Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Volgens mij (uit mn hoofd) is yippie de volgende!!!! Als ik me niet vergis is ze rond de 34 weekjes maar dat weet ik niet zeker (mn geheugen is nog steeds niet wat het geweest is hahahaha)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Ja idd yippiie is next! Woehoeoeoe!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Gaan we weer verder met duimen voor haar! Dat ze nog eventjes binnen mogen blijven wel te verstaan hahahaha

4. bereke

bereke Niet meer actief

Mm7, gefeliciteerd met Isis en Vinn! Super dat ze het zo goed doen! Geniet ervan!

5. MM7 Van harte gefelicteerd met isis en vinn helemaal super..
    en wat mooi dat ze met die gewichten het zo goed doen..
    Geniet er maar lekker van..
    MM7 je kids kunnen in ieder geval zeggen dat de vlag voor hun uit hangt.. Mijn broer is ook jarig vandaag mijn ouders hebben vroeger een geboortekaartje naar de koning gestuurd en kregen een koningklijke brief terug.. misschien nog een leuk idee..

ik ben idd de eerst volgende denk ik.. maar ik ga gewoon eerst op controle hoor donderdag.. heb dan weer groei echo..
    ben benieuwd naar de gewichten..
    Ik heb inmiddels het nummer van silvia dus kan haar sms en..

liefs yippie..

6. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  7. Emav

Emav Actief lid

Aug 25, 2010
    159
    0
    0
    Heej mm7,

GEFELICITEERD!! En wat fijn dat het zo goed gaat met jou en de twee kleintjes.. Genieten zeker!

Ga zo door, dan mag je snel weer naar huis ;)

En nu inderdaad wachten op de volgende.. Over een paar weekjes dan ;)
    Spannend!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een supernieuws! Prachtige namen en heerlijk dat ze niet in de couveuse hoeven. Vanaf nu alleen maar genieten!
    Gefeliciteerd met jullie twee wonders.

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Hier een meelezer....

MM7 van harte gefeliciteerd met de geboorte van ISIS en VINN !!!! Hopen dat ze bij je op de kamer mogen blijven en dat jullie snel naar huis mogen om te genieten....

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Meiden wanneer hadden jullie t babykamertje af voor de twins! In mijn dertigste week komen ze de meubels brengen en aangezien ik dan al vrij ben vanaf week 30 wil ik met 31 weken t kamertje klaar hebben.....

11. Habibas

Habibas Actief lid

Aug 26, 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte MM7 met Isis en Vinn!! Geniet van je twee wondertjes!

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    MM7 van harte proficiat met je wonders Isis en Vinn! Hoop dat je snel naar huis mag.

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    MM7!!Gefeliciteerd wat een mooie namen!!
    Fijn dat alles goed gegaan is!En ik hoop voor jullie dat jullie snel naar huis mogen!!!

All hoe is het verder hier?Overmorgen weer naar het ZH ben erg benieuwd naar de ukkies!

Liefs Sjaantje

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    hoi dames,

mm7: hoe gaat het bij jou en je kleintjes? Inmiddels thuis?

Yippie: spannend hoor nu gaan we voor jou duimen:)

Hier: eindelijk hypotheek is rond, stukken liggen nu bij notaris en die moet nu tijd hebben om ergens door te lezen en dat wij kunnen gaan tekenen. Domber was dat het pas waarschijnlijk a.s. maandag pas gaat worden...Dat is wel erg laat.. Maar het komt goed hopelijk!

Verder morgen 20 weken echo, dus spannend!!!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van 3, wel een fijn idee dat het iig bij de notaris ligt toch? Wanneer is de eigenlijke verhuizing?

Ook ik moet morgen voor een echo...merk dat ik wel nerveus ben. (de laatste echo van mijn vorige zwangerschap was slecht nieuws) en dat ik overal rekening mee houd. Soort zelf bescherming denk ik....heb er een dubbel gevoel bij. Mijn misselijkheid en vermoeidheid vertellen me dat het wel goed zit, maar het blijft spannend....

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Bietje: wij moeten 1 maart ons huurhuis uit. Dus nog een maandje. Maar moet nog het nodige geklust worden enz. Daar hadden we ruim een maand voor genomen.. Maar de werkelijke sleuteloverdracht was afgelopen vrijdag al maar die kon niet doorgaan!

Ja elke echo blijft spannend! Heb ik nu nog steeds hoor. Jammer dat je niet zelf gewoon even naar binnen kan kijken wanneer jij dat wilt;)

17. mama van 3.. jaja het is wat ben ik gewoon de volgende.

fijn dat alles gelukt is voor de hyphotheek.. daar kan je maar gewoon zeker van zijn niet dan..

kinderkamer op de muursticker naar hadden wij hem eind dec klaar..
    ik wilde vroeg klaar zijn meer om het feit dat ik steeds minder energie had.. dus af is af.. als manlief dat er nu ok nog bij moet doen naar het werken klussen en het huishouden ondersteunen kan ik hem niet aan doen vind ik..

hier donderdag weer een echo.. we zullen zien.. hoe groot ze weer zijn..

liefs yippie

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    mama van 3 en bietje dus we mogen morgen alle drie spannend bij welke ziekenhuizen lopen jullie?

Mama van 3 fijn dat het nu rond is nu flink aan de klus dus....

bietje ik snap dat je het spannend vindt!!Maar je voelt je nog goed dus dan zal t vast goedzitten toch!!

Ik heb een ziek meiske thuis hier 39 graden koorts en ze wil alleen maar hangen....kan weinig doen dus....

He net de brief binnen gekregen voor het onderzoek met de plaatsing van de ring...denk niet dat ik daar aan mee ga doen jullie?

Liefs sjaantje

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    yippie!!voor jou nu ook spannend...ben erg benieuwd!Ze mogen nog wel even blijven zitten toch?!!

xx

20. sjaantje zeker mogen ze nog even blijven zittten ze hebben de huur betaald tot 14 maart dus geen probleem..

ik heb ook niet mee gedaan aan dat onderzoek van die ring hihi.. had ik geen zin in.. wij zijn met zoveel gepruts aan het lijf zwanger geraakt.. via de 2e icsi dat k zoiets had .. wil gewoon genieten..

yippie

Share This Page