Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Weet iemand trouwens waarom mijn foto niet in het topic zichtbaar is?

2. sannie wat een moppies. hihi..

sjaantje wat gaaf samen met je vriending zwanger van 2 ling..

mijn vriendin loopt 4 dagen achter me aan wel met 1 maar ook dat is erg leuk..

hier:

Nou meiden nog geen nieuws hihi.. ik moet morgen terug komen..
    ze waren zo eigenwijs dat de groeimeting niet te doen was.. de navelstreng verstopt..
    dus nu morgen naar de gyn.. vooral de bovenste die het belanrijkste is konden ze niets mee..
    als het aan de meting lag waren ze allebei gekrompen.. ik heb een dikke buik maar het is geen droger hihi..

dus nu morgen maar weer af wachten..

kijken naar de baarmoeder mond willen ze liever niet te vaak doen nu aan het eind.. ivm stimulatie..

dus morgen weer meer nieuws.. heerlijk hoor zo eigenwijs!!

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ooo sannie ook al van die knappe kids vindt het heerlijk om van jullie de tweeling foto's te bekijken!!Dus spam maar lekker als jullie willen haha!!

Ja vindt hetook echt heel bijzonder dat ze ook een tweeling krijgt zij is nu 10 weekjes dus scheelt een maand!!

Xx

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    yippiejajee!!Das even spannend en die kleintjes moeten nog even blijven zitten.....Hoe zijn ze kwa gewicht of konden ze dat ook niet zeggen?

X Sjaantje

5. sjaantje ik bedoel met navelstreng verstopt dat ie niet zichtbaar is he..

ze konden de gewichten niet meten daarom morgen naar een gyn

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Haha ja dat snapte ik hoor mijn berichtje kwam mss idd niet zo duidelijk over!!
    Maar ik bedoel eigenlijk ivm de baarmoedermond checken dat ze daar mee oppassen is goed!!Want ze mogen nog eventjes blijven zitten!

En natuurlijk de echo opnieuw blijft toch ook een beetje spannend ofniet?!!

Fijn dat ze goed op gewicht zijn!!

Xx

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Yippieajee, ik viel bijna van de bank van het lachen!! Ik ben geen droger :p
    geweldig!!

Hopelijk is het morgen bij de gyn allemaal in orde! heel veel succes, zal aan je denken.

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dankjewel voor het stemmen! :D

Doorslapen, hier sliepen ze van de een op andere dag door...die dag was 20 oktober 2010. Ik weet het nog goed toen we beide wakker werden om 07.30 uur en elkaar aankeken van ''hebben ze nu een fles gehad?'' meestal kwamen ze ergens tussen 04.00 en 05.00 uur. We dachten dat het eenmalig was maar de dagen erna ook nog. Ze hebben hier wel tot twee weken terug ingebakerd geslapen vanaf half september. Hoeveel voeding ze toen hadden weet ik niet meer. Ze waren hier dus 2,5 maand oud en zijn geboren met 35 weken. Ik denk dat je het niet kan afdwingen, het gebeurt gewoon als ze er aan toe zijn.

Nekplooimeting hebben wij wel gedaan, en daar hebben we geen spijt van want het was 1 van de mooiste echo's die we hebben gehad. In het radboud maakte ze ook ff een paar 4d's ;)

De uitslag was ook helemaal goed overigens. Aangezien wij twee kindjes met down i.v.m. 1 eiig erg zwaar zouden vinden hebben wij gekozen om het wel te doen. En als het een lichte vorm zou hebben dan hadden wij ervoor gekozen om het niet weg te laten halen.

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Meiden... even snel een update.......

Allereerst sorry voor het lange wachten, ik kon mijn prive berichten maar niet lezen via mijn telefoon, dus helaas Linnepinneke, en Silvia niet op de hoogte houden.

Ik ben net thuis gekomen, Vinn & Isis zijn toch nog even naar de kinderafdeling. Morgen vertel ik meer, en ga ik even terug lezen...

Maarrrrrrrrrrr oh wat zijn ze lief mooi leuk geweldig en helemaal van ons......... even snel een fototje!

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ooo wat een mooie popjes MM7!!!
    hopelijk mogen ze snel mee naar huis!

11. smelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een schoonheden zeg!!!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een dotjes!!!!!! zucht....was het maar vast zover.....

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    mm7, wat een heerlijke kindjes!!!!!! En niet op de hoogte kunnen houden... tsja als dat t ergste is hahaha als bij jullie maar alles goed gegaan is! Ben benieuwd naar t hele verhaal!!!!

@hier, mannen hebben hele nacht liggen hoesten en zoeken naar lucht... Vanochtend leek t beter te gaan dus fles erin! Net voordat ze weg moesten naar t kdv gooit kyan zn hele fles eruit... Dus nieuw shirtje aan en poging 2... Papa zet ze in de auto, wil wegrijden en ik hoor dat hij de auto gelijk weer uit zet... Komt tie naar binnen gestormd, heeft Noah ook zn hele fles eruit gegooit, kind en maxi-cosi zaten helemaal onder!!! Heb maar gelijk de dokter gebeld en ze kunnen vanmiddag terecht! Ze hebben nu net weer 50cc binnen, meer willen ze niet maar ik hoop dat ze dat binnen houden!!! Arme manneke's!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Helaas... Alles is er weer uit :(

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    mm7 wat een geweldige mooie kindjes heb je op de wereld gezet :D *smelt*
    Kom maar lekker even tot rust en dan horen we het vanzelf wel.
    Ik hoop dat alles goed is met je wondertjes!!!

16. linnepinneke hoe is het daar bij jou..

hier is het rommelen weer opgehouden.. we hier en daar een harde buik verder niet.. gelukkig maar..

nou de gyn was te spreken hoor..

kind A ligt mooi naar benenden ingedaalt nog niet vast.. heeft prima doorstroming van navelstreng en in de hersentjes..
    en weegt ruim 2600 gram.

kind B de bandiet is lekker actief heeft weinig vruchtwater maar doet het goed.. de aders in het hoofdje waren geod... de navelstreng zat nog steeds verstopt hih..
    Maar ze is goed gegroeit weegt nu 2200 gram.. dus ook prima..

Wel drukte de gyn me op het hart dat als de weeen beginnen ik niet te lang moet wachten met bellen.. was is niet van plan want in de spits wonen wij 45 min van het ziekenhuis..
    dus ik bel echt wel op tijd.. Maar hij was erg tevreden..
    Nu donderdag weer komen.. doen we ook weer een suiker test..

Rij ik terug ben ik effe aan de foon met me nicht... ben ik geflitst grrrrrrr..
    Nou ja in al die 4 jaar dat we in zwolle lopen.. hihi nog nooit een bon gehad.. dus eens moet de eerste zijn he..

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Yippie balen van boete maar joeppie van goede echo!!!!!!!!!!!!!!!!
    maarre kindje a is een????????

of heeft ie dat nu weer niet kunnen zien????

een meid en een jongen zou wel leuk zijn hihihihi ik kan het weten :p

18. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier gooien ze er nog steeds alles uit... over een kwartier ga ik ze in de auto zetten en dan hop naar de huisarts!!! Ze hebben op een paar druppels na nog geen plasluier sinds vanochtend vroeg gehad... en Wat een k*t gevoel is dat zeg, super ongerust zijn!!!!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ik wens je heel veel sterkte meis,,, ik ken het gevoel maar al te goed!!!!
    zet hem op en laat even iets weten als jij ook meer weet hier of op hyves of beide natuurlijk ;)

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zware buikgriep hebben ze... opletten dat ze niet uitdrogen en bij twijfel de huisartsenpost bellen, pfff wordt een lang weekend!!!

Deel Deze Pagina