He lieve meiden.. Pff je heb geen tijd om te internetten menn.. maar effe snel... thx voor de felicitaties.. . We zijn sinds maandag met zijn allen thuis.. het gaat goed.. maar de kleine vanja heeft nog wat moeite met warm blijven en met de voeding.. we moeten haar nu stipt om de 3 uur voeding.. Zus lief eva doet het goed.. Vandaag heeft moeders een verlate kraamtranen dag.. of nu komt het besef.. de bevalling was super heftig.. ik wil het nog uitschrijven maar nog geen tijd voor gehad, eva is via de natuurlijke weg geboren en vanja via de keizersnee zijn lag in spagaat.. Minnie meid heel veel sterkte.. pff wat een verschil mijn lijf hebben ze 3 dgen moeten stimuleren om de bmm rijp te krijgen.. en jij zo.. hadden we maar een mix!! liefs Yippie!!
Yippie: wauw wat een mooi stel zeg!!! Vanja is ook stukje kleiner of niet, of lijkt dat zo op de foto...! Wat fijn dat jullie allemaal weer lekker thuis zijn! Jane: wat een geweldige foto's van je meiden! Had ze al op hyves gezien! Minni: hoe gaat het bij jou? Nog vol te houden rusten op bed?? Sterkte meid!! Hier echt een beetje het idee dat het lampje op is. Kan niks meer, heb nergens zin in, alles kost zoveel moeite en de hormonen vliegen in het rond. Lekkende borsten niet normaal... Zucht.. Misschien morgen toch maar eens een rustig dagje hebben..
Ja klopt.. eva woog 2930 en vanja 2030.. vanja is echt een kleintje.. lengte weet ik niet eens hihi..
Yippie wat een mooie avatar heb je nu En ik blijf het maar zeggen maar je hebt een heel knap stel zo hoor echt mooie meiden.... en Vanja trekt heel snel bij hoor geniet er lekker van en we zijn benieuwd nar jouw verhaal
Yippie, wat een mooie meisjes zeg!!! Maar jullie zijn wel lekker snel thuis met zn 3tjes!!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!!
Oeoeoe yippie wat een prinsesjes! Haha ja idd een mix was handiger geweest...... Oei.......................nu ben ik aan de beurt geloof ik........... Hier gisteravond een behoorlijke inzinking gehad. Bah. Ik lig al 2 weken plat op bed en kom nergens meer. Belde mn moeder gister ook nog eens met de mededeling dat ze met mn broertje en vriendin uit eten gingen........toen had ik t gehad! Niks van carnaval meegekregen. En dan ook nog zon telefoontje......pppffff. Dus om een lang verhaal kort te maken.........ik heb gezondigd gisteravond! We zijn ff een halfuurtje bij vrienden geweest. Ooo en wat was dat fijn! Maar wat was t afzien toen ik weer thuis kwam. Zoooo moe van t kletsen en t luisteren......dus mijn uitje voor de komende 2 weken weer gehad hihi.
Ja nu ben je als eerste aan de beurt minnie haha maar nog maar 1 dagje voor de 32 weken grens zie ik haha Best raar eigenlijk... bijna iedere tweelingmama heeft zoiets van als ik de 32 maar haal en daarna zien we wel verder haha dat was iig wel mijn instelling haha
Ik wist helemaal niet dat de 32 weken een 'goede' grens is? Ga nog steeds voor de 38 (hoor mij hard roepen hihi)
Nou als ik de 32 weken zou halen mocht ik in mn eigen zh bevallen... anders moet je naar een zh met een kinder ic... en ik kreeg met 20 weken te horen dat als Noah zn groeiachterstand erger werd ze er vanaf 26 weken uitgehaald zouden worden... wordt je ook niet vrolijk van maar dat was gelukkig niet nodig... maar het back up plan voor als de mannen wel voor de 32 weken geboren zouden worden lag al klaar... want normaal ga je vanuit hier dan naar t sophia maar omdat ik onder behandeling was bij t LUMC was had ik daar naar toe gemoeten... en vanuit middelburg ben je daar niet zo maar haha
Oh dat wist ik idd ook niet! Yippie wat een bloedjes van een meiden zeg! Je bevallingsverhaal horen we vast nog, en idd fijn dat je zo snel met allebei naar huis mocht. En nu de draai vinden denk ik. Minnie, kan me heel goed voorstellen dat je ff zondigt hoor! De hele dag op bed, wordt je niet echt vrolijk van denk ik. (leuk koffietijd, omroep max, oprah winfrey, dr Phil, die heb je na verloop van tijd ook allemaal wel gezien.... Dus nu kun je er weer ff twee weken tegen aan. Hoe langer ze blijven zitten hoe beter toch! Geen energie meer mama van 3, kan het me voorstellen je bent ook al 6 maanden! Hier komt de energie juist weer terug, voel me eigenlijk heel goed (kon ik van mijn vorige zwangerschap echt nietzeggen) bloeddruk is netjes en misselijkheid steekt een enkele keer, bij te laat eten, nog de kop op....ik geniet er nog even van op deze manier. Maar zal stiekem toch blij zijn als ik ze allebei dagelijks flink voel bewegen.
Hoi dames! Vanmorgen wegens pijnklachten al een echo gekregen en tadaaaa: al 2 heeeel kleine knipperlichtjes! Nu las ik ergens dat je, als je een tweeling krijgt, ook dubbel foliumzuur moet slikken. Doen jullie dat ook of hebben jullie dat ook gedaan?? En misschien nog meer adviezen?! Alles is welkom! Als jullie me zoeken.... ik zit op mijn roze wolk!
Ik kreeg van de gyn idd het advies dubbel te slikken. Er zijn zelfs artsen die 5mg aanraden! Proficiat met je tweeling! @Bietje, hier nog niks meer energie! Ben bang dat het ook niet meer beter wordt. Maar och we zien wel. Begin nu wel een aardige buik te krijgen overigens! Mmmm wat is het een heerlijk weer! Net lekker naar de garage gewandeld. Kaatje weer gekeurd. Lekker niks aan het handje hihi
Hi Meiden, Yippie, wat een mooie meiden zeg!!! Mini, woehoeeee de 32 weken grens bereikt, super hoor! Kan me voorstellen dat je even zondigt! Hier was het idd ook belangrijk om de 32 weken grens te behalen, ten eerste omdat je dan mag bevallen in je eigen ziekenhuis, en daarnaast zijn de longen op 32 weken al voldoende gerijpt om zelfstandig zonder problemen te kunnen ademen. Emesve, gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, dat mag ook zeker wel als ik zie wat voor een weg jullie hebben afgelegd in de mmm. Zwangere meiden, ik ben benieuwd naar buikfoto'sssssss!!! Hier is alles prima, ik moet oppassen dat ik niet over mijn wallen struikel, want ik heb echt een behoorlijk slaaptekort. Maarrrr.... wat is het leuk om een 2ling te hebben zeg!!
MM7, dat geloof ik meteen, slapeloze nachten? Maar super dat je er zo content mee bent! t zijn ook wel 2 popjes van kinderen! Ik wist niet dat je voor de 32 weken naar een speciaal zh toe moet.