Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een na drie maanden

2. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw Jane daar zou ik direct voor tekenen!

Ben ook benieuwd naar hoe het met yippie en minnie is.

Ik ben trouwens 14 kg bijgekomen maar woog daarvoor al teveel dus heeft daar ook wel mee te maken denk ik.

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Wow Jane!!!Das idd heel knap!!!
    Ik ben van mezelf al fors dus hoef niet op zo'n mooi lijntje te rekenen!
    Maar wat er niet aan komt hoeft er ook niet af he haha!!

Ik ga lekker slapen knuf voor jullie!!

Xx

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Jane dat ziet er mooi slank uit!

Mooie tatoeage ook hihi. Ik was enorm dun op mij buik tot een goede maand geleden hihi. Daar ben ik wel het bangste voor. Dat ik straks een hele lelijke buik overhoud!

Wat heb je gedaan om weer zo in shape te komen Jane?

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Goeiemorgen!!!

Ik was even benieuwd hoe het met yippie is!!!!

X

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ja hier nog zo'n nieuwsgierig iemand ;).

Hoe gaat het trouwens met het slapen, zwangere dames? Nog niet teveel last?

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou ik slaap aardig goed maar mijn dochtertje van 1.5 wordt rond 2 telkens krijsend wakker en wil dan alleen nog maar bij ons in bed verder slapen....zo frustrerend want na 1.5uur knokken geef je je gauw over terwijl je weet dat t eigenlijk net de beste weg is grrr....
    Mischien is het wel een fase!!!Overdag is t gelukkig een schatje haha!!!

Xx

8. bereke

bereke Niet meer actief

Sjaantje, je hebt je slaap nu hard nodig dus wel normaal dat je ze dan maar bij je neemt. Hopelijk is het een fase die vlug voorbij gaat!

9. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    @jane: zo, jij bent snel weer 'in shape' zeg! en echt een mooie buik weer gekregen! super! ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je dit hebt gehaald! :)

@bereke: slapen gaat nu weer beter gek genoeg! hoef niet meer elke nacht eruit om te plassen.. heerlijk, weer hele nachten te kunnen blijven liggen!!

moet zo weer naar het ziekenhuis voor controle van het niertje van de rechter baby. hoewel ik wel gewoon een goed gevoel heb, blijft het toch megaspannend!! en hij zit ook alweer lekker te schoppen nu..:)

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    ooooh ik was ook benieuwd naar Yippie..

Hier vandaag naar de kinderarts geweest, Isis weegt nu 3005 gram en Vinn 2900 gram, prima op gewicht dus...

Bij Vinn hoorde ze alleen een ruisje op het hartje, dus dat moeten we in de gaten houden maar als het goed is groeit hij daar over heen... Isis heeft een voorkeurshouding, dus met haar gaan we naar de kinderfysio. In overleg met de arts mogen we nu na 6 voedingen van 90/100 cc... dat scheelt weer een beetje tijd op een dag... En nu......... ga ik lekker winkelen en dunne mensen kleren kopen want dan kan gelukkig weer!

Voor alle zwangere, die buik gaat vanzelf weer weg.. Alleen die striae is jammer, ik kreeg met 30 weken het pas, maar baal nu als een stekker, dus ik zeg lekker blijven smeren, en dan een beetje masseren dat schijnt te helpen..

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm, hier iemand die eigenlijk te lui is om te smeren. (heb ook eigenlijk nauwelijks striae van mijn vorige zwangerschappen) dus misschien nu toch maar die luiigheid aan de kant zetten.

Heerlijk om weer "normaal" te kunnen inkopen wat betreft kleding...ik blijf bewust weg bij de grote mensen kleding....alleen babykleertjes zijn nu leuk.

wat betreft dat ruisje, dat heeft mijn oudste zoon ook. Werd ook ontdekt toen hij net geboren was. Wij moeten nu 2 jaarlijks een echo laten maken van zijn hart, ze houden het dus in de gaten. En als hij enige operatie zou moeten ondergaan (dus niet een hartoperatie of zo, maar welke operatie dan ook) dan moeten we aangeven dat hij een ruisje heeft.

Yippie en Minnie hoe is het? Het is angstvallig stil!! Hoop dat het allemaal goed gaat!

Wat betreft slapen, heb ik tot nu toe alleen last van veel plassen, vroeg naar bed (van de week half 8, nog voor de kids) en sochtends een beetje een "stijve" buik...geniet dus nog wel even van de nachtrust. Ben een buikslaper, dus nog even en dan kan dat niet meer ben ik bang.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Emav, hopelijk is de controle goed!

Mm7, dat zijn mooie cijfers! Zo'n ruisje komt wel vaker voor en zo'n voorkeurshouding ook. Hopelijk is het bij allebei over een tijdje opgelost :).

13. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    Even kort een update: alles is helemaal goed, niertjes waren beiden rond 4cm dus nu weer lekker genieten van al het geschop in mijn buik :D

14. bereke

bereke Niet meer actief

Oh super!

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hihi idd eruuuug spannend hier!!
    Ennuh heeft iemand toevallig yippie niet op hyves?!!

Xxxsie

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ja heb haar op hyves maar er is nog geen verandering...ze smst me als het nodig is ;)

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ow oeffff gelukkig!!!!!Vindt t gwoon spannend ben zo benieuwd!!
    Dan kom ik hier ook even geregeld loeren haha!

X

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik heb gisteren van mijn schoonmoeder een voedingskussen gekregen. Helemaal ideaal. Lig er fijn tegenaan of op!

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Emav, wat fijn dat het niertje goed bijgetrokken is! Toch weer een klein lastje minder hihi

Mm7, een hartruisje is geen ramp 9 van de 10x groeit het keurig dicht

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ik heb er niks voor hoeven doen.....tja 8 x per dag kolven, zwangerschapsvergiftiging en een hele hoop ge-op en neer naar het zkh doen een hoop.

Emav fijn dat het allemaal goed is

Yippie ik ben benieuwd!

Mm7 waauw mooie gewichten al!

Deel Deze Pagina