Thnx Bereke!!!! Ga trouwens zo ff een request tot vriendje sturen, wil heel graag lieve kindjes zien hahahaha
@linnepinneke: heel veel succes morgen! @bereke, ik zal je ook wel even toevoegen als vriend, ben benieuwd naar je foto's van je kleintjes! ik zal de kleintjes trouwens uiterlijk 38 weken dragen, dan wordt ingeleid.. vind het wel vreemd dat de richtlijnen per ziekenhuis verschillen (ook al gaat het maar om hoogstens drie weken verschil)!
Bereke wat een gave foto's!!! box: ik heb hier de box waar wij zelf nog ingelegen hebben.. daarnaast heb ik een grondbox besteld die je op verschillende manieren kan gebruiken.. hij was is nog in de aanbieding 8meter hek met 1 deur die je ook per meter kan gebruiken.. hier gaan onze kids in als ze te klein worden voor de box.. liefs Yippie..
Hoe is het gegaan linnepinneke? En bedankt voor de complimentjes over de foto's! Hier net terug van kind&gezin. L. weegt 6,580 kg en is 62,5 cm lang. En F. weegt 6,320 kg en is ook 62,5 cm lang. De curves stijgen mooi en alles was in orde. Contente mama dus!
meiden controle was weer goed.. de kids doen het prima dus dinsdag weer komen voor controle.. en dan zien we wel weer verder.. liefs yippie
Ja bereke.. ik heb een tegoede woonomgeving voor de meiden gemaakt haha.. maar ja het is alleen maar mooi.. hoe groter en sterker ze zijn.. je kan er maar gemak van hebben niet dan..
Bereke ik dacht dat ik je vriendje al was maar helaas niet dus....kan geen foto's zien dus heb je toegevoegd Hier zouden ze me met 37 weken inleiden ivm 1 eiig en 1 placenta maar ik ben helaas maar tot 35 weken gekomen. Op zich maar goed ook want ik kreeg 1 dag later na de bevalling opeens HELLP
Nou naar mijn idee ging mn sollicitatiegesprek goed! Morgen wordt ik gebeld of ik op 2de gesprek mag komen dus de zenuwen zijn nog niet helemaal over hahaha
Ik duim voor je Linnepinneke! Ik lees momenteel mee. Weinig te vertellen. Het gaat zijn gangetje. Over 1 1/2 week weer naar gyn en vp. Ben benieuwd. Hopelijk kunnen ze geslacht zien maar zal wel niet met 15.9 hihi Verder nog niets gekocht oid. Krijgen 04-04 sleutel van huis en dan is het tijd zat om te kopen. Dan weten we ook meteen (dezelfde dat 20 weken echo) wat het word en ik wil wel een beetje gericht kopen hihi Begin nu wel te groeien overigens hihi
Hey meiden, Druk druk met verbouwen en andere toestanden. Lees veel mee en zie dat t met iedereen goed gaat. Heb wel even een vraag: Hoe voelt t als een tweeling indaalt? Mijn buik is ineens er laag gaan zitten namelijk. Zelfs andere mensen valt t op. Heb nu nog meer last van mn bekken dan dat t al deed en af en toe wat krampjes. Ook kan ik sinds dat die buik zo laag zit snachts zowat niet meer slapen. Ik lig gewoon superwakker in bed. En dan weer een kort hazeslaapje om van t minste geringste geluidje wakker te worden. Vriendlief is er helemaal zenuwachtig van en heeft t idee dat de kindjes toch wel eerder komen.......herkennen jullie dit?
minnie mouse.. Ja ik herken dit bij mij waren de kinderen ongeveer bij week 32 aan het indalen geslagen.. maar ging wel in etappes.. en idd vanaf die tijd meer last van liezen/ bekken klachten.. Slapen.. hah dat zit er hier ook niet meer in ook nu niet lachen we zitten op de zelfde tijd achter de pc.. Hier vannacht wat onrustig.. ik zelf dan he.. maar ja goed gewoon optimistisch blijven.. en k ben idd zelf ook trots dat de kids het zo goed doen.. en mijn lijf ook... Ik gun iedereen zo'n zwanger schap.. liefs yippie
Hey yippie jij ook wakker haha. T wordt voor jou ook echt spannend he! Doe nog maar ff lekker rusten hoor.
Doe ik hoor!! ja idd.. weet je ik ben dan zo aan het draaien.. en je gooit nog al wat gewicht om in de strijd hahah.. Dat manlief dan ook slecht slaapt.. tja en we weten niet hoelang het allemaal nog duurt dus ik ga er dan vaak uit..of effe lappen of op de bank liggen onder de slaapzak.. en als hij dan gaat werken kruip ik er weer in.. en het stomme is vaak slaap ik dan als een blok/
hah ik denk dat we ons onbewust schuldig voelen hun een slechte nacht te bezorgen.. en dan ga je jezelf dus eignelijk wakker houden denk ik.. en lig ik alleen kan ik gewoon draaien zuchten etc zodner dat hij er last van heeft.. maar hij staat nu onder de douche dus ik ga zo me bedje weer in hihi..