Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat liefff! Hier begint Carmen ook echt geluid te maken (ok, tegen haar nijntjes mobiel haha), vind ik ook zooo schattig.

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ypiie ben je al terug???????

3. ja hoor nog niet zo lang de gyn liep uit.

alles weer goed bloedruk super 115/80.
    kids liggen er klaar voor

gewoon donderdag weer komen als er nog niets is gebeurt.. en dan gan ze ook effe kijken hoe het er inwendig voor staat dus wel wachten af..

liefs yippie

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend nu hè?! Weet nog wel dat er bij mij op jouw termijn ook alles nog prima was, en toen ik met 37,1 weer op controle moest en echo toen was mn bloeddruk te hoog en zeiden ze dat ik te weinig vruchtwater over had dus moest ik blijven (had gelukkig mn vluchttas al mee). Naderhand bleek dat ik nog genoeg vruchtwater had en was mn bloeddruk al weer wat gezakt ;) maar goed, ik werd toen ingeleid met 37,2 weken. Hopelijk haal jij dit termijn ook (of zelfs nog langer). Weet nog wel dat ik vanaf 36 weken zoiets had van.. van mij mogen ze komen. had b.i. en echt slapeloze nachten, maagzuur. Ik was op.

5. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    yippie, geweldig dat het er allemaal goed uitziet! maar lijkt me zo spannend nu, dat het in principe elk moment kan beginnen!

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Goede morgen meiden!!!!

Gisteravond bij Jan Koning geweest voor de geslachtsbepaling!!
    Met 100% kon hij ons vertellen dat er 1 manneke bij zit!
    De andere beeb had de navelstreng tussen de beentjes door lopen dus kon hij niet duidelijk zien!In eerste instantie dacht hij een meiske maar ik mag zaterdag terug komen!

Ik ben echt superblij een jongetjes is toch wel echt luxe natuurlijk had absoluut geen voorkeur naar vindt het wel heel erg leuk!!

Xxx!!!

7. emav het kan idd gewoon zo beginnen en dat is spannend maar ja.. het kan ook nog rustig een week blijven zitten dus we zien wel en leven met de dag.. 1 ding is zeker onze meiden hebben we met 3 weken ongeveer zeker in onze armen..

sjaante wat leuk 1 jongen..

ik ben ook nog steeds van wie weet is de 1 nog een jongen haha.. drommde van de week dat we 2 boys kregen en dat ik een half uur de slappe lach had. hhaha.. ik heb namelijk zelf in het begin gezegd dat we 2 jongens krijgen ..lol..

zo ik ben vroeg uit de veren maar de ramenlapper is er dus straks weer mooi alles schoon!!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Yippie, fijn dat alles oké was. Wordt wel spannend nu!

Sjaante, leuk dat er een jongetje bij is! En dan zal het tweede wel een meisje zijn want nu al een beetje eigenwijs ;)

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    ohhh ventjes zijn zo leuk hahahahahaha maar spannend hoor!!!

@yippie, weet je niet wat het gaat worden?

10. als het goed is worden het hier 2 meiden..

maar ik heb van af het begin gedacht zelf 2 jongens dus moest wel effe schakelen.. maar hier geen voorkeur.. vind het wel leuk 2 van zelfde geslacht

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Haha hier was t andersom ik dacht heel sterk 2 meisjes maar t waren echt 2 mannen haha maar ze zijn gezond en allebei levend geboren dus ik was allang blij! Want het blijft niet zo vanzelfsprekend als t lijkt helaas...

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik wist zeker een jongen en een meis... en ik had gelijk :D:D:D:D
    en ben er ook super blij mee... ook als ik allemaal jongens of allemaal meiden had gehad hoor... ik beschouw mijn kinderen als het allermooiste geschenk op de hele wereld :D

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat is absoluut waar!!!!!

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik lees allemaal goede echo's en geslachtsbepalingen en baby's die nog veilig opgeborgen zitten!

Ben al ff niet geweest. Drukdruk.

Een vraagje. Ik krijg sinds deze week veel meer last van mijn onderbuik. Zou dat komen omdat alles nu echt begint op te rekken?

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @sjulie, Ze hebben ruimte nodig hahahahahahaha

@hier, ben gisteren voor het eerst gaan wandelen met de kinderwagen zonder reiswiegen maar met het buggygedeelte... Het worden al grote mannen hahahaha Maar tis wel leuk voor ze dat ze ineens zoveel kunnen zien!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ff snel want moet gaan koken maar de kids zijn weer door de apk. Ze worden qua gewicht geschat op 1290 en 1300 gram. En dat was supernetjes zei de gyn! T gaat allemaal goed verder en ze liggen allebei nog in stuit.

Straks kom ik ff uitgebreid reageren. Knuffel!

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks meiden!!!ik was er ook vanuit gegaan dat we hier een meiden huis zouden krijgen dus een manneke is echt een verassing haha!!!heel leuk al had ik echt helemaaaaaaaaaaaal geen voorkeur heel cliche als het allemaal maar gezond is!!!

mag nu wel lekker veel erbij shoppen aan jongens kleertjes hihi!!!

xxx

18. he meiden..

goede morgen hoe is het hier met iedereen..
    nou volle maan heb k overleefd kids zijn nog steeds binnen..
    het gerommel word wel erger maar goed kan ook rustig nog een week duren.. dus we zien het wel.. er zijn heel wat speculaties op los gelaten wanneer ik zou bevallen 22 of 25 feb dus we zullen zien..
    miniemouse mooi dat het ook goed gaat bij jou.. jjij schiet ook al mooi op..

hoe is het eigenlijk met mm7...

leifs yippie

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    22 februari is de dag :D aub niet de 26e want dan ben ik jarig ;) hihihihi...
    Dus rommelen word meer spannend!!!!!!
    Word dus toch persberichten via de gsm op onze meeting :D
    Zet hem op meis...

20. hhaha de 26e ik ga het niet beloven.. maar ik ga er niet van uit hoor..

ik hoop toch echt wel dat ik de schatten eerder in mijn armen heb..
    begin er aardig naar uit te zien..

en idd wie weet persconferentie in de ballenbak.. haha..

Deel Deze Pagina