Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Leuk Sjaantje! Proficiat :).

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Je hebt ook kiddyboards waar ze op kunnen zitten hoor ;)
    google even anders

3. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik breek ook even in:D
    Ben ook zwanger van een tweeling!
    Trouwens over dat meerijplankje waar je op kan zitten dat heet een kid sit... als je even op google kijkt dan zie je wat ik bedoel. Het kost wel €119, maar ik heb het ook nodig voor mijn jongste want die is dan nog maar 19 / 20 maanden.

Maar ik had een vraagje aan jullie... ik heb al de urban jungle duo omdat mijn dochters maar 16 maanden schelen. Hierbij heb ik 1 reiswiegje en ik zou er 1tje bij moeten hebben. Maar nu kan ik er 1 van iemand overnemen voor een prikkie, maar dit is één grote bak. Dus geen 2 losse bakjes.
    Maakt dit wat uit? Dacht dat het wel fijn zou zijn als ze samen liggen, maar zouden ze elkaar wakker maken? En ik denk dat ze er misschien wel langer in kunnen liggen als 2 aparte??

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hoi Aude gefeliciteerd!!!!! :D

Ik weet niet of het wat uitmaakt , maar lijkt mij niet hoor hier slapen ze ook samen in een looprek (en ik heb geen 2-linglooprek maar gewoon voor een eenling)

Wat kid sit betreft.. ik ga vrijwel nooit ergens heen met alledrie de kids tenminste niet als ik heel ver moet lopen.. Mathijs gaat normaal gesproken ook altijd ng in de Buggy mee die bestuurd mn man dan en ik heb de tweeling wagen altijd :D

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  6. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    @adora: ik wens je heel veel goeds en sterkte voor komende week! en dat je dan gezellig mee komt babbelen over je twee kleine wondertjes!

@sjaantje: wat leuk, gefeliciteerd!!!

@hier: heeft vriend net voor het eerst een van de baby's voelen schoppen! :p de linker is echt lekker actief aan het schoppen en draaien en ik weet niet wat nog.. de rechter heeft de placenta aan de voorkant zitten, dus daar voel ik helaas maar heel zelden iets.. nog even afwachten totdat die wat sterker wordt!

alvast een hele goede week voor iedereen!!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Welkom adora en aude! Leuk weer nieuwe áanstaande tweelingmama's erbij. Adora ik denk positief en ben hard voor je aan het duimen

8. bereke

bereke Niet meer actief

Leuk dat er steeds nieuwe meiden bijkomen! Welkom!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ook hier mijn trots ff spammen

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo wat groeien ze toch lekker!!!!!!!!!!

12. wat een droppies

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oooo kei lief!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @yippie, hoe is t met je? En met de kindjes?????

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hey Meiden,

Isis & Vinn zijn nu 1 week thuis, en wat is het fijn om ze eindelijk thuis te hebben zeg! Wel heel erg druk, ook omdat mijn vriend alweer aan het werk is, hij werkt wisseldiensten en vannacht was dus mijn eerste nacht alleen, best vermoeiend omdat de babys last hebben van krampjes. Maar wat genieten we zeg... Zo moeten we naar het ziekenhuis om ze te laten wegen, ik ben benieuwd hoe zwaar ze nu zijn. Vinn woog vorige week Zondag 2180 en Isis 2410...

Hoe gaat het hier verder met jullie?
    Yippie, hoe is het met jou?
    Alle nieuwe zwangere, van harte gefeliciteerd!!!!

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat een schatjes zijn het toch MM7!!!!

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Lief he, ik ben echt zwaar in love met me 2 kleintjes hoor! Ga ze even omkleden en een flesjes geven en dan naar het ziekenhuis!!! Hadden jullie de eerste paar weken trouwens tijd om te eten etc? Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar flesjes aan het geven ben, luiertjes aan het verschonen en kwijtgeraakte speentjes in het mondje aan het terugschuiven ben....... maar ik vind het geweldig haha!

18. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja dat idee had ik ook hahaha Nu we bijna 5 maanden verder zijn is het ritme drastisch veranderd haha nu is het de fles, dan fruithapje dan fles, dan slapen, fles, groentehapje, papfles en tussendoor maar willen spelen hahahahahaaha

19. bereke

bereke Niet meer actief

Mm7, klinkt héél bekend hoor! Even doorbijten want het betert echt! En wat een schatjes zeg! Smelt!!!
    Vind het trouwens knap dat je het nu al alleen aan kan als je man gaan werken is. Mamapower :)!

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vind het ook erg knap! Moet er persoonlijk niet aan denken met die leeftijd het 's nachts alleen te doen... Maar idd het is tweelingmama-power hahahaha

Deel Deze Pagina