Hallo dames! Ik kom even binnenvallen. Gisteren hadden mijn man en ik de eerste intake bij de verloskundige. Ze heeft gelijk een echo gemaakt en wat blijkt...Het zijn er twee Twee kleine boontjes met beide een kloppend hartje! Ze zijn ongeveer 8 weken oud. Harstikke leuk natuurlijk, maar toch wel even schrikken hoor. Nu moet ik een afspraak maken bij de gyn, maar die kan ik vanaf 08.30 pas bellen haha. Er spoken zoveel vragen door m;n hoofd, maar dan moet ik eerst een afspraak hebben bij de gyn haha. Ik ga eerst even naar de tandarts en straks kijk ik hier nog wel even. Groetjes Chantal
Rave angel!!Van harte!!Tis idd even schrikken maar als je eenmaal gewent bent vind je het alleen nog maar leuk!! @All hoe is het hier dames? Liefs Sjaantje!
Chantal: welkom en gefeliciteerd. Iedereen moet aan het idee wennen is niks raars aan. Schrijf je vragen op zodat je ze niet vergeet. En wij kunnen misschien ook wel de meeste beantwoorden.. Hier echt zwangerschapsdementie..... mijn telefoon heeft een wasje mee gedraaid in de wasmachine dus einde telefoon....zucht!!!!
Hoi meiden! Heeft iemand van jullie meegedaan aan Moeders voor Moeders? Ik heb gisteravond het gesprek gehad met de consulente en de test die zij deed was een stuk lichter dan ik verwacht had. Ik heb maandag wel een prima echo gehad met kloppende hartjes en de kruimels liepen zelfs een dag voor op groei. Hoe kan het dan dat die test zo licht was? Heb er gewoon een slapeloze nacht van gehad!
Bedankt voor jullie felicitaties! We beginnen nu steeds meer aan het idee te wennen. Dinsdag a.s. kunnen we bij de gyn terecht. Hopen dat alles dan nog goed is! Een van de eerste dingen waar we tegenaan lopen is...Welke kinderwagen? Ik zie namelijk bijna alleen maar wagens waar ze rechtop inzitten, de duowagens. Maar ik was toch eigenlijk wel van plan om al eerder met ze eruit te gaan. Dus ik zoek toch iets met reiswiegen of iets dergelijks. Welke kinderwagen hebben jullie en hoe bevalt hij?
rave angel ik heb van happy baby.. reiswieg en later wandel gedeelte! bevalt me super.. heb hem via marktplaats op de kop weten te tikken
Easywalker!!! Super wagen! Aparte reiswiegen, maxicosi's kunnen erop, zitgedeelte kan in 3 standen, kan overal naar binnen, rijdt super en heel eenvoudig in te klappen!!!!!
Hallo allemaal, Ik mag me hier ook aansluiten, gister termijnecho gehad, en ook wij mogen er 2 verwachten, wel heel bijzonder ik ben namelijk zelf ook een van een tweeling. En gebeurd eigenlijk nooit dat je er zelf dan ook een krijgt, vaak slaat het een geslacht over. We hadden allebei altijd gezegd van een is eerst wel voldoende, maar nu zijn het er twee en nu wil je echt geen minder hebben, we zijn er zo super blij mee! @ Rave angel wat leuk we zijn bijna even ver! Krijg jij ook al een buikje?
maybe: gefeliciteerd meid! Wat bijzonder inderdaad! Rave angel: wij hebben de easywalker nog niet in gebruik maar vind hem erg degelijk. Aparte reiswiegen voor de eerste maandjes en dan de buggyinzet. Maar de firstwheels twin, urbun jungle, kees duowagen, bugaboo donkey hebben ook allemaal aparte reiswiegen en later ombouw naar buggy inzet.
Proficiat dames! Hier gaan we voor de easywalker. We hebben er al veel uitgeprobeerd en die is toch echt het meest solide.
Ja leuk! Ik krijg inderdaad ook al een buikje. Heb ik al een week of 2 eigenlijk. Ik dacht dat het kwam omdat het m'n tweede zwangerschap is, nooit aan gedacht dat het er wel eens twee konden zijn haha. Ik zal eens kijken naar de verschillende merken en types kinderwagens. Die easywalker had ik inderdaad al gevonden en leek me ook vrij praktisch.
Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren... Wat herkenbaar zeg die schok als je ziet dat je 2 wondertjes in je buik draagt
gefeliciteerd aan de nieuwe tweelingszwangerschappen! Heel herkenbaar inderdaad de eerste schrik, bij ons duurde het echt een paar weken voordat we het echt leuk gingen vinden! en nu slaat de twijfel nog weleens toe of we dat ook allemaal aan kunnen, maar het is toch erg leuk (nu al!). mamavan3: ok, ik wist niet, dat je zo vroeg al iets kon zeggen over de kans op een keizersnee. heb over anderhalve week weer een groeiecho, tot nu toe heeft er nog niet een met zijn kopje naar beneden gelegen, maar of dwars of in stuit.. we zullen zien.. vandaag onze nieuwe auto gekocht: het is de skoda fabia stationwagon geworden! nog een redelijk kleine auto, dus de dagelijkse kosten zullen wel meevallen, maar de easywalker past er precies in (en daar ging het ons om)! over twee weken mogen we hem ophalen.
Da's idd wel makkelijk om te weten haha wij hebben een ford fiesta en daar kan de easywalker ook net in!!! Maar de reiswiegen konden niet mee maar dan deed ik de maxicosi's erop! Reiswiegen gebruik je toch niet heel lang...
@auto... wij hebben (heel luxe ik weet het) 2 auto's 1 Ford Galaxy 7 zitter ivm totaal samen hebben van 5 kids en ik heb een Mercedes a klasse , hier past dus ook gewoon mijn tweeling wagen in en de buggy (quinny zapp) van mijn oudste zoontje. Nu heb ik een buggy gekocht voor de tweeling de koelstra simba twin en die kan ik al helemaal met gemak kwijt nu hihihihi kleine auto ook dus 96 euro per 3 maanden aan de wegenbelasting. en ik kan lekker overal heel crossen als ik wil
Het valt mij ook op dat er toch vrij weinig tweelingwagens zijn. Maar ik heb een hele mooie gezien was nieuwe collectie dat was de ICandy Peach Blossem. Die vindt ik wel echt heel mooi. Alleen ik vind dat Buggyvorm daar zo dubbeldekkerig op gebouwt. Dan kan het achterste kindje helemaal niets zien. Het voordeel is wel dat als je later nog een kindje krijgt, dat je de tweede bak, maxicos, of buggy, er gewoon af kan halen en dan is het een eenpersoons kinderwagen. Ik had daar trouwens nog een vraag over, ik ben zelf nl. ook een van een tweeling, en mijn moeder zei dat ik beter een kinderwagen met de bakjes voor elkaar kon kopen( Ipv naast elkaar), omdat de gangpaden in de winkels niet breed genoeg zijn voor een tweelingwagen. Nu is er natuurlijk in de afgelopen 25 jaar veel veranderd sinds mijn moeder die wagen heeft gebruikt. Konden jullie een beetje makkelijk door winkels heen met een tweelingwagen waarvan de bakjes naast elkaar stonden? Dit is namelijk wel de meest voorkomende kinderwagen.
Nieuwe zwangere welkom! Hier de urbun jungle duo en dat is echt een hele fijne wagen, de kruidvat moet je niet in willen met een tweelingwagen maar met andere winkels heb ik weinig problemen en als het te vol staat met mensen zoek ik een andere uitweg. Maar met een normale wagen is het ook niet altijd makkelijk Emesve ik had een hele duidelijke MVM test, dus ik kan je niet helpen. Niet iedereen maakt evenveel HCG aan, heb je niet nog een test gekregen om later nog eens te testen? Misschien heb je wel teveel gedronken voor de test. Dit is de mijne: met 7 weken
Mooie meiden Jane! Hier de easywalker en we kunnen ook vaak overal gewoon binnen. Soms wat lastig als er veel volk is enzo maar daar wen je wel aan. Proficiat aan de nieuwe zwangeren !
Mijn MVM test klapte er ook uit! Wat betreft duowagen. Wij wilde perse niet achter elkaar De easywalker is zo gemaakt dat ie door een gewone deur kan dus ook gewoon in de winkels.