Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Even spammen.....

Links is Sem en rechts Lynn. Hier liggen ze nog in de couv op de nicu. Ondertussen hebben ze alleen nog de sondeslang en Sem nog de plakkers van de monitor.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Wat een schatjes!!!!!

3. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Oh, wat zien ze er goed uit zeg!!

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Foto is genomen 3 dagen na de geboorte.

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw minnie wat een mooie foto

6. nice pica!!

mag je trots op zijn!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mini wauw wat een wondertjes zeg!!! ze zien er echt super goed uit :D

Mijn laptop is pas gecrashed dus nu ben ik je site kwijt :( kan je me nog een keeer de link sturen?? het ww weet ik wel (uit mn hoofd)

verder ietdereen groetjes :D:D:D:D:D:D

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ooo wat een knappe kinders! ze zien er ook gezond uit toch?

9. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Nou, dan vind ik helemaal dat ze er goed uit zien!! Die van mij zijn geboren met 33+1 en die zagen er 3 dagen na de bevalling echt niet zo uit :)

10. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    wauw wat een schatjes!!!! ze zien er super goed uit!!

@ Hier gaat alles prima al weer 24 week :D

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    minnie wat een geweldige foto!!!!!!!!!! Minder dat het met jou wat minder gaat! Beterschap!

Heeft iemand nog wat van Knuffie gehoord? Die is ook bijna op het eind. 29 april zou ze een keizersnede krijgen....

Hier heb ik het idee dat mijn buik lager is te komen hangen. Kids waren vannacht en nu erg druk.. Hoop dat het niks te maken heeft met een nadere bevalling??

12. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Rond de 30 weken is mijn buik ook gaan hangen... en vanaf toen waren de heren megadruk haha dus ik hoop dat je meiden lekker warmpjes binnen blijven zitten!!! Is nog veel te vroeg om te komen koekeloeren haha

13. Emav

Emav Actief lid

Aug 25, 2010
    159
    0
    0
    @minnie: wat zien die twee er geweldig uit! ik duim voor je dat je ze eind april mee naar huis mag nemen! dan krijg je hopelijk ook wat meer rust en kun je een beetje bijkomen van alle stress en spanningen!

hier gaat alles prima, merk nu dat ik minder werk en veel thuis dat ik veeeel minder harde buiken heb, dus ik ben er helemaal blij mee! :) gisteren voor het eerst een voetje uit mijn buik voelen steken, zo grappig! woensdag hebben we een zwangerschapsfotoreportage laten doen, over twee weken krijgen we de foto's te zien, ben al heel benieuwd!

wat me de laatste tijd opvalt is dat ik in de huid rond mijn navel steeds minder gevoel heb, is dat herkenbaar?

14. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Oh leuk zo'n reportage!!! Heb er spijt van dat ik dat niet heb laten doen maar mss in de toekomst kan t nog een keer haha voorlopig heb ik mn handjes vol!!!

15. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar dat juist zij dat afraad. Want juist door dat soort advies kan het geven van BV mislukken. Kindertjes worden niet met een klok geboren, en hebben soms veel honger en soms een beetje.... netzoals wij volwassenen natuurlijk, ene dag heb je meer trek dan de andere dag. Ene dag snoep je niet tussen de maaltijden en de andere dag wel. Dat hebben baby's natuurlijk ook. Plus dat zij vanuit je buik komen waar ze constant 24uur per dag beetjes voeding via de navelstreng kregen.
    Ja het is soms best zwaar en lastig... en ik moet zeggen dat ik nu pas ( na ruim 6,5 maand ) eindelijk een beetje ritme heb qua voedingen. Er zit nu steeds 3 uur tussen. Ik zie mijzelf als een extrteem geval, want op meerdere borstvoedingssite's lees ik dat zij het allemaal wel makkelijker hebben hoor en eerder er een ritme in hebben.
    Maar mij lijkt het persoonlijk gewoon veel zwaarder om op de klok te moeten kijken voordat ik mijn kindje(s) weer 'mag' voeden.... en helemaal als ze huilen.... hup ik hang ze aan de tiet en de rust is weer weder gekeerd in huis :)

Ik weet niet of ik het al gedaan had anders nogmaals kleintje gefeliciteerd met je twins! Probeer ondanks deze zware en hectische periode toch te genieten van de eerste weken en kraamtijd.

@Minnie; prachtige foto van jouw twins!! :)

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    ff spammen hoor

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    :D Wandelen

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Elize

19. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Wat een schatjes zijn t toch!!! Gelukkig kan ik ook bij je kijken op hyves haha

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hi!

Tis hier rustig de laatste dagen!!

Pfff was gister in de Ikea en daar was een hele schattige tweeling in de kinderwagen. Tijdje met ouders gekletst en toen vertelde ze dat de dames al 11 maanden waren (leken veel jonger). Vader vertelde dat ze 11 weken te vroeg geboren waren omdat moeder zwangerschapsvergiftiging had. Schrok ervan!

Gelukkig ging het nu top met de dames!

Ik mag morgen weer echo. Ben benieuwd!

Ben bijna 22 weken en voel de kids maar heel weinig, is dat gek?

Share This Page