Gelukkig maar mama van 3.... wel heel goed van je dat je gebeld hebt..beter 1x teveel dan 1 x te weinig
Nieuwe meiden van harte welkom! Mama van 3 gelukkig alles goed maar liever 1 x teveel dan te weinig HELLP / Zwangerschapsvergiftiging komt idd vaker voor bij meerlingzwangerschappen omdat je lijf iets meer te verduren heeft dan bij een eenlingzwangerschap. dat wil niet zeggen dat je het krijgt maar de kans is groter. Nog ff spammen hoor
Jane kheb je net ook al op hyves een compliment gegeven!!Echt hele mooie meiden hoor... Zijn de meiden een een eiige tweeling?!Ze lijken iig wel heel veel op elkaar!! Mama van 3!!Fijn dat alles goed is! Xx
Lekkere meisjes Jane, en dat ze bij de geboorte licht waren, is echt niet meer te zien. Vind dat altijd zo bijzonder hoe snel ze dat inhalen!
@ mama van 3 super dat alles goed was in het zh! inderdaad liever 1 keer te vaak dan.... @ jane1983 wauw wat een schatties 2 plaatjes hoor!!! @ Hier zo voor de echo toch wel weer spannend hoor
@missa!!Have fun vandaag erg leuk!! @ linnepinneke gefeliciteerd gaat hard ofniet?!! Hier dr ukkies zijn druk in mn buik..."janneke"zit met iets heel erg laag te kriebelen...echt een heel raar gevoel....haha! Vanaf wanneer liggen ze ongeveer vast?Of is dat verschillend per persoon? Xx
Missa: spannend weer een echo!! Succes en veel plezier!! Sjaantje: verschilt heel erg per persoon denk ik hoor! Lekker he als ze zo druk aan het bewegen zijn! Linnepinneke: gefeliciteerd met je mannen!! Jane: wat een geweldige foto's!! met vhoeveel weken waren jou meiden nou geboren?? hier: vannacht heb ik in onze zoon zijn bed geslapen en hij bij mijn man in bed. Zodat ik er niet uit hoefde snachts voor hem. Want die maakt de afgelopen weken echt bar slechte nachten. Dus heb wel redelijk kunnen slapen. Hoofdpijn is in ieder geval over!! Dus voel mij al een stuk beter
Mama van 3 goed bekeken dat je ven ergens anders bent gaan liggen!! Ik vindt het ook erg zwaar hoor als de kleine slecht slaapt...je hebt dus rust zo hard nodig!! Ben erg benieuwd wanneer ze bij mij "vast"liggen...Dan kan ik me een klein beetje voorbereiden...Ben jij al klaar voor de keizersnede? X
@mamavan3: wat fijn dat in het ziekenhuis alles goed was en je je inmiddels weer beter voelt!! misschien helpt het ook dat het vandaag niet meer zo heel warm zal worden.. @jane: mooie meiden heb je!! @linnepinneke: gefeliciteerd! @missa: succes en plezier met de echo! ik moet morgen weer, leuk! vind het heerlijk dat het weer lekker is afgekoeld! ook al ben ik de enigste van de mensen om me heen die dat vindt sinds kort lijkt baby 1 weer iets nieuws te hebben ontdekt: met een mooie regelmaat (om de 2 a 3 seconden) schoppen geven in mijn darmen misschien wordt die nog wel heel muzikaal haha
Ik voel mijn kindjes nog steeds heel weinig. Alleen afgelopen zondag waren ze wat druk. Maar komt wel denk ik steeds
Bij mij kon Noah vanaf 26 weken al geen kant meer op... kyan heeft tot 32 weken (helaas) nog bewegingsruimte gehad... deed ontzettend veel zeer als hij besloot te draaien!!! Noah lag gelukkig wel met zn hoofdje naar beneden...
linnepinneke: voelde je dat echt wanneer kyan ging draaien? ik merk nl zelf wel verschillende bewegingen, maar of die nou echt helemaal draait?? maar dat het ook pijnlijk was? gelukkig geen last van.. sjulie: heb je de placenta(s) aan de voorkant? bij mij zit eentje aan de voor- en de andere aan de achterkant en ik merk ook nu nog steeds echt een groot verschil, hoor!