Ik vind dat bord suuuupergaaf! Jeetje Mm7! Tot 40 weken, nah dat zal hem niet worden toch?!? Maar aan de andere kant fijn dat ze het zo heerlijk bij je hebben daarbinnen. Ze willen gewoon nog ff niet. Goh minniemouse 100 dagen klinkt veel korter dan 15 weken haha!
@bietje: in principe heb ik geen hulp in het verschiet. Ik ga het fulltime zelf doen. Wel heb ik een hele lieve zus die alleen ochtenden werkt en die al hulp heeft aangeboden, maar zij heeft zelf ook 3 jonge kinderen, dus heeft het zelf ook druk. Komt goed, ik moet goed gaan leren plannnen. Sam gaat nu al 2 ochtenden naar peuterspeelzaal en Loes straks ook, dat scheelt ook al.
Nou gisteren het worteltjes avontuur gehad haha Noah wist niet zo goed wat hij er mee moest maar kyan wilde steeds meer haha hij zat helemaal onder!!! Als het te lang duurde voordat het lepeltje weer kwam zat tie op zn handjes te sabbelen die ook helemaal onder zaten haha zal vanmiddag eens een foto posten!!!
Samloes ik wil heel even zeggen dat je prachtige schilderijtjes maakt!!!!! heb je site bekeken en echt supermooi!!!!! ook leuk om een gezicht te zien bij de naam samloes
He meiden.. ik weet effen iet meer wat iedereen gezegd heeft.. ben super moe. dus effe snel verslag van het ziekenhuis.. Moest als eerst naar de echoscopist ivm met de meeting van de doorbloeding van de navelstreng etc.. kind je A (deze ligt beneden) deed het goed.. de druk in de navelstreng was goed en ook in de hersentjes.. ook goed beweging en hartactie.. ook had dit kindje voldoen.. ruim voldoen vruchtwater.. Kind je B (deze ligt boven) liet vandaag zien dat ze een meisje is yeah hihih.. haar druk n de navelstreng is te hoog.. maar in de hersentjes nog goed. wel heeft ze voldoende beweging en hart actie.. verder is haar vruchtwater minder als kind A. Maar nog wel net voldoende.. Ik moet nu volgende week weer komen.. verwacht dat ik wekelijkse controles ga krijgen.. Ook mijn hb was 6.7 dus mag ook aan de staal tabletten.. Ben eerlijk gezegd vrij rustig onder het feit dat de bovenste iets minder luxe voorzieningen heeft zeg maar.. ik verwacht ook geen problemen.. ben al zover in de zwangerschap vanaf maandag ben ik 34 weken.. zouden ze het toch al niet meer tegen houden ... verder heb ik vannacht erge ongi krampen gehad.. vandaag gevraagd wat dat kon zijn.. want nu en ook vanmorgen was het weer weg.. ze zeggen dat het in mijn geval een reactie van de baarmoeder kan zijn op de groei van de kinderen.. en als het aan blijft houden dan kunnen het idd ween zijn.. nou ja we zullen wel zien.
Yippie, Wat een super leuk bord zeg. Hier komt een ooievaar op nest in de tuin. Ik zou me ook niet heel druk maken om je echo, ze houden het nu goed in de gaten neem ik aan, en als ze gehaald moeten worden zit je al in een redelijk veilige termijn. Wel leuk dat je hebt gespiekt dat het een meisje is, weet je het nu van beide, dat ben ik even vergeten namelijk. Linnepinneke, wat een leuke foto, had het op je hyves ook al gezien! Echt grappig! Patroeschka, fijn dat je kids zo lekker gegroeit zijn zeg... Nu even afwachten met het oortje dus... Gaat altijd zo lekker snel he met dat soort instanties! Jane, ik mag hopen van niet hoor 40 weken pffff... 37 weken wil ik sowieso wel halen, en als we 7 feb afspreken om in te leiden zal ik het wel leuk vinden als dat kan op 11-02-2011 leuke datum haha en dan ben ik 37.6. Maarja eerst maar eens de 36 weken (zaterdag) zien te halen! En dan op naar de 37 weken! Minimouse, schiet op hoor die 100 dagen vliegen voorbij! Sjulie, als je het zo berekend is het nog sneller idd... dan heb ik gelukkig al ruim 85 % erop zitten!!! Bietje, nee idd geen 40 weken hoop ik hoor!!! Haha... vind het nu al wel wat zwaar worden (benauwd, verder nog nergens last van gelukkig), moet je nagaan hoe het dan is... Samloes, ik heb ook even gespiekt idd erg leuke schilderijtjes!!! Hier, ben ik weer behoorlijk benauwd, maarja als dat de enige klacht is mag ik nog blij zijn denk ik... Op naar de 36 weken (zaterdag) en dan gaan we weer tellen naar 37 weken..... Wil zo graag mn babys gelijk mee naar huis kunnen nemen, lijkt me heerlijk bevallen, en de volgende dag lekker naar huis met zn 4tjes!
mm7 we wisten al dat de onderste een meid was dus nu iid 2 meiden.. bijna zeker dus.. hey 11-2 bevallen luek ik heb ook vanaf het begin al die datum in mijn hoofd.. dus tja.. misschien gaan we dan wel samen.. greets yippie
We houden het voor ons dan gewoon op 11-02...... jij bent dan 36 weken toch? Nou lijkt me een prima termijn, we gaan ervoor haha... (moet wel even kijken of ik dat haal hoor, dat is morgen nog 2 weken!! Leuk hoor 2 meiden....
Hey meiden!!! Ik kom me nogmaals melden bij jullie heb t een paar weken eerder ook al gedaan maar eigenlijk verder niet meer gereageerd doordat ik zooooooo moe was hihi! Toch lijkt t mij erg leuk om met jullie mee te kletsen! Ik ben 25 jaar getrouwd en wij hebben al een dochtertje Jade van 16 maanden!!Toen we voor een tweede gingen kwamen we met de echo er al snel achter dat we er 2 bij kregen!! Erg leuk maar ik vindt het ook allemaal wel heel erg spannend hoor...... Ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen!! Oja ik ben uitgerekent op 1-8-2011!! Liefs Sjaantje!
Haha thanks silvia009!!!!!Zal nu 100% mn best doen om gezellig mee te kletsen met jullie..Zal in t begin vooral meelezen zijn eventjes kijken wat jullie verhaal is he!! Wel heeeeeel fijn... Xxx
Thanks mm7!!Mss dat dat ook wel de reden was dat ik me hier rustig gehouden heb!!!Nu idd genieten!Bij jou schiet het alweer op he! Spannend!! XX
Hey meiden, Even ego: Lig nu in een zkh bedje. Heb vanaf vanmiddag 12 uur zoiets behoorlijk harde buiken. Werd er zelfs helemaal naar van dus ben door mn baas naar huis gestuurd. Ben op bed gaan liggen en toen werd t wel wat minder maar zodra ik wat deed waren ze er weer. Toen hubbie thuiskwam toch maar even het zkh gebeld en we moesten meteen komen. Op naar de verloskamers en we hebben een echo gehad van de kindjes en die was goed. Ook de echo van de baarmoederhals was goed. Die is nog 3.8 dus netjes. Bloeddruk was ook goed. Urine zijn ze nog aan t testen. Net geprobeerd een ctg te maken maar de kleintjes zijn te bewegelijk. Nu wachten op de gyn die naar de ok is voor een ks en dan weten we hoe verder. Waarschijnlijk naar huis vanavond. De harde buiken komen van te weinig rust en teveel hooi op de vork. Kindje 2 ligt met zn hoofdje naar boven en die is zich steeds aan t strekken. In combi met te weinig rust en teveel hooi spant de buik meteen samen en is t meteen keihard. Nu sowieso de komende 3 dagen niks doen en thuis ook niks doen. Pppfff ben benieuwd of me dat gaat lukken maar dat moet echt! Nu in een lekker bedje met tv haha. En ik moet zeggen dat ik t niet eens zo heel erg zou vinden om te moeten blijven. Puur omdat ik weet dat ik dan toch niks anders kan doen dan rusten. Thuis doe je toch vaak ff snel dit of ff snel dat. Morgen zal ik op iedereen reageren! Knuffels!
Sjaantje, bij mij schiet het op idd.. Sinds begin van de avond rommelt het hier een beetje (het was ruim een week rustig..) dus we zien het wel... Minimouse, rustig aan doen hoor!!! Je kan misschien ook aangeven dat je bang bent thuis te veel te doen.. wellicht dat je dan daar kan blijven, en anders toch echt thuis op de bank en in bed, sterkte!
Minniemouse doe je wel even kalm aan..het is nog te vroeg voor je wondertjes hoor!!!!!!!! gewoon even relaxen thuis en dan komt alles goed meis... je bent zwanger van een tweeling en dan vraagt je lijf gewoon meer van je dan normaal onthou dat goed.....zorg goed voor jezelf en zo ook voor je beebs!!!!!
Minniemouse denk aan jezelf en je kleintjes hoor, net zoals silvia al zegt het is nog veeeeeel te vroeg om te bevallen. Sjaantje nogmaals welkom! Mm7 leuke datum zeg, zal voor je duimen dat dat gaat lukken. Volgende week donderdag zijn m'n meiden al een half jaar..... Wat gaat het toch hard. Ze slapen sinds deze week niet meer ingebakerd en dat gaat super! Ook fruit en groenten gaan erin als koek. Ben zo aan het genieten! Die roze wolk is laat gekomen maar ik hang er nog steeds op
Dank je wel! Tis nu nog hobby matig, maar wil het meer en meer gaan uitbreiden. Ook andere hangemaakte babyspulletjes en decoratie gaan maken. Ben nu bezig met dingen verzinnen met kralen en knopen. Ik ben dol op creatief bezig zijn. Geeft me rust, heerlijk!