hier zit de placenta aan de voorkant van beide (ze delen de placenta). Verder liggen ze hier al vanaf een week of 20 hetzelfde. Dame links in een stuit met der beentjes omhoog en dame rechts netjes met het hoofdje naar beneden. Dus hier draaien ze niet echt. Sjulie: anders volgende keer even aangeven bij gyn dat je ze zo weinig voelt!
Geen idee hoe ze hier liggen ze zijn nog zo klein natuurlijk... 4 mei weer een echo in het ziekenhuis.... ben benieuwd... Met hoeveel weken ongeveer begonnen jullie de twins te voelen?
Nou de heren waren hier voelbaar vanaf 19 weken... daarna zijn ze allebei heel druk gebleven haha en daar is zelfs nu nix aan veranderd haha Maar ik voelde vanaf 26 idd wanneer kyan aan t draaien was want dan bewoog echt heel mn buik en werd ik echt niet goed... t zweet brak me uit, werd draaierig en had t idee dat ik ieder moment neer kon gaan... niet fijn dus en was blij toen hij niet meer kon draaien haha
Zo hier weer terug van de echo, Alles was super ze waren heerlijk druk aan het zwemmen, ze deden zelfs een wedstrijdje voetje drukken de onderste ligt met haar hoofd naar beneden en weegt ongeveer 835 gram de bovenste ligt in stuit en weegt ongeveer 870 gram super netjes qua vruchtwater zaten ze alle bij nog op + 6 cm en baarmoeder was ook nog meer dan 5 cm dicht 23 mei weer terug..Weer helemaal blij hier weer 2 foto's van onze prinsesjes rijker.....
Ik heb het anderhalve week geleden aangegeven bij de gyn. Niet te druk om maken zei die. De echo's zijn steeds top en dat is belangrijker Candijtje, jou kiss hebben nog geen liggingshouding. Nog veel te veel ruimte hihi. Bij mij lagen ze bij de 22 weken echo ook heel anders dan bij de 20 hihi. Over 1,5 week weer op controle. Leukleuk!
mama van 3 ik ben bevallen met precies 35 weken, zijn jouw meiden ook 1 eiig? Volgens mij wel toch omdat ze een placenta delen? Sjaantje mooie foto hoor
Dat snap ik Sjulie mn buik begint nu al te groeien zeg, ben benieuwd waar het eindigt Sjaantje, mooie buik hoor! Missa, fijn een goede echo! Altijd weer ff leuk om naar binnen te kijken! wij mogen volgende week weer
vandaag 26 week zal ook ff weer een buik foto maken.... Morgen controle gyn kijken wat hij te zeggen heeft Iedereen een fijne dag gewenst
Hoi allemaal, Ik wil me graag met jullie mee klesten als dat mag. Ik lees al een tijdje mee. Ik ben nu ruim 13 weken zwanger van een 1-eiige tweeling. Ik heb al een dochter van 2 jaar. Vind het reuze spannend allemaal!
Welkom Patriesjuh, Gefeliciteerd met je zwangerschap, een complete verrassing of niet? Leuk, er komen steeds meet meiden bij die rond dezelfde termijn zitten als mijzelf Linnepinneke, mooie mannetjes hoor, lekker vrolijk!
Ja het was zeker een verassing. Wat wel grappig is, is dat mijn zus een (2-eiige) tweeling van bijna 7 maanden heeft, en ik nu presies dezelfde tijd zwanger ben als zij vorig jaar (scheeld maar 1 dag met uitgerekende datum!!!) Dus we hebben er wel eens grappjes over gemaakt, van haha jij (ik dus) krijg ook een tweeling, maar nooit serieus gedacht. Het was ook wel ff slikken toen we er achter kwamen (8weken) en hebben het ook ff moeten verwerken. Maar nu vinden we het echt super leuk, en vind het zo mooi om zoiets mee te mogen maken.