Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ey meiden!!

Idd rustig iedereen druk haha!!
    Sjulie...ik weet eigenlijk niet kwa gevoel...volgens mij was dat niet minder wel hoorde ik dat met 24 weken de kindjes het rustigst zijn...maar daar is hier geen sprake van....

Pfff vandaag alweer 25 weken!!het gaat zo snel!!Ik voel me lichamelijk echt een oma...kweet niet hoelang ik het werken nog vol houd...vrijdag mag ik weer op controle ben erg benieuwd!Volgens mij zijn ze flink gegroeid want die buik!!WOW haha!

Nou vandaag een laaaaaaaaaaange dag....heb al aangegeven als het rustig is eerder naar huis te willen....

Fijne dag allemaal geniet van het weer!!

Liefs sjaantje

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik mag direct weer voor een echo. Ben benieuwd. Hopelijk is alles in orde.

Pfff vanacht om 0500 wakker geworden van buikpijn. Daarna werd het beter maar nu weer flink.
    Heb geen idee wat het is, denk mijn darmen. Ben blij dat ik strakjes een echo heb!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mini, wat zien je kleintjes er goed uit zeg!!

Mama van 3, hoe gaat het met je? Nog een paar weekjes he!

Jane, wat een super lieve foto!!

Hoe is het met de zwangere?

Sjulie, succes met de echo vandaag!

@hier, meiden, thnx voor jullie lieve berichtjes. Woensdag ga ik mijn werkgever vertellen dat ik dus voorlopig nog niet kom, ben benieuwd hoe zij gaat reageren, spannend dus! Met V gaat het wel wat beter, huilt minder ik heb dus wel het idee dat de nexium werkt.. De kinderarts gaat mij vandaag bellen, dus dan hoor ik veder hoe of wat.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Jane: leuke foto's !!!!!! Had ze al gezien op hyves. Vind zo leuk om nu 2 meiden te zien aangezien wij er ook 2 krijgen..

Sjulie: veel plezier bij de echo!! Je moet eens vragen waar je placenta ligt. als die net zoals bij aan de voorkant ligt voel je ze soms gewoon wat minder.

ben toch erg benieuwd naar Knuffie hoor!! Die zou 29 april een keizersnede krijgen maar ze is al een poosje niet online geweest.

Mel: fijn dat het met V wat beter gaat! hoe voel jij jezelf nu? Hoop dat het gesprek goed verloopt woensdag met je werkgever!

Sjaantje: luister goed naar je lichaam hoor! als je het gevoel hebt dat werken niet meer gaat geef dit dan ook aan! Kindjes gaan voor!

Hier begint het mij nu wel op te breken.. Heb een beetje een dipje. Kan bijna niet meer slapen en kids zijn erg druk (altijd fijn hoor) en dat is gewoon niet prettig in mijn buik. Het is soms net een golfslagbad zo hard gaan ze heen en weer.

Ik heb een bevallingsplan opgesteld die we a.s. woensdag met de gyn willen bespreken. Geeft mij wel een beter gevoel, alhoewel ik nog steeds tegenop zie om een keizersnede te krijgen.

Ik ben mijn buik nu ook echt wel zat eigenlijk.. Iedereen die ik tegen kom vraag of ik niet elk moment kan bevallen enz.. (denken dat er 1tje inzit) wordt er erg moe van! Maar ook niet mijn sokken en schoenen aankunnen doen bleegh zelfs afdrogen begint moeilijk te worden. Daarnaast wil ik mijn meiden gewoon in mijn armen kunnen sluitenn.

Zo genoeg geklaagd.. (sorry!!!)

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mama van 3
    Lieverd ik snap je gevoel zo ontzettend goed!!!!!
    ik kon maanden mn voeten niet meer zien laat staan sokken en schoenen aandoen..goddank word het mooi weer en kunnen de slippertjes weer aan ;)

Het constante gezeur (lief bedoeld dat wel maar toch... ) van de medemens... oh jeetje je staat op het punt van bevallen of niet?
    Jeetje mevrouw trekt u het nog wel allemaal?
    Wanneer bent u uitgeteld? of bent u al overtijd
    Wat een grote buik zeg zal nu niet lang meer duren...
    ik kon de eerste keer antwoorden, nou mevrouw ik zou het graag nog een weekje of 18 volhouden aangezien ik pas 20 weken zwanger ben :S
    Dacht dat die mevrouw stierf van schaamte hihihihihi
    Maar wat een enorme buik heeft u dan al , ja mevrouw er zitten er ook twee in..... weet u dat zeker dat er niet ergens nog een 3e zit :$:cool: nee dat weet ik wel zeker na 1000 echo's ;)

Maar snap je helemaal meis.... nog even volhouden het einde is in zicht....en dan kan je heerlijk genieten van je 2 nieuwe wondertjes :D

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooie buik zeg! Die van mij hing veel meer naar onderen toe.

Emav, ik had ook een tijdje weinig of een raar gevoel rondom mn navel hoor.

Hier.. Carmen maakt andere geluiden (en kan schreeuwen en krijsen joh pff echt n meid) en Devin drinkt wat beter en lijkt zn sprongetje ook gehad te hebben gelukkig :)

8. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    haha, helemaal herkenbaar die opmerkingen over de buik. in het begin was ik er nog wel trots op, maar inmiddels.. na x keer uitgelegd te hebben, dat ik de komende x aantal maanden toch echt nog niet van plan ben om te bevallen..
    plus al die mensen die je aan- en na gaan staren, zelfs als ze je voorbij gelopen zijn, blijven ze je nog nakijken, alsof ze nog nooit een zwangere hebben gezien... :x ik hoef in elk geval niet te klagen over te weinig aandacht..

mmavan3: mooie buik weer! lekker spuien hier en toch nog even doorbijten.. ;)

mm7: succes op je werk woensdag!!

sjulie: hoe was de echo?

ik merk nu trouwens dat ik vocht begin vast te houden, weet niet of dat met het weer te maken heeft of dat dat er gewoon bijhoort nu :(

9. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    fijn, dat jij het herkent! maar het is dus wel weer gewoon teruggekomen?

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 3, zoooo mooie buik en idd wat zit tie hoog!!! GEWELDIG!!!

@emav, combinatie van de 2?!?! hahaha

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Mama van 3, geweldige foto!! Zag vandaag in het zh een vrouw die was 34 weken, die had echt een gigantische toeter! en verder super slank!!

Weet ik wat me te wachten staat hihi

Mijn echo was goed, ze lagen lief met de hoofdjes bij elkaar :)
    Daarna baarmoedermond nog even bekeken en die zat mooi dicht.

Over 3 weken mag ik weer terug.

Zit er net trouwens eentje tegen me hand te schoppen hihi. helemaal bovenaan onder mijn borsten hihi

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Sjulie?!Kijken ze bij jou ook de baarmoeder mond na dan?Bij mij eigenlijk helemaal niet?!

Mama van 3 mooie foto hoor!!

Jane...K volg je mooie meiden ook via de hyves hihi!

Oja kreeg voorstel van mijn ouders...Ze hebben mooie tweelingwagen gezien de kees duowagen en als we die willen hebben krijgen we die van hun kado?!Is er iemand die hem toevallig ook heeft?!

Hier alles goed de kleintjes zijn echt heel erg druk!!nu zijn t nog tikjes hou mn hart vast hoe dat straks zal gaan hihi!!

Fijne aaf xxxsie!

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Sjaantje. Jeps dat hebben ze vandaag gedaan, anders zou ik het niet plaatsen hihi :p

Een inwendige echo kreeg ik na de gewone echo. Heeft de gyn gekeken of de baarmoeder goed dicht zat. Was prima zei hij

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hebben ze bij mij ook nooit naar gekeken...

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook nooit, alleen een keer toen ik bij 26 weken wat buikpijn had maar toen zat alles nog potdicht

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Nee, geen ervaring mee, wij hebben de easywalker. Maar ik zou altijd zelf even in de winkel gaan kijken, of de wagen je ook echt wel bevalt. Want misschien vind je een andere wagen wel lekkerder rijden, of is een andere moeilijker of makkelijker in te vouwen....

Bij mij is er trouwens ook nooit naar mijn baarmoedermond gekeken. Ik vraag me soms nog weleens af, of de vroeggeboorte hier iets mee te maken had....

17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook Easywalker! En idd ga in de winkel eens rijden met een paar wagens want het scheelt ontzettend veel! Kijk ook of hij evt in je auto past, is ook wel handig... Hebben wij toen niet opgelet en hij kan echt maar net (staand op zn zij) in de kofferbak hahaha Kan dus ook echt nix anders meer meenemen

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hier ook de easywalker. 9 mei wordt je bezorgd, joehoe hihi.

Hier in het zh kijken ze standaard rond de 22 al een keer of de baarmoedermond (nog) goed gesloten is. Wel een veilig idee hihi

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Absoluut!!!! Kwaad kan het niet haha en het is toch een fijne gedachte dat je weet dat het boeltje nog goed dicht zit zeg maar hahaha

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

Ik heb de kees duo wagen met 2 babynestjes :D beviel me super!!! rijd heel makkelijk en je kan overal naar binnen ;)

Deel Deze Pagina