Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou war grappig ik loop ook in het cwz onder controle van dokter sporken!!onze.dochter i.s daarvook geboren ben ook zeer tevreden moet ik zeggen!!ik heb eigenlijk al de.tijd.sporken nog gehad ook!!
    Minniemouse dan moet ik je bijna tegen komen!!hoe is het met je!!!

Liefs sjaantje

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Whaha al die cwz mensen hihi. Met de kids gaat t okee! Lynn ligt sinds vandaag in een wiegje en heeft alleen nog sondevoeding. Aan de borst drinkt ze steeds beter! Sem ligt ook in een wiegje en heeft ook nog sondevoeding. Hij vind de borst niet zo heel leuk want daar moet hij wat meer moeite voor doen dan met de fles. Ook ligt sem nog aan de monitor omdat hij af en toe nog dipjes heeft. Maar voordat de zuster er is dan is ie alweer hersteld.

En hoe t met mij gaat..........ppppffff. Daar hebben we t ff maar niet over. Beetje te emo allemaal.

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat grappig inderdaad allemaal CWZ mensen, hier hebben ze tot 7 augustus op de couveuseafdeling in warmtebedjes gelegen daarna omdat het zo goed ging naar de kinderafdeling gegaan en daar zijn we op 26 augustus ontslagen na totaal 3,5 week ziekenhuis.

Minnie ik weet hoe zwaar het is.....nog ff volhouden

Sjaantje ik heb ook altijd schippers gehad maar zij ging op vakantie en dus in haar vakantie sporken gehad en ik denk als ik hem vanaf het begin had gehad hij me niet 32/40 had laten werken tot 33.4 weken. Maar ja dat is achteraf gel*l Wel jammer dat ik Schippers niet meer heb gezien, ben je daar de hele tijd op controle komen ze niet eens ff naar je toe om te vragen hoe het gaat als je bent bevallen...ik was immers nog 3,5 in het ziekenhuis te vinden. Maar ja aan de andere kant snap ik het ook wel want als ze bij iedereen langs moet heeft ze ook een dagtaak

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    minnie: fijn dat het beter gaat met je kids! Ach en jezelf komt straks helemaal goed als je thuis bent!

Sjulie: wat fijn alles goed en nog een meid ook!! Gefeliciteerd!!

hier onder controle in Zevenaar (onderdeel van rijnstate Arnhem). Maar ben nog maar bij 1 gyn geweest. Verder erg tevreden...

Alleen nu echt een slapeloze nacht! Lig al sinds 2 uur wakker dus ben er nu maar uit gegaan. Gigantische hoofdpijn en misselijk dus net een paracetemol genomen in de hoop mijn hoofdpijn nog zakt..

Als ik zo door moet gaan haal ik never nooit niet die 38 weken pfff alles gaat echt zeer doen.. En ben een en al emotie...

Hoe deden jullie dit???????

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Miniemouse toi toi meiske je wondertjes doen t super en voor jou is t natuurlijk niet niks he probeer er t beste van te maken en neem wel op tijd je rust he!!

Jane tis allemaal wat minder persoonlijk he..ik had er in het begin heel erg moeite mee want bij jade liep ik gewoon bij de vk....maar ik moet zeggen dat ik sporken een hele fijne man vindt!!hij adviseerde mij idd met28weken te stoppen de meeste doen dat al had hij enige tijd geleden iemand die langer soor gewerkt heeft...(zou hij jou bedoelen hihi)

Nou ga nog ff slapen ons draakje was net aan t spoken...die wordt snachts meestal wel een keer wakker en ik moet dan altijd plassen natuurlijk haha!!!

Liefs sjaantje

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Haha mama van 3 ook wakker!!ik slaap ook onrustig!!pak je overdag weleens je rust?ik heb dat hard nodig!!nou probeer nog wat te slapen ga ik ook doen nu xx

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat een drukke bedoeling met al die tweelingen in t oosten haha

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @sjullie goed om te horen dat alles goed is en ook een meid er bij nou kun je eindelijk gaan shoppen!!! succes met jullie huisje en het shoppen!!!

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sjulie van harte met de goede echo, en een jongen en een meisje is zoooooo leuk! Gefeliciteerd!

Minnie, hoe gaat het met jou twins?

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    berichtjes van ons kleintje in juli forum:

Even een berichtje van Kleintje, ik quote hem even:

'Hoi, het is nu rustig, maar ben hier nu voor de longrijpingsprikjes in te laten werken, had gister overdag steken in vagina en dacht bandenpijn. Had voor de zekerheid even gebeld met gyn en meteen opgenomen. Balen! Maar ik hoop nog lang de kindjes te mogen dragen. Ze wegen nu 860 en 900 gram, dus dat is moo! Groetjes aan iedereen!'

k had nog even in een smsje aan Kleintje gevraagd hoe het zit met weeenremmers en of ze weet hoe lang ze moet blijven. Hierbij haar sms terug net:

'Dat hangt er vanaf, weeenremmers heb ik tot woensdagavond. Want ik had wel weeen maar die voelde ik niet, ctg meet dat. En dus ook ontsluiting. Vanochtend weer ctg gehad, ik hoor de uitslag in de loop van de ochtend. Mannetje neemt als het goed is laptop mee. Groetjes'

nieuws van Kleintje:

'Mijn baarmoeder heeft geen weeen meer laten zien op de ctg!'

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Pfff... heftig weet zo goed hoe ze zich voelt.. hoop voor haar en de kleintjes, dat ze nog lekker warm en lang in mama s buik blijven! Hier draaien de duimen overuren!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heftig hoor.... ik had ook weeen die ik niet voelde...en 3 uur later had ik ineens mijn wondertjes in mijn armen..*emomomentje*

Hoop dat ze haar mannen nog lang bij zich mag dragen..in ieder geval nog 10 weken.....

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Pff heftig ik duim dat ze nog lekker blijven zitten!!Spannend hoor!!

X

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Fijn dat je ons op de hoogte houd Mama van 3!! hopelijk blijven haar kindjes nog lang zitten!!

Thanks voor alle felicitaties!!! We zijn ook zo blij, dit was wat we graag wilde!

Met de kindjes gaat het top, enkel lagen de hoofdjes wat voor op ontwikkeling, maar dat kan volgens de echoscopiste volgende meting weer helemaal anders zijn.

Meten ze nu iedere controle de kindjes op of dat niet?

Gisteren kleertejs geshopt voor het meisje, wij zijn niet van het tuttige en das toch een heel beetje moeilijker! veel is roze met allerlei frutsels!

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bij mij werden de mannen iedere keer gemeten En dat meten kan idd schelen! Tis maar net hoe ze liggen en wie er meet!

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ok! Dan zullen ze over 14 dagen wel weer meten denk ik! We zullen zien hihi

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    2ling mamas vraagje ; Ik heb zin om te winkelen, heb ook nog veel tegoedbonnen liggen die ik op wil/moet maken, nu wil ik kleding voor de babys in maat 62 kopen, vanaf hoeveel weken/maanden zaten jullie kleintjes in maat 62? Isis en Vinn dragen nu 50/56 ligt er aan hoe het valt, en Vinn was vorige week 3475 kg. Maken ze ineens een groeispurt? Of kan ik voor de maanden April en Mei nog wel maat 56 kopen?

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    mt 56 zit nog wel behoorlijk los bijvoorbeeld hema is nog wat te groot!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ehm volgens mij bij 3,5 maand... Ik hou prenatal altijd als standaard maat aan haha en daarbij valt c&a klein uit en h&m groot... net iets groter als hema!!!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjulie: las het toevallig in het juli forum..

Mm7: heb jij veel kleding maat 44 of 46 aangehad bij de twins?? Weet nog steeds niet hoeveel ik daarvan moet gaan kopen. Heb nu voor beide 1 pakje maar 44 en dan gewoon maatje 50 en 50/56..

Deel Deze Pagina