Tja ik kan ze moeilijk laten liggen snachts haha... Maar eerlijk is eerlijk, het is best pittig in de nacht, ook omdat ze last hebben van krampjes, ik geef ze nu om en om eten, ik geef de laatste fles om half 1/1 uur, en dan komen ze rond half 6/6 uur, ze slapen dus al aardig door, dat scheelt wel natuurlijk. Net in het ziekenhuis woog Isis 2700 gram en Vinn 2525 gram, super dus!! Ik vind het wel even lastig nu met me draai vinden, in het huishouden en de beide babytjes, maar acht dat zal vanzelf ook wel zn weg vinden denk ik dan maar! Maar.................. als jullie nog tips hebben.. dan hoor ik het graag hoor! Er bestaat zeker niet een 2ling schommelstoel die automatisch schommelt, of wel?
Dat vond ik ook erg moeilijk! Maar ik zag de dag dat ik voor het eerst alleen thuis zou zijn in eerste instantie helemaal niet zitten! Hier hadden ze eerst ook heel veel last van krampjes maar gelukkig werkte infacol hier heel goed, ze hadden nog wel krampjes maar ze waren iig troostbaar... Dat vond ik al heel wat haha en uiteindelijk is die dag ook helemaal goed gekomen!
Wat een schatjes mm7...en zo'n schommelstoel zou idd handig zijn (misschien een uitvinding...patent op aan vragen ;O)) Nieuwe tweeling zwangeren, welkom! Hier ook een meeduimer voor geen verdwijnende tweeling! Goed om te lezen dat we dus eind April richting de mammamazzel dagen van Prenatal moeten. Handig om te weten. Veel gesproken over wagens, maar ik heb een vraag over een box. Hebben jullie een tweelingbox of gewoon een eenling box? Ik zag dat het maar 30 cm scheelde in de lengte en dat de breedte zelfs de zelfde maat is. Ben benieuwd. Hier afgelopen vrijdag echo+uitslag combinatie test gehad. Alles was helemaal prima. Geen verhoogd risico op down (ben al 36 plus, dus ook weer spannend) De beebjes waren even groot en goed gegroeid. Pas over vier weken weer terug, is voor mijn gevoel erg lang. Ook een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalende echo. Hebben we bij onze andere kinderen niet gedaan, we wisten dus nooit wat het ging worden. Gek genoeg willen we het nu wel weten.
Ik heb een tweelingbox! Die 30cm zorgt er toch mooi voor dat ze vrij kunnen bewegen!!!! En ze slaan elkaar niet de hele tijd raak haha Zie het als je eigen bed... Je hebt 140cm en 180cm... Scheelt maar 40cm maar het lijkt alsof je een zee van ruimte erbij gekregen hebt hahahaha
mm7 wat een knapperds he hier ook meeste alleen gedaan hoor mannetje moest gewoon werken. Huishouden valt nu gewoon even op een laag pitje tot je je eigen ritme te pakken hebt en dan komt de rest ook wel weer hoor niet zo druk over maken. komt goed schatje Bietje fijn dat alles goed was ik heb gewoon een eenlingbox want die had ik nog van de oudste staan. over 4 weken pas terug?? wat heb ik een mazzel gehad hahaha ik mocht elke twee weken komen gewoon
hey mm7 wat goed weer wat van je te horen en smelt!!!! wat een droppies.. Hier gaat het momenteel wat minder.. ben duizelig en zie vlekjes voel me niet goed zeg maar.. Maar vandaag naar he ziekenhuis geweest.. alles was goed.. bloeddruk urine en bloed.. dus tja.. moet het er mee doen.. Donderdag had k al een afspraak staan die blijft gewoon staan dus donderdag gaan we weer die kant op.. liefs yippie
Mm7 kan me voorstellen dat het pittig is hoor zie er soms ook wel beetje tegenop het eerste half jaar jaar is behoorlijk zwaar ivm de nachten natuurlijk..... Yippiejajee wow je gaat goed meis!!Wel rot dat je je niet helemaal lekker voelt.....maar je bent er bijna meis!! Alle nieuwe zwangeren welkom!! Ik vindt het sosm wel lastig volgen ken jullie natuurlijk nog niet zo goed...maar vindt het iig wel erg intressant om jullie verhalen te horen!! Hier gaat het echt super goed!!Voel me echt prima mijn rugpijn is tegenover vorige week ook echt een stuk minder!!Dus dat is ook wel heel erg fijn! Vindt het werken wel zwaar hoor ik sta in de winkel en sta dus ook echt de hele dag en dat valt me soms wel tegen.... Nou meiden!!Succes met de kleintjes en de buikjes! Liefs Sjaantje!
Het is ook zwaar om in een winkel te staan! Wat voor soort winkel werk je? Maar wel blij dat je al minder last van je rug hebt!!!
Ik werk in een woonwinkel!!Accesoires en meubels!!Van Riverdale en Riviera Maison en nog wat andere merken wel erg leuk Maar idd ook wel zwaar!Achja we zien wel hoe lang we het volhouden toch!!! Xxx
Vind vier weken ook lang hoor, zeker gezien het feit dat ik vorig jaar, zonder oorzaak een kindje met 20 weken ben verloren. Maar ja zij redeneren dat ik na de 20 weken goed onder controle gehouden ga worden, vanaf dan elke 2 weken. En ik mag natuurlijk bellen als er iets is. Ben in ieder geval blij dat we de 14e nog even voor een echo gaan. Gyn heeft overigens wel gezegd dat ze met 37 weken (als ze er dan nog niet uit zijn) gaan inleiden, ze laten ze niet langer zitten. Hoe is en was dat bij jullie? Zie nl dat Yippie al over de 37 heen is?! Wat betreft de box, ik zit daar idd ook een beetje mee. Ik heb hier nog een box staan, nu voor mijn oppasneefje en later voor de tweeling. Twijfel of ik een nieuwe zal kopen. Yippie, de laatste loodjes voor jou echt...kan me voorstellen dat dat erg zwaar is!! Ruim je je snowboots op, gaat het op eens weer sneeuwen.....wat is dit voor een land??? Geef mij de lente maar!
Ik was 37+5 toen ik weeen kreeg, maar mijn eigen gyn wou niet gaan laten bevallen voordat de tweeling het zelf aangaf normaal gesproken... ik kreeg een vervangende gyn en die wou me wel helpen dus kreeg ik een datum mee 25 mei 2010...maar op 21 mei 2010 hadden Luuk en Sanne het wel gezien in de buik en begonnen mijn weeen. sávonds werden ze geboren met een KS
Hoi Hier is ook gezegd dat ik met 37 weken ingeleid zou worden.. maar er word ook gekeken hoe het staat met moeder en kinderen.. en natuurlijk de woonomgeving van de kids.. Ik heb morgen controle + inwendig onderzoek en dan ga we kijken hoe en wat verder... als je bmm niet verstreken/ rijp is zal dat moeten.. dus hou rekening met langer dan 37 weken.. Bietje wel zh loop je..
Nu wel vriendje hoor Silvia ! En sorry dat ik verder niet bijgelezen heb. Is wel heel ego maar ben zo trots .
@bietje, ik heb ook geen nieuwe box gekocht maar een hele mooie 2de hands van marktplaats! Scheelde me zo ontzettend veel geld!!!! @hier, ontzettend zenuwachtig voor morgen! Om 15.30 sollicitatiegesprek...