Elize.....kan me niet meer voorstellen dat ze zo klein en iel waren Hier wogen ze zo'n 1700 gram, ze waren nog wat afgevallen na de geboorte Oh 9 maanden geleden was ik net een uur bevallen
@jane, te groot bedoel je zeker haha maar zo zag het er bij mijn mannen ook uit!!! De heren mochten na een paar dagen een romper aan en toen ze naar de warmtebedjes gingen mochten ze echte kleertjes aan!!!
Ja idd te groot! Heb het gelijk aangepast. Hier hadden ze in de warmtebedjes romper met truitje aan, geen broekje omdat het warmer is zonder broekje.
Ooohhh wat een minimensjes Jane! Bijzonder om te zien dat ze nu al 9 maanden zijn, wauw! Hebben ze lang in het ziekenhuis moeten liggen...? Zo ik ga zo lekker slapen, fijne avond n og meiden!
3,5 week, dus met een termijn van 38,5 week mochten ze naar huis. Ze wogen bij thuiskomst 2222 gram en 2120 gram. En nu alweer ruim 8 kilo
Wat een verschil he... Ik kan het me hier ook niet meer voorstellen... Mijn kleine mannetjes van 1910 en 2280 gram en net aan 44cm groot!!! Was vandaag op visite bij mensen die een kleintje van 3 maanden hebben... Nou ja kleintje, hij was even groot als mijn mannen hahahahaha Maar vind het zo schattig! Nog zo ieniemienie en dan al zoveel kunnen haha Dat andere mannetje kon alleen nog maar liggen en begon net door te krijgen dat tie handjes heeft haha Zo'n groot verschil!!!
Goede morgen dames qua maat 44 koop ik nog niks kan mijn man lief snel genoeg halen en hij vind het dan maar al te mooi dat hij wat alleen mag shoppen voor de twee meiden Hier zelf de abc zoom via marktplaats gekocht helemaal blij mee en ze kunnen straks mooi naar elkaar kijken ook in de maxi-cosi die kun je naar elkaar toe zetten erg handig vond ik dit!! Verder alles prima hier, dochter tot 9 uur geslapen vanmorgen wat een luxe fijne dag iedereen
missa: ziet er mooi uit!!!! knuffie: hoe gaat het met jou en je jongens?? Tijdje niks meer gehoord! minnie: hoe is het met jou? Ook al een poosje niet meer gezien! Voor de rest ja het zijn mooie gewichten daar ben ik echt blij om! En nog maar max 4 weken! Met dat vooruitzicht houd ik het vol! Hier mijn buik van vanmorgen! Bekijk bijlage 148204
dames een vraagje. Als ik sta/loop is mijn buik vrij hard, als ik een nacht geslapen heb ook. Wanneer ik zit is mijn buik veel zachter. Is dit gewoon?
Heb ik ook wel hoor. Vooral als ik een stuk heb gelopen. Waarschijnlijk vinden ze dit niet zo fijn en keren ze hun ruggetjes tegen mijn buik aan. Zittend heb ik er ook minder last van, komt misschien omdat we dan ontspannen?
ik heb echt geen idee wat het is. Iig geen harde buik. Dat heb ik nu een keer gehad en dat doet zeer hihi
Mooie wagen missa! Is het niet een heel gevaarte zo met die 2 bakken...? Heb er ook naar gekeken maar het leek me zo lang allemaal worden.... Ach we moeten toch eerst ff proefrijden in de winkel Mamavan3, wauw wat een buik, pas op dat je niet omvalt Jane, de meiden zijn goed gegroeid dus! Lijkt me erg heftig zo`n ziekenhuisperiode... zelf al wel thuis maar je kindjes nog in het ziekenhuis... Vanmorgen een echo gehad! ze doen het nog prima Ruim 7 cm groot, allebei OPa & Oma waren mee en beide dochters ook, ze vonden het er gleuk om te zien Met een kwartier stonden we alweer buiten, haha! Maar wel met 2 mooie echos rijker Word zo een heel plakboek met alleen maar echofotoos, leuk ze passen nu al niet meer op een foto
@mama van 3, hele mooie buik!!! @sjulie, je kan ook altijd t zh ff bellen als je t niet vertrouwd! @candijtje, mooie echo's! En zo'n verzameling is altijd leuk!!!
@ mama van drie mooie buik hoor!!!! @ sjullie heb ik ook last van denk dat ze er dan met de rug tegen aanliggen en dat het dan wat harder word!!
Hallo allemaal! Vandaag weer naar ziekenhuis geweest. Echo en CTG weer dik in orde, deze keer alleen bloedstromen bekeken en die waren keurig. Volgende week worden ze weer gemeten, ik ben benieuwd! De onderste ligt nog steeds met hoofdje naar beneden en de bovenste ligt nu dwars,hoofdje wel iets naar beneden. Met mezelf gaat het iets minder, contstant harde buiken, hoofdpijn en mijn bloeddruk hoger dan normaal. Bloed geprikt en urine bekeken. Geen eiwitten in urine en uitslag bloedprikken moet ik om 14 uur even terugbellen. Er wasnogniets om zorgen over te maken, maar moet vrijdag voor de zekerheid nog even langskomen om bloeddruk te meten en urine te testen. We wachten weer af!
@samloes goed om te horen dat het met de twin goed ging, hoop voor je dat de uitslag van het bloed ook goed is.... en dat de twin nog lekker blijft zitten!!
Silvia: wat geweldig om te zien!! En wat doen je kids het goed!! Mag je zeker trots op zijn!! hoe is het inmiddels met Sanne?? Samloes: rustig aan doen meid!! Hopelijk is er vrijdag nog steeds niks met je urine en is je bloeddruk weer iets minder hoog!! Stertke!! hier lekken mijn borsten in een keer gigantisch! Vandaag lekker rustig aan doen, was ik aan toe! Mijn zusje en broers willen een gezamelijk kado geven voor de geboorte van de tweeling maar ik heb geen idee wat ik moet vragen... Hebben jullie een idee??
nou meis doe maar kalm aan als je borsten ineens gaan lekken...goed dat jullie niet nar Dl zijn gegaan