Hey meiden ik hou t even kort....pff wat a day!!Hij begon super met een mooie echo weer!! Maar ben vamiddag nog met ons meisje naar de ha geweets amandelen ontstoken oortjes ontstoken en dan nog eens een fikse verkoudheid ikke is kapoet nu dus haha!!! Maar hier ook een mooie echo! X
he mama van 3 gezellig ook 2 meiden. en alle andere echo 's ook goed super!! ik ga morgen dus dan horen jullie het van hier weer.. Ben benieuwd hoe het met mm7 is.. liefs yippie
Dus morgen weer twee echo's! Spannend, hoop dat het bij jullie beide net zo'n mooie wordt als die van vandaag....
@minniemouse, nou ik werk mn hele leven al in de detailhandel... Eerst 1 jaar schoenenwinkel, toen 2.5 jaar V&D en nu al bijna 6 jaar in een telecom-winkel... Hoeft geen detailhandel te zijn maar in een andere branche aangenomen worden is erg lastig... Pas gesolliciteerd als secretaresse maar uiteindelijk het niet geworden omdat ik te extravert was en ze waren bang dat ik me zou gaan vervelen omdat een kantoor wat rustiger was... Pfff makkelijk is anders
Lees veel echo's en ben blij dat alles goed is maar ik wil ze ook zien dames....zien zien zien zien zien ben dol op echo's Linnepinneke wat een oetl@l zeg! Hier nog een foto van onze dames voor degene die mij niet op hyves hebben
Mag ik hier even een vraag stellen aan de ervaren tweeling mama's? Ik heb namelijk een vraag over doorslapen. Onze tweeling is nu ruim 11 weken oud maar zijn met 35+4 weken geboren. Ik weet dat je doorslapen helaas niet kunt bevorderen maar ik ben benieuwd hoe jullie het aan gepakt hebben. Hier worden ze bijna nooit tegelijk wakker s'nachts...maar zodra nummer 1 wakker is wordt de ander ook wakker gemaakt zodat mijn vriend en ik samen de fles kunnen geven. Nu ben ik wel benieuwd dat wanneer ik de ander laat liggen of dit goed gaat of niet...of dat hij/zij een uurtje later komt. NU weet ik wel dat dit een kwestie van proberen is maar ik ben zo benieuwd hoe het bij jullie ging..... En wanneer ze doorsliepen? En hoe zwaar ze toen waren en met hoeveel voeding? Hier wegen ze allebei zo rond de 4.5 kilo en krijgen 6x 120+5 aangeboden. En dan snachts een fles van 90+3 Hahah heel wat vragen.... @ jane.....Wat een dropjes
Hoi Lima, Wij maakte ze ook altijd samen wakker! Ik ben op den duur de voeding gaan afbouwen en op het einde kregen ze niets meer! Heeft daarna geloof ik nog 1 nachtje geduurd en de heren sliepen door! Mijn kerels zijn met 34+6 geboren en ik denk dat ze ongeveer even oud waren als jouw kindjes nu zijn toen ze doorsliepen!!!
@linnepinneke....dank voor je snelle antwoord ....Dus s'nachts minder voeding aanbieden....met hoeveel bouwde je af? En ze wegen nu ongeveer 4.5 kilo....hebben ze dan genoeg aan 650 ml per dag?
Ik heb een aantal dagen 90+3 aangeboden, daarna 60+2, en na een paar dagen 30+1... Ik heb wel de voedingen overdag opgehoogd! Iig van de helft van de flessen... Eerst de laatste fles voor het slapen gaan en daarna de fles 's ochtends... Op den duur gaven ze zelf goed aan dat ze voor de rest ook meer wilde hebben dus dat toen ook gedaan... Daarna gingen de flessen steeds minder goed leeg dus een fles laten vallen en weer opgehoogd en de heren waren weer blij haha
jane wat een droppies!! geweldig daar smelt je toch van.. ik ga nog effe stemmen.. sjulie wij hebben geen combitest gedaan.. en ook duidelijk aangegeven vvor de 20 weken echo als er iets niet goed is mogen ze het wel zeggen.. maar weg halen doen we toch niet.. maar alles zag er goed uit gelukkig. nou ik ga gauw nog effe naar de bakker en dan hoppa naar zwolle.. jullie horen me wel weer vandaag ik denk eind van de middag!!
Morgen meiden!!! Hier ook geen combitest wel 20 weken echo!Maar net zoals yippiejajee al zegt we zijn toch niet van plan het weg te halen! De rest hoe is het?Een vriendin van me kreeg gister dr echo en wat blijkt:OOK TWEE HARTJES!!! hoe bijzonder is dat!!! Nou vandaag lekker binnen in huis beetje klungelen!Net de kraamverzorging gebeld... Xxx!
@sjaantje, wat leuk dat je vriendin ook een tweeling krijgt!!! Heb je echt iemand in de buurt om saampjes zwanger te zijn en alles mee te delen!!! Hier ook geen combinatietest gedaan... Vond ik niet nodig, de heren waren sowieso welkom!!!
Wat bijzonder om samen met een vriendin zwanger te zijn van een tweeling. Ik vond 't al bijzonder dat mijn zus (12 jaar geleden wel) ook zwanger was van een tweeling. Je deelt dan toch iets bijzonders met elkaar. Wij hebben ook geen testen gedaan. Wij hadden zoiets van; we willen niet over een keuze na hoeven te denken, als er een verhoogd risico uit komt... Zal jullie trouwens nog een foto laten zien van mijn kabouters Links Wessel, rechts Stan