Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ben echt benieuwd wanneer er weer nieuwe beebs geboren worden!

Gisteren 9mnd beurs..... Wat een hem! Wie verzint het tegelijk te doen met de huishoudbeurs? Ook van verschillende standhouders gehoord dat ze daar goed ziek van zijn. Allemaal mensen opzoek naar gratis, gratis, gratis.... Koffers, trollies wie verzint het!!

We gingen voor info over een duowagen en daar zijn we nu uit! De Koelstra is leuk geld maar is niet mooi afgewerkt en ziet er 'goedkoop' uit. Volgens mij nog een Bugaboo gezien maar die was het helemaal niet.
    Vervolgens de Easywalker en die man gaf zo'n overtuigende presentatie en de wagen ziet er echt goed uit. Die gaat het worden. Ga hem met mij ouders bestellen (hun cadeau, zo lief!) bij de mamamazzel dagen van prenatal

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    De easywalker is echt supergoed hoor ik wilde hem ook zooo graag maar zat echt niet in ons budget helaas... dus voor ons was het de kees 2 duo geworden met babynestjes.. nu heb ik er een buggy bij gehaald de koelstra simba twin ideaal als je snel de stad in wilt of zo :D maar ja die van mij zijn ook al bijna 9 maanden (as maandag) dus die hoeven niet meer in een wandelwagen hahahaha

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Wij krijgen hem van mijn ouders echt super fijn! We gaan naar de mamamazzeldagen denk ik, dat scheelt een hoop centjes.

En ik ken ze, mijn vader zegt toch, niet naar de prijs kijken, nemen wat je mooi vind!

De mamamazzeldagen zijn eind april geloof ik?

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vorig jaar wel... toen heb ik mijn easywalker besteld!!!!

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dat ga ik ook doen! En twee stokkes tripp trapp's willen we dan bestellen.

Is voor mij een ideale tijd zo eind april!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook heel tevreden van de easywalker. Moest je een zwarte kopen, kan je onze reiswiegjes voor erop overkopen als je dat zou willen. Zijn ze toch bijna te groot voor hier en bijna nooit gebruikt!

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik denk dat we voor een zilveren gaan! Die vond vriendje toch wel errug stoer!

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wij hebben ook overwogen een zilveren te nemen maar uiteindelijk vertikte ik het voor een kleur extra te moeten betalen dus is het een lime groene geworden!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij hebben de easywalker ook besteld en hebben de buggy inzet zwart en de reiswiegjes lime groen. Vond zwart midden in de zomer zo warm voor de reiswiegjes.....

10. mariel27

mariel27 Niet meer actief

Jeetje wat is er veel geschreven.. heb de laatste tijd niet veel tijd om geregeld te kijken.

De tweeling is de laatste dagen erg onrustig. En ze wisselen elkaar af met huilen.. Vooral s avonds hebben ze er last van? Herkenbaar? Ik ken dit namelijk met onze zoon niet, die was altijd zo rustig.

Maar hier ook een Easywalker, ik vind het een erg mooie wagen.

Emav, Leuk twee jongetjes!

Ik had ook niet echt een voorkeur, ik vind het wel heel leuk dat ik nu ook een dochter heb. We hadden natuurlijk al een zoontje. Maar ik wist zeker dat er in ieder geval 1 jongeje bij zou zitten en dat klopte ook.

Maar ze zijn ook erg verschillend trouwens. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook zo anders in gedrag.

Ik heb geen puf om op iedereen te reageren.. Sorry. Ik zal ook proberen eens wat regelmatiger te komen kijken.

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Misschien krampjes? Hier wisselde de mannen toen ook steeds af!

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hallo lieve meiden... misschien hebben jullie mij al eens zien meelezen :D
    Ik hoop me ook na woensdag hier te kunnen melden ;) ik ben zwanger van een eeneiige tweeling, al is het nog erg onzeker of het om een verdwijnende tweeling gaat :(

Woensdag weer een echo.. ik heb al 3 echo's gehad.. een kindje doet het heel goed gelukkig, het andere kindje liep op de 2e echo 3 dagen achter... op de 3e echo lag de kleine half in de wand verstopt en was daardoor naar mijn mening niet goed meetbaar (de echoscopiste denkt dat de kleine gaat verdwijnen) ikzelf heb toch nog een beetje hoop ;)
    De echoscopiste twijfelt en daardoor krijg ik woensdag een extra echo, ik ben dan 10.1 weken zwanger, dan moet het wel te zien zijn lijkt me..

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Adora welkom hier en heel veel succes met de 3e echo..ik hoop dat JIJ gelijk krijgt en jullie een vrolijk zwaaiend beebje zullen zien :D

14. Adore.. ik hoop net als syl dat jij gelijk heb..

veel sterkte..

liefs yippie

15. mariel27

mariel27 Niet meer actief

Linnepinneke, Ja ik zat ook al te denken aan krampjes. Wat deed jij daartegen?

Adore, Welkom hier. En ik hoop ook dat jij gelijk hebt, veel sterkte woensdag.

16. bereke

bereke Niet meer actief

x2 :D

Wel spannend zeg! Ik duim voor je!

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dag meiden!!!!!!!!!!

Joehooeee wij krijgen een jongetje en een meiske!!!Super leuk dus!!!
    Ik heb eventjes snel bij gelezen!!En vooral even over de kinderwagens!
    Hoe deden jullie dat..als er al een kindje was?En die nog niet zelfstandig genoeg is om hele stukken te lopen?Jade is dan een maand of 22 en kan tuurlijk al wel lopen maar tis wel fijn als je ze nog ergens in gaat zetten!
    Of is in je eentje met 3 kids op stap onmogelijk hihi....

Fijn weekend xxxsie!

18. Gerlinda

Sjaantje, wij hebben nog een dreumes die 2 jaar en 5 maanden is als de kleine of kleintjes geboren zijn...
    wij hebben een kiddyboard gekocht :)
    Leuk een jongentje en meisje :D:D

Bedankt voor het mee hopen lieve meiden ;)

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Adora WELKOM als eerste!!En ik duim voor je dat je twee wondertjes in je buikje mag houden!!!!

Ja ik zat ook al aan een kiddyboard te denken maar daar staan ze dan of toch?

X

20. Gerlinda

Ja, idd... daar staan ze op ;)
    En een buggy erbij voor als je niet alleen op stap gaat :)

Deel Deze Pagina