Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mag ik je toevoegen??!!Vindt het gewoon leuk om een beetje te zien hoe julie leven en doen met de twins haha

Xx

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Natuurlijk mag dat :D wel even melden dat jij van zp bent omdat mijn profiel op prive staat :D

4. mariel27

mariel27 Niet meer actief

Hoi,

Kan ik hier ook nog meeschrijven?

Ik ben Mariel en 27 jaar en getrouwd. We hebben een zoontje van 2,5 en op 19 januari is onze tweeling geboren. We hebben er een zoon en dochter bij. Ze zijn met 35 weken geboren.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mariel als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter :D
    en heel hartelijk welkom hier en heel veel schrijf plezier :D

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik heb trouwens een zoontje van 2,5 jaar (word in april 3) en ook een jongen en meisje tweeling van nu bijna 9 maanden :D

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En ik hier een zoontje van bíjna 4 en een meisje en jongen van ruim 2 maanden ;)

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Welkom Mariel!!
    Ik heb een dochtertje van 17maanden en een tweeling op komst uitgerekent 1 augustus!!

Sjaantje

9. mariel27

mariel27 Niet meer actief

Fijn dat ik kan meeschrijven, is toch wel prettig om ervaringen te kunnen delen met andere tweeelingmama's

Hoewel ik de tweeling nu nog niet zo lastig vindt. Maar ons zoontje is op dit moment wel lastig. Hoe gaan jullie daar mee om? Hij vindt het best lastig om de aandacht te delen en vraagt nu constant negatieve aandacht.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

Ben ff snel met mn vraag want hebben visite en hebben een discussie....,,,,,over beebkleding.

Hadden jullie ook kleertjes in maatje 44? Zoja hoeveel ongeveer? De kans is groot dat de kindjes met 35 weken worden gehaald en voor de zekerheid wil ik toch voor ieder kindje een setje 44 kopen. Nu zegt er hier iemand dat ik dus een hele garderobe maatje 44 moet kopen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had voor ieder een setje in huis (ofwel meegenomen naar het zkh ;)) Ik had ze de eerste 2 weken nodig. Had nog een setje gekregen bij hun geboorte. Persoonlijk zou ik 1 setje voor ieder halen, mocht je meer nodig hebben, kan dit alitijd nog.

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje Linnepinneke wat erg voor jullie vrienden..... dit is toch je ergste nachtmerrie. Wens ze veel sterkte

Meiden vandaag op kraamvisite geweest bij een tweeling van kennissen die zijn geboren op 10 januari bij een termijn van 34 weken. Kan me echt niet meer voorstellen dat onze meiden ook zoooo klein waren.

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @jane, ik kan het me niet voorstellen hoe je je dan als toekomstig mama moet voelen... Ik werd er gewoon helemaal stil van toen ik het hoorde...

@minniemouse, Ik had 1 setje pp maar uiteindelijk had ik er 5 per persoon (snel mn schoonouders er om gestuurd) heb ze 3 weken nodig gehad

14. mariel welkom...

klets lekker mee gezellig..

ik ben yippie 34 en hoop binnen nu en 2 weken mama te worden van een 2ling..

kleding ik heb 2x2 pakjes 44 te leen.. en ok 2x2 50 mee naar het zh.. en verder zie ik het wel.. me schoonzus woont boven de prenatal dus dat is mooi makelijk.
    Maar ik ga er vanuit als ze zo mooi zijn door gegroeit dat ze wel in 50 kunnen.. maar we zullen zien..

meiden ik ga slapen tot morgen!!

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ben weer terug uit Winterberg. Lekker weekendje met collega's weggeweest! Heerlijk!

Morgen naa zh voor echo. Ben dan Bijna 13 wkn!!

MM7 wat fijn dat ze morgen naar huis mogen!! Hoelang hebben ze totaal in het zh gelegen?

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mariel: welkom en nog gefeliciteerd met je tweeling!! Hier ook een zoontje van nu 2,5 hij zal bijna 3 zijn als onze tweelingmeiden geboren worden.. Dus kan je nog geen tips geven over je peutertje..

Mm7: wat fijn meid vandaag mogen ze lekker naar huis en kan het echte genieten ook beginnen!! Ze zien er super uit!

Yippie: spannend nog maar max 2 weekjes!!! Ben benieuwd!! Ik zeg 21 februari, waarom geen idee maar heb een voorgevoel!

Minniemouse: ik heb nu voor beide meiden 1 pakje in maat 44. En inderdaad anders is het door schoonouders zo gehaald mocht het mer nodig zijn. Heb alleen nog geen rompers in maat 44, geen idee of dit wel handig is. Denk het wel. Dus misschien dat ik er daar nog 2 of 4 van haal.

Sjullie: spannend weer naar ziekenhuis! Ik mag volgende week weer:) Hoe gaat het verder met je?

Hier van het weekend in het nieuwe huis geslapen. Nja het was meer camperen want hadden natuurlijk nog geen bed dus sliepen op luchtbed en hebben daar geen keuken/badkamer. Maar hebben het overleefd en zijn flink opgeschoten met klussen.

Helaas nu wel griepje te pakken dus vandaag maar eens rustig aan doen. Meiden zijn wel flink aan het schoppen en draaien. Gisteravond zagen we voor het eerst mijn buik bewegen, zo bijzonder. Traantje gelaten. Dacht zaterdag namelijk even dat het niet goed was. Had ze al poosje niet gevoeld. Maar gelukkig waren ze zondag extra actief:)

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier ook een peuter die negatieve aandacht vraagt *zucht* zo ontzettend vermoeiend...
    hoe er mee om te gaan??? weet het niet positief werkt niet en negatief werkt ook niet..Komt er ook nog bj dat hij niet zo goed praat nog dus.......... dubbelop ellende.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Silvia, misschien negeren (tot zover dat mogelijk is dan he).. of afleiden?

Hier zijn de kids allen naar de gastouder (opa en oma zijn sinds 1 februari officieel gastouder voor 3 a 4 dagen in de week) en ze ontzien mij door dat ik ze nu al mag brengen in mn verlof.

Wbt werk.. ik kan echt over 2 weken niet aan t werk, voel me nog zo moe en zwak, draaierig etc. Komt denk ik nog door de fluxus (bloedverlies) bij de bevalling.. dus moet t uwv een dezer dagen maar eens bellen hoe dat zit. Heb geen werk meer, al vanaf dat ik 10 weken zwanger ben niet meer en kón en mocht ook niet meer werken toen wegens bloedverlies, hoofdpijn en b.i.. Ze zien me weer aankomen.. :( pfffff

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    welnee Patroeska niet druk om maken je gaat gewoon de ziektewet weer in alleen nu met klachten gerelateerd aan je bevalling.. denk niet dat dat een probleem gaat worden hoor..
    Bij Mathijs heb ik 2 jaar in de ziektewet gezeten vanwege BI na de bevalling...

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Je kan je op de eerste dag dat je verlof afloopt, telefonisch ziekmelden via het callcenter. Ze gaan dan beoordelen of je ziek bent ten gevolge van je bevalling.

Ziek- of betermelden

Deel Deze Pagina