ben alweer wakker hoor... ga vanmiddag nog wel effe plat!! nou iedereen de groeten en een goede dag gewenst.. liefs yippie
Jeetje wat een nachtelijke acties hier, hihi dat belooft nog wat voor de zwangere onder ons die nog niet zo ver zijn! Wel fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden, linnekepinneke. Om wat voor een baan gaat het eigenlijk? En nog even door duimen dus. Over het indalen kan ik wat betreft een tweeling helemaal niets bijdragen en eerlijk gezegd ben ik vergeten wanneer mijn dochter indaalde. Zoon weet ik al helemaal niet meer, want die is 9 weken te vroeg geboren. @Sjulie, ik heb een afspraak bij het echo bureau als ik 16.1 ben. Ik krijg dan een geslachtsbepalende echo. De mevrouw vertelde me dat het kon vanaf 16 weken en stelde toen zelfs deze datum voor. En ach als ze het niet kan zien, krijg je geloof ik een nieuwe afspraak.
Helaas is t nix geworden... staat in die winkel een heel moeilijk team en de vorige filiaalmanager heeft t daar ook niet gered... maar waarschijnlijk opent er binnenkort een andere functie in een andere winkel en daar wilde hij me heel graag voor bellen als t zover was! Dus t was toch een klein beetje positief
Ok!! ik ben volgende week 15.6 Ben benieuwd ga het natuurlijk wel meteen vragen aan de gyn of hij wil kijken volgende week maandag! Vandaag bij baby-dump geweest met mama, wat een hel, zo enorm druk!! We gingen naar de tweelingwagen kijken die we van mijn ouders krijgen, hebben we ook een heel mooi kamertje gezien. Belt mijn vader straks op, dat we die ook van hun krijgen!!
Even een zwaai vanuit t zkh. Ben sinds zaterdagavond opgenomen met een dreigende vroeggeboorte dus nu aan een infuus, longrijpingsprikken en weeremmers. Woensdag gaan ze pas praten over naar huis gaan en of ik uberhaupt nog naar huis mag. Net weer een longrijpingsprik gehad dus vandaar even wakker. Verder met de gyns gesproken over vaginaal bevallen en keizersnede. Ze willen toch al een draaiboek hebben voor stel dat. Sjulie welke wagen en kamer hadden jullie gezien?
Minnie jeetje wat zul je geschrokken zijn!!!!!!! ik weet precies hoe je je voelt Bij mijn zoontje werd ik ook opgenomen wegens dreigende vroeggeboorte..ik mocht na 5 dagen naar huis met weeenremmers.... die moest ik slikken tot ik 34 weken was en dan stoppen... en toen kwam meneer niet meer Ik hoop dat je ze nog even binnen kunt houden meis!!!!!!!! zet hem op
minnie, ik hoop net als silvia dat je ze nog even lekker warm binnen houdt hoor!!! Hopelijk brengt de dokter strax goed nieuws bij je!!! Hou je ons op de hoogte?!?!?! Yippie, hoe is het met jou???
Minnie wow das eventjes schrikken hopen dat het idd zo gaat als bij sylvia! Yippiejajee???!!!Joehoe hoe is het??!!Spannend! X
Ff weer een update. Harde buiken nog steeds goed aanwezig. Vanmiddag gesprek met de neonatoloog. Dus wordt weer spannend! Ik zou misschien woensdag naar huis mogen maar nu gaan ze donderdag pas kijken of ik wel naar huis mag. Dus er wordt steeds vooruit geschoven. Ook omdat ik met de minste geringste inspanning al harde buiken heb. Kindjes doen t gelukkig super!
Minnie goed dat de kleintjes het goed doen in je buik..... gewoon pech hebben en dan maar lekker in het zh blijven liggen tot je bevalling... beter dat dan dat je kindjes echt te vroeg op deze wereld komen hoor Zet hem op meis..we denken aan je!!!!
Jeetje das schrikken......hoop dat ze nog even lekker binnen blijven meid. Hier twee snipverkouden meisjes.... :x
@minniemouse: inderdaad, hopen dat ze nog wel even een paar weekjes binnen willen blijven! maar wat een spanning voor je nu, als je eigenlijk juist rustig aan wilt/moet gaan doen.. @yippie: hoe is het met jou? @iedereen: ik merk echt dat mijn buik supersnel groeit-vandaag kwam een collega binnen die komende week met 36 weken met verlof gaat en haar buik is nog kleiner dan die van mij nu al dus aan degenen, die al verder zijn: hoelang waren jullie nog echt mobiel, dat jullie ook nog achter het stuur van de auto pasten etc..? ik begin me nl toch langzaam een beetje zorgen te maken daarover.. ik moet komende donderdag weer terug voor de echo van een van de kleintjes om te controleren of de grootte van het ene niertje nog steeds vergroot is of weer bijgetrokken is, spannend! aan de andere kant heb ik een goed gevoel en ik voel ze allebei elke dag weer lekker schoppen en boksen dat ik denk het zal wel goed gaan met ze, maar toch..
Meiden vandaag een druk dagje gehad.. maar hier is het goed.. morgen weer controle dus lieverds geen paniekk.. liefs..
Jeetje Yippie 38 weken alweer!!!! Zal niet heel lang meer duren voordat je je lieve kindjes vast kunt houden!!! @hier, vandaag bij het CB geweest om te wegen, Noah woog met 4 maanden 5800 en nu met 5 maanden 6250, Kyan woog 5950 en nu 6510!!!! Ze groeien zo snel!!! Nu weer wachten tot 17 maart, dan moeten de mannen weer naar de ka maar die kan alleen maar trots zijn zo goed doen de mannen het hahaha
even snel een berichtje! Minnie: succes in het ziekenhuis! Houd je ze nog even binnen!! Yippie: jeetje je houdt het lang vol! Goed meid!! Emav: ik heb nu al een grotere buik als ik had bij mijn zoon bij 38 weken. Dus tja hier flink aan het groeien!! Verder lees ik nu wat bij, maar heb nog geen internet, hopelijk morgen. Huisje is bijna klaar op het opruimen en inrichten na.. Maar keuken en badkamer zijn zo goed als af! Jeeeej! Verder gaat goed. Wel last van harde buiken en krampen. Dus nu tandje terug aan het nemen... Morgen weer controle in ziekenhuis!
Wat erg mini!! Hopelijk blijven ze keurig binnen en mag je morgen lekker naar huis! De wagen wordt de easywalker duo en het kamertje weet ik de naam niet van hihi. wit iig