Bij twijfel altijd bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik voelde Sanne niet zo sterk maar dat kwam omdat de placenta ervoor lag en Luuk had zijn placenta aan de achterkant dus die voelde ik heel erg goed.... Maar altijd bellen bij twijfel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ mama van 3 ik zal ook zeker bellen, liever 10 keer te vaak dan 1 keer te weinig!! @ Hier alles prima weer terug van controle gyn alles super totaal nu 7 kilo aangekomen bloeddruk was 105/61 urine controle & bloedprikken over 2 week uitslag bij vk en dan ook weer echo in zh De twee meiden doen het goed, ze waren heerlijk aan het zwemmen alleen de linker licht in stuit hopelijk draait ze nog wat ze licht onderin... anders keizersnee..... maar goed mijn dag kan niet meer stuk alles goed en gyn vond mij slank voor een tweeling nou wat een compliment Bij prenatal 2 shirtjes gekocht met kleine zus en 1 met grote zus voor als ze naar huis mogen
Mama van 3, bellen! Ik had de avond voor dat snachts mijn vliezen braken ook ongi krampjes, heel licht en af en toe een felle steek... Hoe gaat het nu? Je kan ook even onder de warme douche gaan, is het hierna niet over, dan is het serieuze boel, en zou ik even het ziekenhuis contacten! Ik voelde ook Vinn ook veel minder in mijn buik dan Isis. Bij Vinn lag dan ook de placenta voor en bij Isis achter.. Maar voel je minder of wat dan ook, even bellen, krijg je een ctg en echo, en ben je weer gerustgesteld!
19.3 weken http://www.mijnalbum.nl/Foto-G448LOBK.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-6IEBUTGJ.jpg weet niet hoe ik hier fotos plaats
Ik heb een rustig ochtendje gehad. Lekker in bed blijven liggen, en inderdaad een warme douche genomen. Krampjes zijn weg, kids zijn wel erg druk! Denk afgelopen dagen iets teveel gedaan. Was bij mijn ouders paar dagen maar merk dat ik daar minder snel mijn rust pak. Dus daar voortaan ook gewoon smiddags op bed! Woensdag moet ik weer naar gyn dus zal dit wel even aankaarten.. Missa: fijn dat alles goed is pff jou meiden lijken net die van mij mijn linkermeid moet er ook als eerste uit en ligt ook in stuit. Maar hoogstwaarschijnlijk gaat zij niet meer draaien dus hier ook een keizersnede. Jij hebt nog even ze draaien tot zo 32 weken..
Da's zeker al een mooi buikje!!! Moet zeggen dat ik die van mij toch af en toe wel mis hoor haha maar als ik dan zie wat voor moois ik ervoor terug heb gekregen... zou ze voor geen goud kunnen missen!
Klopt dat je de tweede helft van je zwangerschap meer aankomt dan de eerste helft van je zwangerschap?
sjullie: ja dat had ik ook hoor! Tot 22 weken was ik maar 5 kilo aangekomen ofzo. En nu al ruim 10 kilo hihi.. De kilo's vliegen erbij.. Snap ik best Linnepinneke.. Maar voor nu mag je best mijn buik lenen haha. Begin hem aardig zat te worden
Na 20 weken gaat je buik in een rap tempo groeien.. en als je rust gaat het sneller...mama van 3 is heel druk geweest dus groeit de buik minder hard.. nu is ze minder druk en meer rust dan ineens groeit de buik ik woog 58,4 op dag van posi test en 79.9 op dag van bevalling 37+5 weken Bij mathijs woog ik 62 op test dag en 79 kilo op bevallingsdag
Thanks Dames! Ik doe zoveel mogelijk kalm aan. Buiten mijn werk (alleen wo/vr hele dagen) doe ik thuis niet al te veel. wat huishouden maar verder houd ik me erg kalm! Met de verhuizing ga ik ook niet teveel doen. Het klussen is voor mijn vriend en schoonvader, ik ga wat schoonmaken. ben op 59 kg begonnen. Met 15.7 was ik 66 kg hihi
Thanks sjulie!! Jij hebt ook al een mooie buik hoor!!! En ja haha de hond klein detail heel uitgebreidt krabben haha! Beestje krijgt t nog zwaar straks......Gelukkig is het een sulletje!! Xx
Hier 2 poezen. Heel rustig en lief maar ben benieuwd wat ze gaan doen met 2 van die gekkies straks haha
wat een mooie buiken.. hahah ik mis mijn buik helemaal niet.. ik ben blij dat ik alles weer kan.. ik kan me alleen niet voorstelllen als ik naar de meiden kijk dat ze er in hebben gezeten.. iedereen suc6 met de zwangerschap ik ga effe 2 dames de fles geven hier!!
Sjaantje: mooie buik!!!!! Hier ook een labrador die echt gek is op kids... Die is echt het maatje van onze zoon! Toch benieuwd hoe ze straks gaat reageren op 2 baby's! Herkent een van jullie het krijgen van bloedneuzen? Ik heb deze week nu al 3 spontane bloedneuzen gekregen terwijl ik daar nooit last van heb..... Verder gelukkig geen krampen meer ofzo denk gewoon te druk gedaan!
Bloedneuzen schijnen heel normaal te zijn, heb er zelf geen last van gehad maar ik had dan weer bloedend tandvlees, ook niet heel lekker haha