Superspannend Marye!! Heel veel succes en hopelijk heb je snel je wondertjes in je armen! (Dat wordt weer een hele dag het forum in de gaten houden. Geluk dat ik vrij ben...hihi...)
woeiiiiiiiiiiiiiiiiii Marije zet hem op... vandaag hou jij je twee wondertjes in de armen heerlijk!!!! succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi meiden, Ik kom me even kort melden, kan niet te lang achter de pc ivm de open wond (tussen mijn benen jaja lekker). Het gaat niet zo heel denderend, de kleintjes doen het goed, zie onderschrift, het meisje is nu alleen wel duidelijk wat kleiner. Maar ik zit er behoorlijk doorheen. Het vervelende is dat de zwangerschap zelf best goed gaat maar daar kan ik niet echt van genieten. De bloeddruk schommelt en ik zit dus nog met een open wond die overigens goed heelt. De operatie heeft er behoorlijk ingehakt, was flink van slag en lichamelijk heb ik echt 0,0 energie meer over. Natuurlijk heeft dat ook met mijn buik te maken, er zit natuurlijk al 9 pond in. Er zijn nog steeds dingetjes in huis die nog geregeld moeten worden, niet super belangrijk maar daardoor zit mijn hoofd steeds vol. Mijn man is ook helemaal kapot en als klap op de vuurpijl kreeg ik gister te horen dat ik met ontslag bedreigd ben per 1 april. Er loopt een reorganisatie maar dit had ik nooit verwacht, nu moeten we dus ook nog alles op het gebied van rechtsbijstand nakijken want er kloppen een aantal zaken niet. Weer stress dus. Nou ik ga stoppen, de gyn heeft gezegd dat het max. week 38 wordt dus morgen nog 3 weken!!! Spannend, ik kijk er ondertussen enorm naar uit hoor, ik hoop dat als ik mijn ukkies in mijn armen hou dat dan alles van me afvalt.
@silvia: nog bedankt voor je tips vorige week, het was dus uiteindelijk niet die klier maar een cyste tussen mijn vagina en mijn darm met een doorsnede van 2,5 cm, hoe ik eraan gekomen ben is een raadsel, het zal vol met (oud) bloed. Sorry beetje ranzig, hopelijk komt het niet meer terug.
marije: heel veel succes vandaag!! Spannend Linda: wat naar joh van je ontslag. Heb onlangs hetzelfde meegemaakt. Laat het goed nakijken hoor en laat je niet dwingen tot iets. Zeker in je zwangerschapsverlof kunnen ze je niet ontslaan! Sterkte!
Heel veel sterkte Linda!! Kom hier maar lekker van je af schrijven (als dat gaat natuurlijk). Dit forum is ook om lekker te klagen! Hou je taai!!
*** Buddynieuws van Marye *** 'Ik heb 5 cm ontsluiting al! Dus de kindjes zullen waarschijnlijk vandaag geboren worden. x' -------- Even overgenomen vanuit de maart mama's, zag dat haar buddy 'm hier nog niet geplaatst had (sorry lara, als je het hier ook nog kwam vertellen hihi)
Ohww sorry! Ik wist helemaal niet dat ik hier ook moest posten, sorry!!! Dussehh Linda dankjewel! En als er meer nieuws is zal ik het ook bij de tweelingmama's komen melden! Is ze op nog meer topics actief?? Hihi.
hahaha ik zag in d'r berichtje staan dat d'r buddy het wel zou plaatsen hahah vandaar Dat heb je wel snel gevonden zeg! :d hahahah Zover ik weet zijn dit haar vaste topics wel zo ongeveer Dan laat ik het melden vanaf nu weer aan jou over!
Nou, haha, Marye's buddy Lara is ondertussen nu zelf naar het ziekenhuis met misschien gebroken vliezen... dus tot ze weer terug is zal ik dan toch de buddy berichten kopieren van de maart mama's! Maar nog geen nieuws van Marye.... spannend dus! Lara is paar uur geleden naar hetzelfde ziekenhuis als Marye gegaan (toevallig hè?! hihi) en er werd gezegd dat er een spoedkeizersnede bezig was dus dat het wel wat drukker was. Hopelijk ging dit dus niet over Marye!
*** Jaaaaahhhhhhhhh BUDDYNIEUWS!!! *** Pepijn 2650 gram en Florine 2400 gram zijn geboren!!!! Was wel heftig, Pepijn is geboren met de vacuüm pomp en ben flink geknipt. Maar alles gaat goed met ons xx ***** @ marye: Jeeeeeejjjj!!! proficiat met je zoon en dochter!! Wat een práchtige gewichten!!! Ook super leuke namen zeg!! Heftige bevalling geweest dus.. maar gelukkig gaat met jullie drietjes alles goed!
Marije van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn en Florine wat een mooie gewichten hoop dat alles goed is gegaan. geniet van je mooie wondertjes
@ Marye en Maryeman: Gefeliciteerd met Pepijn en Florine! Wow, wat snel zeg (en wat een heftige bevalling!)! Superleuke namen! Sterkte met bijkomen van de bevalling en geniet van jullie wondertjes!