@mama van 3, vraag was niet voor mij maar bemoei me er toch even mee haha mijn mannen hebben 3 weken maat 44 aangehad maar ik heb pas de pakjes laten halen toen ze geboren waren... mocht je ze nou nodig hebben mag je me altijd een pb sturen want ik doe er niets meer mee en Tis allemaal unisex... heb van alles foto's liggen!
Ons dochtertje zat met zoveel maand geloof ik ook op 62...ik weet dat ze in mei zowieso op 68 zat...dus als ik dan beetje terug ga rekenen tis wel ene flinke dame.....moelijk is dat he!!Maar ik zou t eerder iets te groot kopen!!Omvouwen en je hebt er lekekr lang plezier van!! Nou ik ben dr uit we gaan voor de easywalker duo en gewoon nieuw....tweedehands betaal je vaak nog een hoop en dan koop ik liever gewoon nieuw!!Nu nog even de kleur bedenken ik vindt de olijf groene ook wel erg mooi!! Nou lady's fijne dag vandaag!! Xx
Linnepinneke: dank je! Vind het inderdaad gewoon erg moeilijk.. Heb nu voor beide 1 pakje en inderdaad is ook zo bijgehaald. Sjaantje: wij hebben ook de easywalker!! Wij hebben in het navy blauw. Vond de olijfgroene net niet de groene kleur die ik dacht dat het zou zijn. Wij hebben ook een nieuwe gekocht. Alleen dan wel oudere model nog op BabySale.eu - vind alles voor uw baby - Home scheelde toen nog veel qua prijs..
heb zelf ook nog geen 44 46 gekocht wacht af wat ze wegen met de geboorte.. wel paar 50 kleertjes gekocht maar we hebben ook nog veel van onze dochter... qua wandel wagen heb ik de abc zoom duo gekocht van iemand waar ik had gewerkt helemaal blij mee!!!
Missa gave wagen..wij hebben er ook heel lang naar gekeken maar was te duur voor ons.... easy walker ook trouwens hihihihi
Sjaantje85, ja ik twijfel het is zo moeilijk te voorspellen he.. Linnepinneke, mat 3,5 maand ik denk dat ik er dan ook op zit hoor. In iedergeval heb ik net even bij de hema de helft van mn bonnen gebruikt voor maat 56, en dat is nu nog aan de grote kant, de rest van de bonnen gebruik ik eind april wel voor maat 62/68. Mamavan3, ik had 4 pakjes maat 44, dus voor de eerste 2 dagen, mijn vriend heeft na de geboorte nog even snel de prenatal leeggekocht want rompers had ik niet genoeg, en een jasje/vestje had ik ook niet. Verder had ik zooooo veeeel geshopt tijdens mijn zwangerschap dat ik 30 setjes in mt 50 had, voor ieder 15, en verder ook nog voor ieder iets van 10 pakjes maat 56, en maat 50 en maat 56 dragen ze nu nog. Ik heb ook nog unisex maat 44 liggen van prenatal, dus mocht je interesse hebben. Ik weet niet wie het ook alweer schreef, maar ik heb ook de easywalker, is echt een top wagen, wij hebben hem in het zwart!
sjulie: wat fijn dat alles goed was, en een jongetje en een meisje, geweldig!!! mamavan3: hoe was het in het ziekenhuis?? kledingsmaten: ik heb nu inderdaad ook twee pakjes in maat 44 en rest 50 en 56. vind het ook zonde om veel geld uit te geven als ze straks toch maar een paar dagjes de kleedjes passen.. en kan 50 niet altijd, als je de mouwtjes gewoon een keer omvouwt? hier trouwens ook zwarte easywalker en zilveren reiswiegjes.. heb hem nog niet met kinderen uitgeprobeerd maar zonder gewicht rijdt hij heerlijk.. tis alleen nog een beetje puzzelen met inklappen enzo.. weet iemand trouwens hoe het inmiddels met onskleintje is? vind het zo heftig!
Of maat 50 kan ligt echt aan je kindjes! Noah en kyan verzopen nog in 44, als ik ze 50 aangegeven had had ik geen baby meer gezien haha Noah had 1 keer zichzelf onder geplast en natuurlijk had mn man net alle kleertjes meegenomen om te wassen... toen kreeg hij een pakje van t zh aan, nou dat was echt geen zicht, met tape een beetje op maat geplakt haha en de easywalker opvouwen is zo makkelijk! Heb je echt zo onder de knie!!!!!
hihi heb ik straks teveel maat 44 als ik het allemaal van jullie overneem! Emav: meiden deden het super. Ze zijn beide ongeveer zo 1700 gram de linker iets kleiner maar kon die niet precies meten aangezien hij het voetje niet kon vinden. Verder ligt onze linkermeid er nog steeds gezellig in stuit en wordt het dus een keizersnede. Verder zag de gyn wel dat ik het echt zwaar had. Hij gaat ze nu waarschijnlijk bij 37 weken halen. Eerst werd gezegd 38. Dus ben benieuwd. Over ons kleintje: het was allemaal weer wat rustiger volgens mij en geen weeen meer.
Gelukkig dat het beter gaat met ons kleintje hopelijk blijven de kleine uks nog lekker warm bij haar zitten!! @ hier alles prima de kleintjes trappelen heerlijk al weer 23 week pff wat gaat het hard!!
Fijn dat t goed gaat met ons kleintje!!!! Missa ja 23 weken gaat idd erg hard he!!hebben jullie het kamertje(s)al af hoe hebben jyllie het eigenlijk allemaal gedaan kindjes apart of bij elkaar?liefs sjaantje
@mamavan3: wat fijn dat ze het allebei goed doen! alleen wat minder dat jij het zo zwaar hebt! wat vind je eigenlijk zelf van een keizersnede? was je liever normaal bevallen? zit zelf nl nog te twijfelen wat eigenlijk mijn voorkeur heeft (onafhankelijk nu van hoe de babys liggen).. wat fijn inderdaad dat het weer goed gaat met onskleintje!!! sjaantje: bedoel je in een of in twee bedden? wij doen twee ledikantjes. wiegjes slaan we over ivm ruimtegebrek.. kraampakket van izz is net bezorgd, met tummytub! maar nu lijkt het toch langzaam aan serieus te worden. Schrok wel van al die maandverbanden etc...
Haha en die ga je nodig hebben hahahahahaha Wij hebben de heren op 1 kamer liggen en dat gaat prima!!!
@sjaantje85 We zouden eerst het kamertje van onze dochter weer als baby kamer doen, maar hebben toch besloten om de kamer er naast te doen.. Ze slaapt al in een groot bed dus dat is wel handig de twee meiden komen bij elkaar op de kamer we hebben vorige week zondag het zelfde bedje besteld en die komt eind mei binnen verder stond er al een grote kast in die kamer dus die laten we lekker staan De commode gaat dit weekend naar de baby kamer aangezien onze dochter uit slapen gaat omdat we een muur op haar kamer paars gaan verven.... ook verven we op de babykamer gelijk de muur paars... en de kast die daar staat krijgt op de deuren behang verder ga ik morgen ff naar de markt paars geblokte stof shoppen voor een overtrekje te maken voor de ledikantjes en wandelwagen dus tja we hebben nog niet zo heel veel gedaan... Maar ze komen wel bij elkaar op de slaapkamer, qua kleur is het ook wel makkelijk aangezien het twee meiden zijn Maar hoe voel jij je verder al een flinke buik of valt het mee??? mijn omgeving vind het nog wel meevallen en vind niet dat ik een echte tweeling buik heb... daar vinden ze hem nog te klein voor... nou zou vast nog wel komen zal straks ff een foto schieten
ooeeh... daar wil ik nu echt nog niet aan denken, hoor! dat pakket komt ergens verstopt in een hoekje..
Missa mooie beschaafde buik, niks mis mee @Slapen..Luuk en Sanne liggen gewoon bij elkaar op de kamer ieder in hun eigen ledikantje... heb ook gewoon een 2e ledikantje erbij gekocht ,Mathijs heeft een peuterbed sinds de tweeling er is. Maat 44 heb ik nooit gebruikt...mn moeder had per ongeluk een truitje en broekje maat 44 gekocht en die heeft Sanne 1x aan gehad..derest allemaal maat 50/56 mouwtjes omslaan en klaar Ons kleintje.....ben blij dat het nu goed gaat hopenlijk hou je je wondertjes nog een week of 10 bij je in je buik...
misa: mooi buikje!! Emav: tja het is niet anders. Vond het wel even moeilijk omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn en onze vorige uiteindelijk ook een keizersnede werd ik dus nooit ''normaal'' zou bevallen. Gister wel even emo momentje erover gehad. Maar zie wel in dat het niet anders is. Sjaantje: wij hebben nu naast ons bed 1 ledikantje staan daar gaan ze eerste tijd samen in dit ook omdat wij op zolder slapen en hun eigen kamer op de 1ste verdieping is.. Daarna slapen ze samen op 1 kamer beide in hun eigen ledikantje.