Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk dat je die wiegen beter tegelijk kan verkopen met de hele wagen, dus over een paar jaar. Dan kan je een complete wagen aanbieden.

Nieuwe meiden welkom! Leuk veel 1eiige tweelingen erbij

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik hoef er ook niet de hoofdprijs voor. Kijk dan wel hihi.

3. siske89

siske89 Niet meer actief

*breekt even in*

Sorry dat ik hier eventjes kom storen maar ik had eens een vraagje. Ik ben begonnen met het verzamelen van geboortekaartjes in de eerste plaats omdat er aan elke geboorte een eigen verhaal hangt. Geboortes van meerlingen en couveusekindjes (wat ook al eens samen kan vallen) krijgen bij mij wel een speciaal plaatsje. Ieder kind is een wonder op zich.

Daarom in de eerste plaats proficiat met al jullie dubbele wondertjes!

Mijn vraagje: zijn er van jullie die nog geboortekaartjes liggen hebben van jullie tweeling? (Andere zijn natuurlijk ook nog steeds welkom) Het zou fijn zijn moesten er mensen zijn die me kunnen helpen bij het uitbereiden van mijn verzameling. Alvast heel erg bedankt!

*breekt weer uit*

4. staan weer nieuwe f0t0 in mijn album

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    leuke foto yippie!! Grappig om te zien dat je dames echt twee verschillende dametjes zijn.

Heeft iemand nog iets van minnie gehoord??

hier morgen de intake van kraamhulp ben benieuwd hoe en wat. Verder van het weekend heerlijk stukje gefietst. Hier heb ik gelukkig nog niet zoveel last van mijn buik. Want die begint nu toch wel met de dag te groeien en in de weg te zitten. Sokken en schoenen aan doen begint lastig te worden.. maar volgens mij mag ik nog niet echt klagen want een super grote buik heb ik ook weer nog niet..

Hoe gaat het met de andere dames?

6. knuffie1982

Aug 10, 2010
    65
    0
    0
    Secretaresse
    Delft
    Hoi dames!

Hier ben ik weer!
    Had een paar drukke daagjes met van alles en nog wat dus geen tijd gehad om even te posten.

Sjulie: Spannend bijna je 20 weken echo!
    Mama van 3: Logisch hoor druk druk kan ik me goed in denken met een kleine die rond hobbelt.
    Sjaantje: Gaaf joh meid en een knul, echt leuk en fijn idd dat alles goed gaat!

Wij hebben trouwens voor de I candy wagen gekozen, vind hem echt zo leuk!! zie foto-tje. Heb ook buggy-sits en de maxi-cosi's passen er ook op dus wel handig. Volgens mij is hij deze week binnen dus dan gaan we hem halen. Ook wel een dure wagen hoor, gelukkig zijn ook wij gesponsoord door mijn ouders.

Soms kunnen ze inderdaad lastig zien of het 1 of 2 eiig is he? Bij ons delen ze ook een placenta en zit er een dun tussenschotje tussen, deze kon ze in eerste instantie ook niet vinden, schrikken want dat zou niet goed zijn.. gelukkig daarna toch :D
    Bij de 20 weken echo hadden wij trouwens ook een leuk mens die er een pret echo van maakte, kregen een hele foto rapportage mee :D

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    Fijn dat je nog goed kunt fietsen!

De kraamhulp zou hier pas in de 8e maand komen. Heb maar even gebeld voor een maandje eerder. Want anders komt ze misschien telaat hihi

Verder gaat het goed. Krijg wel meer last van mijn buik. Vage pijntjes, vanacht kon ik ook niet lekker liggen. Maar snel ingeslapen dus het viel mee.

Verder groeit het gestaag, vandaag bij het kdv geweest en daar gaan ze straks naar toe als ik weer ga werken.

Over 2 weken 20 weken echo

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik hoor net van een vriendin van me op een ander forum dat minimouse25 afgelopen nacht bevallen is!!

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    ow is alles goed of weet je ook niet?

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    Zoals ik het begrijp wel. Zijn met iets meer als 33 weken gehaald met keizersnede omdat ze vanacht bloedverlies had.
    Maar pin me er niet op vast!!

11. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hopelijk is alles goed met haar en de kleintjes.. 33 weken is vroeg.

Hier doen Carmen en Devin t heel goed. T zijn kleine snoepies. Zo lief en zo verschillend! Carmen draait bíjna van rug naar buik, heeft haar handjes ontdekt en kraait en gilt hahaha. Devin is een rustig manneke die alles over zich heen laat komen. Waarschijnlijk wel een kma hier.. donderdag naar de diëtiste toe en ondertussen aan de nutramigen. Ze zitten onder het eczeem en Devin weigerde zijn flessen (nu drinkt ie gelukkig wél!)

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    *inbraak*

Minnie is inderdaad bevallen. Ze zijn trotse papa en mama geworden van een jongen Sem en Lynn. Verdere details weten we ook nog niet. Maar volgens mij is het pas vanmorgen of begin van de middag gebeurt.

*uitbraak*

13. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Minnie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon SEM en jullie dochter LYNN

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie drieen en dat jullie lekker van elkaar aan het genieten zijn!!!!!!!!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb even op haar babysite gekeken maar daar staat nog niks op helaas... hoop dat alles goed gegaan is...
    Heeft ze geen buddy hier bij een van jullie?

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    minnie: van harte meid! Ik hoop dat alles goed gaat met je zoon en dochter en hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten!!!

Pff dan gaat het snel want volgens mij ben ik dan de eerste die gaat bevallen.... Wie wil mijn buddy zijn tegen die tijd, vind het wel leuk om ook jullie op de hoogte te houden..

16. Hoi

miniiemouse van harte gefeliciteerd en ooo wat spannend ik hoop dat alles goed is...

mama van 3 ik wil best een buddy zijn voor je hoor!!

Meiden hier gaat het goed..
    de dames groeien prima eva weet ik effe niet maar voelt goed vanja is 200gram aangekomen in 1 week whihih.. dus datis super..

ga ze zo lekker badderen en dan de fles.. papa is naar de sportschool en me nichtje van 11 komt me helpen.. dus dat word vast gezellig..

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    MINIE!!!!!!WOW GEFELICITEERD!!!!

Mama van 3 ja ja jij volgt!!Spannend he!
    Heb vandaag op mn werk aan gegeven dat t de hele dag staan in de winkel me echt te zwaar wordt en of ze daar rekening mee willen houden!!Gelukkig hebben ze alle begrip en mag ik alvast beetje uren gaan opmaken!

Hoe is het verder hier met de dames?

Xx

18. bereke

bereke Niet meer actief

Minnie, een heel dikke proficiat! Geniet ervan!

19. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Minnie, ontzettend gefeliciteerd met je 2 wondertjes!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, en uiteraard ook met papa!!!!

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Minnie proficiat met je wonders! benieuwd hoe het met jullie gaat

Share This Page