vast ook mee te maken hebben. Voordat ik wist dat het er twee waren, had ik niet zo iets van het zijn er vast twee, dat dan weer niet. Elke zwangerschap blijft er toch 1 op zich.

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik heb ook nooit het idee gehad dat het er 2 waren. Maar achteraf was het wel heel voorspelbaar.

Had bij eerdere echo's ook soms 2 eitjes in 1 eisprong gehad. Maar we hebben er eigenlijk nooit meer aan gedacht hihi. Tot aan de echo.

Vandaag een dagje thuis. Lig op de bank, zo'n oorpijn en mijn gezicht doet heel zeer!!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Was mn 2e zwangerschap maar was zowat niet misselijk en buikje groeide iets sneller maar dat wijt ik aan het feit dat het de 2e zwangerschap was ;)

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik ben ook weinig misselijk. Heb enkel wat gezeur in mijn darmen.

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Enn......................................

Baby links is een MEID!!!!

En baby rechts houdt het nog even geheim, helaaas!!

Verder was alles goed, goed gegroeid, hartjes klopte, beide 4 kamers, genoeg vruchtwater:) Dus tevreden!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jeetje wat een vervelend beebje!!!!!! whahahaahaha nu al verlegen en hij ( ik denk een hij inderdaad) laat zijn mama nu al piekeren hahahahaaha

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi en ik denk een 2e meisje..

Wow mooie foto van t 3 span!

Ga er 1 eten geven..

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik ben zooo zenuwachtig hoop dat er geen eiwit meer is, of anders dat het heel laag is, en mn bloeddruk moet ook maar gewoon laag zijn!

Ik weet niet meer precies wie het vroeg maar ik had deze zwangerschap ook niet het idee dat ik in verwachting van een meerling zou zijn. Vorige zwangerschap was ik vreselijk misselijk, en dat was er maar 1 en werd uiteindelijk een mk. Toen was ik al misselijk voor nod. Maar wist ik dat ik zwanger was met 4 weken, maar heb echt niks nada noppes gevoeld of gemerkt tot een week of 8-9. Toen werd ik een beetje misselijk af en toe, en kreeg ik steken in mn liezen. Ik werd pas misselijk na de 12 weken, dit heeft tot 16 weken geduurd.. mijn tip hoe moeilijk ook ; Ga s morgens gelijk eten, en zorg nooit dat je bijna honger krijgt.. zolang ik de hele dag door een beetje at had ik nergens last van!

Mama van 3... heeel leuk een meisje!! En ik denk de andere ook een meisje!

Yipiajee hoe is het met je?

Silvia, wat een heerlijke foto!!

Patroeschka, hoe is het met Carmen en Devin?

Nou ik ga even heel zen op de bank zitten, wie weet is dat heel goed voor mn bloeddruk haha en maar duimen en hopen op een goede afloop vanmiddag in het ziekenhuis!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Silvia, mooie foto :)!

Verder niet bijgelezen. Sorry...

Deel Deze Pagina