Wat leuk bij ons in het ziekenhuis doen ze dezelfde test!! Met die ring. Aan je provincie te zien kunnen we wel eens bij hetzelfde ziekenhuis zitten! En die foliumzuur moet je bij een tweeling de hele duur van de zwangerschap slikken. En die ring ik doe het niet ik weet niet of het wel niet schaadt. Ik heb er geen goed gevoel over. en de Gyn zei dat ze in Groningen UMCG gaan loten wie er aan de proef mee mogen doen, nou ik wil denk ik niet mee doen, laat idd de natuur zijn werk maar doen.
Dikke kans inderdaad dat we in het zelfde ziekenhuis zitten! Ik zit in nij smellinghe, maar misschien word die proef wel onder meer ziekenhuizen gedaan?! Ik zal het er nog eens met mn vriend ook over hebben... Zijn jullie ook nog steeds zo moe?? Ik probeer 's middags altijd ff te slapen, merk dat ik dat gewoon nodig heb! Zeker omdat ik vaak 'savonds moet werken, anders hou ik dat echt niet vol! Bij mijn vorige zwangerschap was dat met een week of 14 wel over, dus hoop dat dat nu ook zo is! Fijne koninginnedag meiden, ik moet werken vanmiddag/vannacht, dus voor mij geen wilde plannen
Wat voor werk doe je? Hier vieren we ook niet echt koninginnedag... vind t persoonlijk leuker als ze iets ouder zijn en dingen gaan kunnen doen!
Ben ook aan het werk, vanmorgen om 7 uur begonnen, hoop vanmiddag iets eerder dan 1500 uur naar huis te kunnen aangezien dochterlief van bijna 4 nog even over de markt wil struinen met centjes Verder heb ik nog neit van de gyn gehoord dat ik foliumzuur moet blijven slikken, ook niet over ijzertabletten.... bij vorige bevallingen wel veel bloed verloren en beide keren aan de ijzertabletten gezeten... hmm volgende controle maar ff vragen... Moe, herken ik wel helemaal als ik moet werken, werk onregelmatig en nu moet ik tot maandagavond... 4 dagen achter elkaar... best heavy... Vanavond lekker BBQ-en, maandagmiddag weer een bezichtiging van ons huis... duimen jullie mee....? we willen wel eens een bod krijgen
Ik werk in de gehandicaptenzorg, met cliënten die begeleid zelfstandig wonen, met een psychiatrische problematiek. Dat betekend dus onregelmatige diensten, dus vaak van 15-22 of van 15-10 de volgende ochtend, dan mag ik wel gewoon slapen van 23 tot 6, maar als er iets is word ik wakker gebeld en moet ik eruit... Gelukkig is het de laatste tijd rustig!
hye dames Zo gisteren weer controle gehad bij de gyn, hij was dik tevreden alles ging volgens het boekje was zelfs niet eens aangekomen de laatste twee week zit nu nog netjes op 10 kilo wel ijzer 1 keer daags voorgeschreven gekregen voor de zekerheid mijn h.b was 7.0 dus niet echt nodig maar hij vond het beter als ik het wel ging gebruiken aangezien in bij mijn eerste een fluxus heb gehad van 1,5 liter en ik wel weer borstv wil gaan geven... @ mama van 3 ik heb echt met je te doen.... pff kan me voorstellen dat je ze niet telkens op de stoep wil hebben ze bedoelen het goed, maar je zit er niet echt op te wachten moeilijk hoor!! Hoop dat je het nog een beetje vol kan houden!! Wat vond de gyn eigelijk van je bevallings plan?? je gaat zeker er nu ook niet meer tussen uit....
Opa's en oma's.... Das moeilijk. Mijn ouders zijn niet van die deur platlopers. Maar moeder van vriendlief...... Weet eigenlijk niet of die sleutel van ons nieuwe huis heeft! Hoop het niet hihi. Mijn ouders wel en vader + vriendin van vriendlief ook. Dat zijn zo'n topmensen!
Foliumzuur ed gebruik ik nu niet. Tot 12 weken gedaan maar nu niet meer. Voel me nog steeds top! Heb zin in mijn heerlijke week vakantie!
missa: nee waarschijnlijk niet meer nee. We waren het wel van plan maar de dagen waren eigenlijk al weer snel volgepland. En in Duitsland is het nu een stuk minder weer dan hier dus blijven maar lekker hier. Hier: het gaat wel redelijk. Vannacht eindelijk weer beetje normaal kunnen slapen (zoonlief sliep de nacht door). Voeten zijn nog steeds dik en helemaal als ik een stukje heb gelopen. Ik schrok mij net kapot keek even in de spiegel, maar echt per dag komen er straie bij helaas!!! Baal der eigenlijk wel van, want bij zoonlief had ik er geen 1!! Maandag moeten we naar het ziekenhuis voor onze zoon. Hij gaat dan onder narcose en door de mri. Hopelijk lukt het deze keer wel. Het is wel spannend.. En maak mij toch ook weer zorgen. Hele dag weer ziekenhuis en wachten pffff. Dinsdag gelukkig weer naar de gyn, ben benieuwd of de dames nog steeds als een eenling groeien. Verder vandaag 34 weken dus echt aftellen, bij 38 weken worden ze sowieso gehaald! Dus ben echt der mee bezig..telkens in hun kamertje even snuffelen tussen de kleertjes of lekker zitten in mijn stoel..Ze mogen komen!! Jane of linnepinneke: hebben jullie toevallig nog de easywalker adapters voor maxicosi's liggen? En zouden jullie die evt willen uitlenen of verkopen?
uhm silvia geen idee even op google kijken.. stemmen jullie mee op mijn buikje?? Zwangerschapspagina - Buik van de Maand
Mama van 3 Gestemd!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het verders hier??!! Nu heb ik nog een tweelingwagen voor ene leuke prijs gespot waar wel de maxi cosi's opkunnen iemnand ervaring mee?? De firstweel city twin!! Xxx
Gestemd! Wij hebben wel de adaptors maar aangezien ze moeten verzonden worden vanuit B is het waarschijnlijk nog goedkoper om ze te gaan halen in de winkel.
Sjaantje, wij hebben ook naar de firstwheels gekeken maar die vonden wij veel te laag! de wiegjes zitten zo laag aan de grond. Daarom viel die bij ons af.
@ mama van drie mijn stem heb je @ Hier een slechte nacht gehad pff dochtertje om het uur waker ontstoken oogjes en snot verkouden erg zielig vanmorgen haar maar onder de douche gedaan om haar oogjes los te weken, ze kon ze niet eens meer open krijgen... zo sneu verder twin lekker druk
@sjulie zag net idd waar ze m verkopen hier in de buurt dus gaan we daar maar eens kijken!! @missa ow meis zo vervelend als die kleintjesbziekbzijn he vooral snachts...ik slaap op het moment ook eeerggg slecht..probeer vaak in de middag wat te slapen...beterschap met je dochtertje!!xxx
mama van 3 ik heb ook gestemt! Sjaantje, naar die wagen zijn wij ook wezen kijken,want op het plaatje is het een erg mooie wagen. Maar we vonden hem erg breed tonen en de wiegjes en buggy zitjes erg klein. Er zit ook een stang tussen, dus je heb ruimte tussen de 2 wiegjes/buggy zitjes....vonden wij niet mooi. Ook die voorwieltjes zijn erg klein....lijkt me niet heel stevig met rijden. De wagen heeft wel een leuk 'klein' prijsje, maar wij vonden hem toch niks.