bloedneuzen zijn mij ook bekend, ja. hoewel-in het bekend had ik het zo'n beetje elke ochtend, sinds een paar weekjes heb ik er gelukkig geen last meer van. had wel ergens gelezen dat het helpt als je mbv een wattestaafje wat vaseline in je neus doet, om de huid wat zachter te maken nooit geprobeerd, maar wie weet helpt het wel een beetje.. maar wat fijn dat je krampen inmiddels weer opgehouden zijn!! inderdaad lekker rustig aan doen (voor zover het kan!) leuk, dat er weer veel nieuwe tweelingszwangeren bij zitten! hier veel harde buiken, zowel als ik teveel gedaan heb als wanneer de kleintjes zeer actief zijn (gevoelige baardmoeder ofzo??) ik zal ook maar een foto erin zetten van mijn buik, lekker spammen vind hem inmiddels echt enorm, maar voor de tweelingmoeders zal het wel meevallen zeker
Emav: ow oke wist niet dat het erbij hoorde.. Bleegh kan helemaal niet tegen bloedneuzen en viel gister ook echt bijna flauw! Je buik is mooi, weer heeel anders dan die van mij!! Gaat het goed met je jongens(je kreeg toch 2 jongens)?
Goede middag allemaal Vanmorgen een bedje gekocht word eind mei bezorgt en nog wat laatste dingen extra aankleedkussen enz Hier in het begin bloedneusen gehad nu geen last meer van, maar had dit bij mijn eerste ook!! Verder alles rustig hier, gister even wat plantjes in de tuin gezet en een bruin kleurtje gekweekt de kleintjes schoppen heerlijk.... @emav wat een mooie buik zeg!! zal die van mij ook ff plaatsen deze was met 22 week
Wow mooie buiken.. ik zeg fotos blijven maken meiden, zo leuk om te zien. Ik mis mijn buik af en toe nog wel hoor!
Pff vind het toch wel spannend morgen!! Zo bang dat het met 1 van de 2 niet goed is. Voel ze eigenlijk ook nog niet. Maar denk er maar niet teveel aan. Morgen zal ik het weten!
Sjulie: het zijn je eerste kindjes, dus dat je ze nog niet voelt is niet heel raar hoor. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn zoon pas bij 21 weken... Nu voel ik ze ook niet altijd even goed omdat de placenta aan de voorkant zit. Dit kan de schopjes tegen houden.. Vorige keer was alles goed meid!! Als er echt iets niet in orde is met 1 van de 2 hadden ze het daarop ook wel gezien!! Hoelaat moet je morgen? Denk aan je!! Succes maar bovenal geniet er ook van. Hopelijk kunnen ze jullie verassing nu wel zien
Linnepinneke, geen aanwijsbare reden! Mama van 3, ik moet morgen om 1045. Eerst om 0830 huisinspectie en om 0900 naar de notaris voor de sleutel! Over een nachtje slapen weet ik het en dan niks meer om druk over te maken hoop ik!
mamavan3: ben eigenlijk wel benieuwd naar je buik, je loopt net een maandje voor mij, weet ik wat me zo ongeveer te wachten zal staan.. en zijn inderdaad twee jongetjes, ja (was overduidelijk..)! missa: mooie, ronde buik!! sjulie: heel veel succes morgen! duim morgen ochtend voor je dat alles goed zal zijn! voelde de mijne trouwens ook pas ergens rond de 20 weken (is mijn eerste zwangerschap), dus het is inderdaad zo gek nog niet, dat je nog niets gevoeld hebt! Probeer er morgen vooral toch een beetje te genieten van die tijd dat je naar je kleintjes kunt kijken! En veel succes/plezier met de overdracht morgen! yippie: mooie meiden! en wat groeien ze snel!! morgen weer groeiecho van de twee (voor het eerst weer na de 20weken echo). toen waren ze beiden precies even groot en lagen ze een week voor op de groei, hopen dat ze dat een beetje bijgehouden hebben! blijft toch elke keer weer spannend. maar ze zijn nog steeds lekker actief, soms zit mijn hele buik te schudden, als de bovenste zijn koprolletjes maakt, heerlijk! 's middags telefonische afspraak met bedrijfsarts over mijn aantal uren en een plannetjes tot aan mijn verlof eind mei, ben benieuwd wat ze gaat zeggen/adviseren!
@ yippieajee wat een plaatjes zeg echt heel mooi!!! @ mama van 3 ben heel benieuwd naar je buik!! @ emav thanks @ Hier gaat alles prima!!!
sjullie: veel plezier bij notaris!!! en daarna natuurlijk 20 weken echo! Emav: had al een buikfoto geplaatst maar bij deze.. deze is wel van vorige week dus bij 29 weken en 2 dagen. yippie: wat een geweldige foto!!! Zo lekker zoetroze! Heerlijk!! Gaat het goed"? Missa: bij deze! Bekijk bijlage 141783
mama van 3: mooie ronde buik! blijkbaar heb ik je foto eerder over het hoofd gezien dan.. heeft iemand trouwens nog een leuk (internet-)adres voor tweelinggeboortekaartjes? heb al wat sites bekeken maar ben een echte leuke nog niet tegengekomen..
emav: geeft niet! Pff dat probleem hebben wij dus ook. Wij maken er nu zelf 1tje.. Maar van Silvia kreeg ik deze site: tweelinggeboortekaartjes,tweelingkaarten,geboortekaarten voor tweelingen online ontwerp