Tweeling (deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by PenF, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    @Sjulie!!Ja idd kwaad kan het nooit natuurlijk toch!!Alleen maar een fijn idee toch!

Ja ik ga zowieso eventjes in de winkel proefrijden...even kijken of t echt wat is...maar vondt t wel heel lief van paps en mams....

Ik wou idd ook voor de Easywalker gaan...maar deze ziet er op zich ook aardig uit!!We zullen het zien!!

Dames geniet van een heerlijke zonnige dag!!!

Oja en heb besloten als ik vrijdag in het ZH ben geweest ik mijn werk op bel en zeg dat ik er mee stop...vind het echt heel zwaar worden...vind het alleen zo moeilijk...

Xx

2. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  3. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
  4. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    @ mama van 3 tjee mooie buik hoor!! snap je heel goed had het gisteren ook in de winkel zo ver ben je uuhhh bijna 25 week tjee wat dan al een buik zeg, tja het zijn er twee ooo en wat word het... :$ twee baby's :p tjee zeg....

Hier word mijn baarmoedermoed elke 2 week bekeken hij zit nu nog potdicht meer dan 5 cm :D is wel een gerust gevoel dat ze er telkens naar kijken met de echo

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Owkey Sylvia!!Thanks!!!!Ziet er ook leuk uit toch!!Khad idd al gezien dat er geen maxi cosie's opkunnen maar dat is nog wel te overzien toch haha!!!

Thanks Xx

6. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Sjaantje ja ik vind hem super!!! hij staat nu op zolder omdat wij hoofdzakelijk nu de buggy gebruiken
    De nestjes hebben ze hier maar een maand of 3 ingelegen trouwens daarna over naar het buggyzitje (wel helemaal plat natuurlijk en ingesnoerd ;)
    De babynestjes kan je in de winter omtoveren tot voetenzak trouwens ;0 dat is wel heel fijn hihihi

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Wij hebben de Kees ook geprobeerd en vonden het echt helemaal niks!
    Reed niet fijn en er kunnen geen maxi-cosi's of wiegjes op.

Enkel babynestjes en dan liggen je kinderen vrij laag en van je af.

Hopelijk vind je het zelf wel wat!
    Anders kun je misschien met je ouders afspreken dat je het bedrag van de Kees bij mag leggen bij bv een easywalker?

De mijne komt 9 mei!! Ben benieuwd.

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    nou dat mn buik nog zo hoog zit is ook niet altijd fijn;) ze liggen vlak onder mn ribben.. Hij zat nog hoger is al iets gezakt.

kees hebben wij ook geprobeerd maar vonden het niks, vooral omdat er geen bakjes naar je toe konden. Wil ze toch goed in de gaten houden... Maar goed ze liggen daar inderdaad vrij kort in. Zou zeggen ga een keer langs bij babydump en probeer wat wagens.

Sjullie: fijn dat je echo goed was! Altijd weer een geruststelling! Baarmoedermond is bij mij nu ook 1 keer gemeten gewoon om te kijken of alles rustig was en hoe het er voor stond. Maar wordt niet standaard gedaan. Is ook alweer een poos geleden.

Hier mag ik morgen weer naar gyn. Ben benieuwd hoe de dames het doen.. En of mijn bevallingsplan een beetje reeel is. Zo en nu gaan wij eens rustig opstaan!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben geen wagens geprobeerd omdat we tegen een koopje aanliepen. Een nieuwe urban jungle duo voor in totaal 661 euro met buggy, bumperbar, reiswiegen en voetenzakken. Dit was een oud model met het oude logo nog maar wel alles nieuw in doos....buggy groen en de wiegen zwart. We hebben deze toen meteen gekocht, ik was pas 16 weken maar het scheelt bijna 700 euro met een nieuw model. Interesseert mij niks dat het oude logo er op staat...als hij maar rijd.

Maar ik had al hele goede verhalen over de urban jungle (mountain buggy) gehoord vandaar ook gelijk tot koop overgegaan. Nadeel is wel dat je er geen maxicosi's op kwijt kan....

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @mama van 3, hier is het ook geen standaard procedure. Gewoon een keer controleren zei mijn gyn.

Zo moest ik ook weer bloed laten prikken. Gewoon uit voorzorg zei die hihi

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Morgen dames,

Ik krijg het idee dat knuffie inmiddels al is bevallen......Iemand iets gehoord?

Nee hier ook niet standaard hoor Sjullie.. Moest inderdaad ook bloedprikken gewoon voor de zekerheid voor suiker enz.

Oeww mag straksjes weer naar de gyn! Ben benieuwd hoe de dames zijn gegroeid.. gisteravond waren ze flink druk, mijn man schrok er zelfs van haha! Volgende keer ga ik het eens filmen!

hier nog een foto van 32 weken en 4 dagen!
    View attachment 145453

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Wow mama van 3 mooi hoor!!!

Ik weet idd ook niet waar knuffie uithangt?Iemand haar mss op Hyves?!

X

13. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Prachtige foto mamavan3, met recht om trots op te zijn!

Jane, hier ook de urban jungle mountain versie. Van marktplaats voor 225 euro! Ideaal, nadeel (hoewel ik dat niet ondervonden heb hoor) is dat er idd geen maxi's op kunnen.

Carmen is nu 65 cm en 6350 gr en Devin nu 64,5 cm en 6500 gram! Prikjes ook weer gehad, zo sneu altijd.

14. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Geweldige foto, mama van 3!!!

15. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    #4355 missa, Apr 20, 2011
    Last edited: Apr 20, 2011
    wauw mama van 3 echt heel mooi, vind dat je een hele mooie buik hebt voor een twin!!
    Hoe was het vandaag op controle?? en mag je nog op vakantie???
    niks van knuffie vernomen zag dat ze 5 april voor het laatst online is geweest.....

@ hier gister mijn ehbo gehaald een 9,8 :$ en dat met mijn zwangere geheugen :D:p
    Verder kids lekker druk in de buik, merk wel dat slapen wat minder word en nu al wat last van de warmte dat word nog wat ;)

16. Emav

Emav Actief lid

Aug 25, 2010
    159
    0
    0
    @mama van 3: geweldige foto, mooi! en trouwens nog gefeliciteerd, je bent in elk geval over de 32 weken heen! is toch wel even een mijlpaal.. :) en weet je hoe groot je meiden inmiddels zijn?

@cervixmeting: in mijn ziekenhuis doen ze dat standaard om de paar weken, maar vooralsnog altijd rond de 4,5cm, dus helemaal goed!

@missa: gefeliciteerd!! een 9,8 en ook nog zwanger, super! :D

hoop trouwens dat knuffie nog niet bevallen is en ze de kleintjes nog een paar weekjes langer mag dragen! zo ver was zij nog niet, toch?

hier gaat alles verder goed! gisteren gesprek gehad met een van mijn twee leidinggevenden (om het makkelijk te maken, not!). van haar mag ik vanaf volgende week niet meer naar mijn werk komen, vind ze onverantwoord, met mijn buik achter het stuur. nu zit ik nog op reactie te wachten van mijn andere (mannelijke, kinderloze) baas, ben benieuwd of hij het ermee eens is. gek idee om echt te stoppen met werken, maar aan de andere kant, met dit weer, hmmm... :)

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Thnx voor de reacties op mijn foto!!

Emav: knuffie kreeg een geplande keizersnede op 29 april! dus ze zou bijna bevallen!! Ze was al 36 weken volgens mij..

Hier: meiden doen het echt super. Hij vondt ze fors voor een tweeling, beide zo rond de 1800 gram. Verder nog genoeg vruchtwater, goed tussenschot. Linkerdame ligt nog steeds in stuit en is ingedaald met der billetjes. Dus draaien zal ze niet meer. We zullen dus zo rond de 37 a 38 weken een keizersnede krijgen (eind mei dus). Dus eigenlijk helemaal super:)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Ik zeg 21 mei is een geweldige datum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen dames

@ mama van drie hoop dat ze lekker blijven zitten tot eind mei, en wat al een mooie gewichtjes!!!
    @ emav tja this wat of niet dan had ze vast niet goed :p
    @ hier alles prima yeah al weer 25 week :D heb hier nog een echo foto van 1 van de twee mijn vraag heeft ze nou zoveel haar??? of is het bedrog :(

20. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Missa mooie echo!!!!!
    @haar moet je helaas teleurstellen :( wat wij als haar aanzien is de schaduw van de baarmoeder :S sorry...
    Mathijs zag er ook zo ontzettend dik behaard uit op zijn bolletje en toen zei de echoscopiste dus dat dat de schaduw was....
    Toen werd meneer geboren en zo kaal als maar kan whahahahahahaha

Share This Page