Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ** Buddynieuws! **

Marye heeft gesmst dat Florine op neonatologie ligt en een beetje moeite heeft met ademhalen en dat Pepijn bij haar is. Ze gaat straks kolven omdat de kindjes nog niet zelf kunnen drinken.

2. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Marije....van harte gefeliciteerd met Pepijn & Florine
    leuke namen en hele mooie gewichten.
    Geniet van je koningskoppel en ik kijk al uit naar de foto's.

3. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Ik wil dit even met jullie delen.....eindelijk heb ik de boy's samen vast kunnen houden

4. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Marije, van harte gefeliciteerd met PEPIJN en FLORINE!
    Erg leuke namen zeg en wat een mooie gewichten inderdaad!

Nou dit was wel het laatste dat ik had verwacht na een dag geen berichtjes lezen......

Geniet heel erg van je 2 kindjes en hopelijk herstel je snel en gaat het gauw beter met Feline!

Liefs

5. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    en de broertjes hielden heel lief elkaars handjes vast...zo schattig.

6. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda, hang in there meid!! Echt balen dat je dit allemaal moet meemaken, maar het komt straks allemaal goed! Het duurt nu echt niet lang meer.

TOITOITOI

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje boba, wat een ukkies....
    echt onwijs lieve foto's!!! Vooral die handjes vast....*smelt*

8. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Nog even geduld en dan kan jij ook heerlijk genieten van jouw knullen.....en geniet ik lekker mee met de foto's van jouw duo;)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaah :D haha :)

Hmm even voor de mama's die langer als 37 weken zwanger waren; mochten jullie kindjes meteen mee naar huis?
    Heb namelijk geen idee of ze, als ik de 37 weken haal en alles met de kleintjes goed is, ze toch nog even in het ziekenhuis moeten blijven na de bevalling?

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Volgens mij ligt dat eraan hoe jezelf bent, hoe het met de kindjes gaat, het gewicht van de kindjes etc...
    Volgens mij gelden dezelfde criteria als bij een eenling..maar ja ik ben bevallen met 31 weken dus zeker weten doe ik het niet :D;)

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Marije proficiat met je zoon en dochter en wat een prachtige namen!

Boba wat een mooie foto's van jullie jongens samen

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marije: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN PEPIJN EN FLORINE!!!!!
    dat is snel gegaan ineens!!!
    Hopelijk gaat alles goed en mogen ze vlug mee naar huis!!
    Geniet van deze bijzondere eerste dagen!!!
    o en wat een ontzettend leuke namen!!!
    xxx

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Linda: jee wat een narigheid en toestanden allemaal!! Houd je taai!! xxx

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Boba; Wat een mooie foto's!! Heerlijk genieten van je prachtige knullen!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    sylvia: mooooooie buik!!!!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Boba: wat een mooie foto;s!! Heerlijke mannetjes!! Wat moet het heerlijk geweest zijn ze weer samen vast te kunnen houden!!!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Marije, gefeliciteerd!!! Met Pepijn en Florine!! Prachtige namen, mooie gewichten...!! Ben het helemaal eens met iedereen. Even bijkomen alledrie en dan genieten.

Boba, ohhh wat een lieve foto's!! Wat een kleintjes, zo bij jou.. Heerlijk om ze samen vast te houden! Ze zien er ook zo tevreden uit bij jou. En die handjes... :) :)
    Hoe is het met jou ondertussen? Beetje hersteld van de Helpp? En de keizersnede?

Lindavnr: ze wilden hier perse 24 uur de bloedsuikerspiegels van Mette en Bjarne bijhouden (omdat ze kleiner dan 3 kilo waren :() dus ik moest 2 nachten blijven. Aan de ene kant zwaar irritant omdat ik 2 nachten niet heb geslapen daar, aan de andere kant wel lekker dat je tenminste 2 dagen 'verwend' wordt en in bed kunt blijven. Ik had thuis natuurlijk Sverre die dolblij was dat ik er weer was. Ik kon dus niet boven in bed gaan liggen -wat ik me wel had voorgenomen, maar ja. ;):)

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wauw Marye wat een kippenvel!!! Van harte gefeliciteerd, het eerste koningskoppel van de maart-mama's maar het is toch echt nog februari :). Super gewichten en hele mooie namen, ben trots op je meid!!! Hopelijk is de kleine meid snel bij je terug!!!

19. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ kar76.... met mij gaat het steeds beter.
    Van de Hellp merk ik niets meer...slik nog wel medicatie voor m'n bloeddruk en moet vrijdag naar de huisarts voor bloeddruk controle.
    Verder heb ik er weinig last van (voor zover ik merk).
    Ook heb ik inmiddels minder pijn aan m'n wond...en kan steeds wat meer doen.
    M'n conditie is nog steeds erg slecht...maar ben al blij dat ik weer gewoon zelf kan douchen...en lekker een beetje met m'n zoontjes kan tuttelen (schone luier geven enzo...zonder dat ik erbij moet gaan zitten).
    Ga er nu ook langzaam naar uitkijken dat ik ze straks lekker thuis heb....en paar dagen terug moest ik er nog niet aan denken...omdat ik gewoon nog niet in staat was om zelf voor ze te zorgen...maar nu zie ik het langzamerhand wel zitten.

Nu maar hopen dat de knullen het ook goed gaan/blijven doen en ze niet al te lang meer in het ziekenhuis hoeven te blijven.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Boba helemaal geweldig die foto's.... ben helemaal verliefd geworden op je boy's zoals ze samen lekker bij mama liggen en elkaars handje vasthouden helemaal geweldig!!!!!!

blij dat je je nu weer beterder voelt nu op naar een voorspoedig herstel voor jullie alledrie zodat jullie lekker van elkaar kunnen genieten in jullie eigen huis.

Linda... was een naar verhaal inderdaad maar blij dat je eraan geholpen bent nu en dat je kleintjes het goed doen....
    nu goed en snel herstellen zodat je je helemaal kan focussen op de aanstaande bevalling van je wondertjes :D

de rest allemaal haaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    heb weer een slechte nacht gehad vanacht
    gister overdag beetje zeurend gevoel in mn linkerzij na verloop van de dag straalde het helemaal uit naar mn rug links en helemaal door tot aan de navel..
    Had zelf het idee dat er iets scheurde op een gegeven moment kon me niet meer bewegen dus ben gaan liggen op de bank en heb daar de rst van de dag doorgebracht met een paar paracetamolletjes.
    weet niet wat het was maar als ik het vandaag weer heb dan bel ik de gyn op en moeten ze maar even kijken :(

fijne dag allemaal vandaag :D

Deel Deze Pagina