Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @sjulie: die van mij werkt in de kroeg deze dagen met de carnaval. Dus hij is deze dagen vrij weinig thuis. Mocht er wat zijn dan kan hij daar meteen weg. Er is zelfs een speciale parkeerplek voor m geregeld dichtbij zodat hij meteen de auto in kan als ik bel dat er iets is. Binnen 5 minuutjes is hij dan thuis.

Haha ja ik ben wel van t lezen dus heb al behoorlijk wat leesvoer liggen hier. En puzzelboekjes, dvdtjes en zelfs een hele stapel disney videobanden voor als t echt te erg wordt. Morgen ga ik de enveloppen voor de kaartjes alvast schrijven dus ben dan wel nuttig bezig hihi.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Minnie, je bent gelukkig al heel dicht bij de 32weken-grens. Da's al heel goed hé. Maar hopelijk duurt het nog veel langer eer jij hier je bevalllingsverhaal kan komen posten! Rust maar veel nu het nog kan ;).

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mini, wil je heel veel succes wensen, ik weet hoe het is... ik hoop dat er bij jou net zo n wonder gebeurd als bij mij, en je dus voorlopig nog niet gaat bevallen! Heel veel succes!!!

@all, ik ben moeeeeeeeeee.... de gebroken nachten beginnen me zwaar te vallen moet ik zeggen... vandaag zijn de babys bij mijn moeder en zijn wij een dagje de kelder aan het opruimen, het is best veel werk na de verbouwing dus morgen gaan ze nog een dagje naar Oma toe. Vraagje aan alle twinmama's, wanneer gingen jullie baby's ongeveer doorslapen? En wanneer waren er de eerste lachjes, ben even benieuwd...

Nou ik ga weer veder met opruimen, moet wel oppassen dat ik tijdens het ruimen niet over mijn wallen struikel...

4. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    He Minnie, heel veel succes! Ik hoop echt voor je dat ze nog eventjes binnen zullen blijven! Hopelijk lukt het je daarnaast ook omn je nog een beetje te vermaken, in bed.. ;)

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bewust lachen deden ze eventjes uit mn hoofd met 8 weken... Doorslapen ook rond de 8 weken haha Kyan heeft al wel een lach gegeven met geluid maar Noah wil nog niet echt... Dus wachten wachten wachten hahaha

Hier ook ontzettend moe! Ik ga moe slapen, ik wordt moe wakker en dit al bijna 8 weken pffffff... mn bloed was helemaal goed dus daar ligt t niet aan, volgende week maandag terug naar de gyn! Want ik heb (heel toevallig ook 8 weken) heel veel steken bij mn baarmoeder en mn ks Ben benieuwd wat hij gaat zeggen!

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Linnepinneke, zou je niet zwanger kunnen zijn? Ik was in mijn zwangerschap namelijk moe moe moe moe moe en nog eens moe, en had in het begin ook van die steken bij mn baarmoeder............. of zeg ik nu iets heel raars? Anyway, hoop dat je je snel beter voelt!

Met 8 weken doorslapen, tja dan houden we het hier nog maar even vol............... komen die wallen ooooooit nog goed vraag ik me af haha!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Nog even een vraagje aan de mama's, ik heb hechtingen overgehouden aan mijn bevalling, heel fijn.. NOT! En nu schijnen dat oplosbare te zijn, afgelopen weekend had ik er 1, en nu gisteren zag ik er weer 1 los. Ik dacht dat die dingen allang opgelost zouden zijn......... maar niet dus, iemand een idee hoe lang dit blijft zitten?!

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Niet verkeerd bedoeld hoor maar hoop van niet... Moet er nu niet aan denken om nog een kleintje (of 2) bij te krijgen haha Maar dat was wel het eerste waar ik ook aan dacht hoor haha dus heb afgelopen 3 weken iedere week een test gedaan en hij blijft op negatief staan :-D Bij de gyn krijg ik weer een echo, lijkt me best vreemd zonder kindje erin haha maar ik had zoiets van liever de shock thuis dan bij de gyn!!!! Maar we zullen zien... Ik had in het begin van mn zwangerschap ontzettend veel last van mn borsten en bij 10 weken had ik een innige relatie met de wc de hele dag! Nu helemaal nergens last van!!! Maar de ene zwangerschap is de andere niet...

Enne die wallen verdwijnen weer (en anders meneer schumacher bellen haha)

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Kan me voorstellen dat je daar nu echt niet op zit te wachten, ik ga nu ook aan de pil, terwijl ik door mmm zwanger ben geworden, maar het zal me maar gebeuren dat mijn lichaam wel ineens werkt, en tja ik zit er nu ook niet op te wachten dat er nog een kleintje bijkomt... wel zou ik graag nog een 3e willen hoor als Isis en Vinn ouder zijn, maarja of dat nog eens gaat lukken in de toekomst blijft de vraag natuurlijk! (En als het risico op vroeggeboorte weer aanwezig is, dan blijft het bij 2 kindjes!) Ik moet de 16e naar de gyn, wat gaan ze eigenlijk doen op een nacontrole?

Ik hoop voor jou dat je niet een shockend beeld krijgt te zien op de echo, en dat verder natuurlijk ook alles goed is...

Tja voor die wallen mag ik zeker wel eens schumacher bellen, ik woon in het gooi, dus hier zijn ze niet vies van een spuitje of een operatietje om de boel weer wat zonniger te maken haha... nee hoor ik hou het wel bij een cremetje!

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hoi dames,

Minnie hoe is het met jou??

Yippie: hoe bevalt het mama zijn? al wat opgeknapt? Hoe gaat het met je 2 dames??

Mel: wat balen van die slapeloze nachten! Onze zoon sliep heel snel door hoop eigenlijk dat deze 2meiden dat ook gaan doen. Wel fijn dat je ze lekker naar oma en opa kan brengen! Nacontrole gyn was bij mij meer check naar mijn wond van keizersnede toen ter tijd en over anticoneptie. Maar stelde toen niet heel veel voor vond ik.

Emav: wanneer krijg je echo om te zien wat je gaat krijgen?? Ben benieuwd!! Ik zeg jongen/meisje!

Hier gaat het goed. Laatste dingen aan het huis moeten gedaan worden. Kleine klusjes en dozen uitpakken. Maar voorlopig laat ik die nog maar even ingepakt. De koek is op en ga nu eerst eens even leuke dingen doen. Vandaag babykamer ingericht, bedjes in elkaar gezet. Spullen uitgezocht en gewassen dus morgen lekker commode inrichten met kleertjes.

Tweeling doet het nog steeds goed. Afgelopen woensdag waren ze goed op groei en zag het er verder keurig uit. Baarmoedermond was rustig en geen tekenen nog van een nadere bevalling. Wel lag er dus nog 1tje in stuit en die zal er als eerst uit komen dus nog even afwachten of zij gaat draaien, zoniet dan wordt het een keizersnede.

Vandaag een curve dag prik gehad. Betekent 's ochtends vroeg nuchter bloedprikken, 2 uur na het ontbijt, 2 uur na de lunch en 2 uur na het avondeten. Dit voor mijn suiker. Dus mag zo nog even naar het ziekenhuis.. Maar ben echt kapot.. Dus daarna maar lekker in bed ofzo!

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    In vijf minuutjes is het inderdaad goed te doen. Amsterdam is voor ons 1,5 uur rijden hihi

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dag dames!
    De 32 weken grens, hopelijk ga ik die ook met gemak halen!!

Vandaag naar de gyn. Top-echo! Hij was zo enorm tevreden! We weten het geslacht van 1 kleintje. We krijgen iig een jongetje. De ander was eigenwijs en wilde niet naar voren komen hihi.

Over 4 weken 20 weken echo!!

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    sjulie: wat leuk een jongen!! Nu nog even wachten dus wat nummer 2 gaat worden...???

Hier gister zo dag curve gehad voor suiker. 4 keer bloedprikken dus. Bleek smiddags en savonds toch wel erg hoog te zijn 6,9 en 7,0 maar wat het inhoudt mocht dat mannetje niet zeggen. Dus even afwachten wat gyn daarover gaat zeggen.. Heeft een van jullie hier ervaring mee??

en heb wat foto's geplaatst van buik en kamertje zie:

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/229805-juni-2011-meiden-475.html#post9409099

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Mamavan3, jullie hebben ook de easywalker zie ik?
    Wij gaan eind van de maand bestellen. ook de blauwe denk ik

Leuk kamertje zo met die knalroze dekentjes! Ziet er gezellig uit!

We moeten idd nog tot 04-04 wachten, maar dat is juist wel leuk. Lekker 2x een verrassing hihi

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Mama van 3, heb je een grijs hoeslakentje in de bedjes liggen?
    Waar heb je deze gevonden?

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jups bij de wibra. Niet geweldige kwaliteit maar kon ze ook daar alleen voor een beetje normale prijs vinden!

Verder roze dekentjes van jolein van Babydump en inderdaad de navy kleur van easywalker...

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hihi ok, hebben ze die altijd bij de Wibra of alleen met de babyweken?

We willen alles grijs in de babykamer en wilde dan een gekleurd dekentje van Jolein met een donkergrijs hoesje, maar heb nog nergens een donkergrijs hoesje gevonden hihi

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb antracieten hoeslakentjes van de babydump van Jollein zijn ze volgens mij... Het is eigenlijk meer grijs... ik heb er geloof ik 2 voor 10 euro.

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey meiden!!!

Pfffffffff mijn energie level is echt 0.00000 ben de hele tijd zo moe....
    Maar ik lees wel altijd mee hier hoor!!
    Hoe is het met iedereen?
    Hier sinds eenw eek behoorlijk beweging in mn buik zo leuk!!Vraag me dan de hele tijd af is het t jongetje op t meisje voel t nameljk vooral onderin....!!
    Bijzonder!!
    Nou ik moet echt ff verder hier in huis Jade slaapt dus even van profiteren he ppppff!

Xx

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    MM7 doorslapen deden ze hier toen ze nog net geen 3 maanden waren.

Kom hier ook nog ff spammen hoor

Deel Deze Pagina