Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    ja yippie je hebt al een mooi termijn hoor!!! En super dat alles goed was!!!

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik blijf het iedere keer zo bijzonder vinden, als een tweeling "gewoon" een normale termijn blijft zitten. :)

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hey meiden, bedankt voor de lieve reacties. Ik heb het zo druk met heen en weer rijden dat ik niet heel erg goed heb meegelezen hier.

Patroeschka wat een lieve en mooie kindjes zeg!
    Mama van 3, ja dan gaat je buik ineens hard he.. Heb je foto gezien op hyves, heel lief samen met je zoontje!
    Yippie, wat gaat het goed zeg. Ik had op het laatste ook zo erg benauwd en veel vocht vasthouden, 2 dagen voor mn bevalling was het benauwde gevoel ineens weg. Fijn dat alles goed gaat met de babys, nog even en je hebt ze in je armen!

Hier gaat het goed. Isis gaat vandaag naar 7 voedingen, en als het goed is Vinn morgen. Ze moeten dan een dag of 3 bewijzen dat ze die ook zelfstandig helemaal drinken en dan mogen ze mee, de verwachting is nu in de loop van volgende week, wie weet Woensdag. Ik kijk er zo naar uit ze thuis te hebben......

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mel, hopen dat ze 3 dagen goed drinken!!! Bij ons in t zh mocht ik ze meenemen als ik sondevoeding leerde geven... uiteindelijk kwam Noah zonder sonde naar huis en Kyan heeft hem thuis niet gebruikt dus mocht er na 2 dagen ook uit! Maar dat verschild enorm per zh hoe ze daar nee omgaan!!!

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Linnepinneke, ja het verschilt heel erg, want hier in het zh zeggen ze dat dat niet mag, want ik had al gevraagd of dat niet mogelijk was maar geen 1 baby gaat hier met sonde naar huis, wel balen... maar ik ga er vanuit dat het niet lang is voordat ze lekker thuis zijn!

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Mm7 wat een goed nieuws!!

De rest hoe is het lees wel mee hoor maar heb op t moment weinig puf om te reageren.....

Xxxsie!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier mochten ze ook niet met sonde naar huis maar moet zeggen dat ik dat ook liever niet had.

Mm7 hoop dat je wonders snel thuis zijn.

Wij gaan as zondag op kraamvisite bij een tweeling van 1 maand oud. 10 januari geboren en net 1,5 week thuis. Heb er zo'n zin in

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Vandaag te horen gekregen dat Vinn & Isis op de nominatie staan om naar huis te mogen, maar omdat er geen kinderarts spreekuur heeft in het weekend horen we maandag de precieze dag... !!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Joeppie!!!!!!!!!! das pas goed nieuws :D :D :D :D :D :D

Nu hopen dat ze maandag al mee mogen naar huis :D
    hoe gaat het ondertussen met jezelf?

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jaaa ik hoop het stiekem heb maandag om 11 uur gesprek met de kinderarts, dus we zullen zien...

Met mij zelf gaat het prima, erg moe maar dat is niet zo gek natuurlijk. En ik ben er gewoon aan toe dat de babys lekker thuis komen, ik mis ze zo ontzettend....

11. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws zeg!! Fijn hoor dat het zo goed gaat dat ze misschien al maandag mee mogen. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Je wilt ze gewoon graag hebben waar ze horen: THUIS! Bij jullie!

Nog heel eventjes geduld!

12. whihi dat is pas super nieuws!!!

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Isis & Vinn mogen morgen ochtend naar huis!!!!

14. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Yeah!! Super... Heb je knapperds in de tweelingmama-hyve gezien. Daar mag je trots op zijn hoor....

Hier ff een foto'tje van mijn 2 kabouters. Wij gaan vanmiddag op stap en ze gaan mee :D

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hihihihi Sannie wat een heerlijke foto!!!!!!

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Mag ik vragen waar ik de tweeling hyve kan vinden!!!
    En whoei mm7 dat is super nieuws!

Xx

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    er zijn er zoveel!!!!!!!!!

18. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mm7, echt helemaal geweldig dat ze mee naar huis mogen!!!

@sannie30, jij komt uit omgeving BoZ!!!!! Ik opende die foto en aan de kleding te zien kan t niet missen hahahahahaahahaha

@hier, net slecht nieuws gehad... Nichtje van mn man kreeg afgelopen vrijdag weeen met een termijn van bijna 24 weken, remmers leken aan te slaan maar helaas is het kleine mannetje geboren en overleden... Hij was net aan 600 gram

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Thanks yippie jajee!!

@sylvia ik bedoelde eigenlijk degene waar ik jullie ook pp kan vinden!!

Vindt t leuk om foto's te kijken van de mooie kindjes hihi...

Hoe is het verder hier met iedereen?
    Heb op dit moment erg last van mn buik?Hadden jullie dat ook met 4 maanden??

Liefs Sjaantje!

Deel Deze Pagina