L. probeert het al af en toe. F. heeft totaal nog niet genoeg evenwichtsgevoel . Wel slepen ze zich heel de woonkamer door. Net echte militairen .
Dames, ik heb al een aantal dagen dikke hoofdpijn, herkennen jullie dat? Vind het enorm vervelend! Ben ook af en toe duizelig... Vervelend! Verder voel ik me prima gelukkig, niet beroerd of zo! Ga nu ff lekker op bed liggen, moet vanmiddag weer werken namelijk... Trouwens, mijn zoontje kon zelfstandig blijven zitten met 8 maanden, zelf gaan zitten kwam rond een maand of 10 pas geloof ik!
Nikkijane, ik herken het niet. Misschien omdat je moe bent. Of owv je bloeddruk? Geen idee verder... .
Mijn gyn wilde met normale ligging vaginaal bevallen met dubbele stuitligging in overleg met gyn vaginaal of ks ( is ks geworden vanwege risico) en met 1 kopligging en 1 stuiligging moest het hier via KS omdat het risico te groot was dat dat fout ging en dan alsnog een spoedks gedaan moest worden met alle risico's en verdriet ten spijt. Geslacht hier pas met 20 weken echoscopiste was altijd chago en wilde never kijken...maar ik wist het in mn hart al dat 1 een jongen was en 2 een meisje en ik had helemaal gelijk Luuk is nu 11 maanden en kan nu zelf gaan zitten Sanne kan het nog niet maar zit wel heel stevig alleen ze trekken zich wel op aan de spijlen van het bedje en de box dus heb nu alles lager moeten zetten omdat Luuk gisteren ineens op het idee kwam om bij zijn zus in bed te duikelen..kon hem net opvangen pfffffff
Hey Meiden.. Hoe is het hier? Pfff sinds de komst van de twins heb ik veeeeel minder tijd voor zp haha! Ik zie allemaal nieuwe zwangere erbij, wat leuk en allemaal van harte gefeliciteerd! Hoe is het met de zwangere dames en de andere twinmoeders? Hier alles prima, Isis en Vinn zijn vandaag alweer 13 weken, en ze lachen heerlijk. Vinn zn reflux merk ik niks meer van sinds hij medicijnen heeft, hetgene wat we merken is dat hij veel vrolijker is en bijna nooit meer huilt! Volgens mij gaan Isis en Vinn elkaar nu ook herkennen... zo leuk! Vroeg iemand hier trouwens iets over adapters? Ik heb ze te koop omdat ik mijn Easywalker verkoop.
Hi dames!!! Nikkijane, ik heb in het begin ook veel hoofdpijn gehad, niet heel erg maar wel constant. Was van de ene op de andere dag ook weer weg. Vandaag met schoonzusje weer wat geshopt. Zijn nu een heel eind onderweg. Vrijdag komen ze het kamertje, easywalker en maxicosis brengen!!!
even snel want ben kapot!!! Hebben vanaf 10 uur in het ziekenhuis gezeten en zijn nu pas thuis!! zoon is onder narcose gegaan ging heel goed. Hij liet het rustig over zich heen komen. Mri is dus gelukt, alleen wilde hij erna niet plassen waardoor we lang moesten wachten voordat we naar huis mochten... Hier is mijn buik nu wel aan het rommelen... Maar kan ook door de drukke dag zijn..Morgen toch naar de gyn dus even aankaarten. Verder ook in een keer last van maagzuur. Mm7: ik vroeg om de adapters. Wat zou jij er voor willen?
@Linnepinneke, hij bevalt perfect, maar krijg een bugaboo! Anders had ik hem nooit weggedaan hoor, want het is echt een super wagen! @ Mama van 3, wat wil je er voor geven pb me maar!
Hallo allemaal! Ik wil me toch weer mengen in dit topic. Ik geloof dat ik met 20 weken mijn laatste reactie heb geplaatst (schaam, schaam) en weet ook niet waarom ik niets meer gepost heb. Ik zit nu op 33 weken en het gaat nog steeds goed. Het verschil in gewicht is groter geworden tussen de 2 meiden. Vorige week was eentje geschat op 1500 gram en de ander op 2000 gram, maar voor de rest doen ze het beide keurig. Ik moet wel elke week voor echo en CTG om alles goed in de gaten te houden, maar ZH is nog helemaal tevreden. Volgende week alweer het 34 weken mijlpaaltje!
Wij zitten idd ook in Nij Smellinghe dat is het enige ziekenhuis die die test doet heb ik nu begrepen. En in Groningen voeren ze het uit. Maar je moet ook nog uitgeloot worden. Wonen jullie ook in Drachten? Ik kak trouwens in bij een uur of 2 smiddags, ik ben vaak ook half 6 's ochtends al op. Rond een uur of 6 kom ik thuis en dan ga ik gewoon lekker op de bank liggen tot 9 uur en dan lekker op bed.
Avond lady's!! Die proef met die ring wordt in meerdere ziekenhuizen gedaan!!Teminste ze hebben mij dr ook voor gevraagd...of bedoelen jullie waar die ring echt geplaatst wordt?Dat zou idd kunnen!! Samloes je bent ook alweer een eind joh spannend!! Joehoe hier 27 weken vandaag het gaat echt ZO hard pfff!! Ik ga naar bed...Ik slaap op het moment zo slecht dat ik dat echt ff nodig heb!! Fijne aaf ennuuh mama van 3 RUSTIG AAN HE!!Wel fijn dat de mri van je mannetje zo goed gegaan is!! Xxxsie
MM7 hier gaat alles goed De bugaboo vindt ik ook mooi maar die zal wel niet goedkoop zijn en aangezien we al een urban jungle hebben blijft het hier alleen bij kijken. mama van 3 rustig aan he meid Linnepinneke hier zitten ze nog niet uit zichzelf en zitten zelf doen ze wel maar niet lang. Volgens mij heb ik laatbloeiers want ze rollen nog niet eens.
Bugaboo is een hele mooie wagen!!! En ook nog eens handig als je over een paar jaartjes nog een kleintje krijgt!!! Kyan kan nu een week of 3 draaien en Noah heeft t een paar dagen geleden door gekregen maar hij moet dan wel iets kunnen pakken om door te rollen haha maar t belangrijkste is dat t blije baby's zijn!!! De rest mogen ze lekker op hun eigen tempo doen!!!
@mama van 3 hoop dat je een goede nacht hebt en dat het rustig blijf... goed om te horen dat de mri goed is gegaan!! Succces morgen bij gyn