Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Leuke video Silvia!!

Eten jullie vaak zo voor de tv ipv aan tafel?

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    nee hoor normaal eten we gewoon aan de eettafel..maar ze waren zo leuk aan het spelen dat ik het deze keer zo gedaan heb ;)
    maar avondeten is altijd aan de eettafel maar wel de tv aan trouwens Sanne is verknocht aan dora en diego ;)

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    net trouwens hetonderzoek van NTR ingevuld..zo ver ik het nog allemaal wist natuurlijk ;)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Wat een schattige video Silvia!

5. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Bloed was gelukkig helemaal in orde. Nu even vrijdag afwachten en hopen dat mijn bloeddruk weer iets gezakt is.

Hebben jullie ook veel last van harde buiken na de 32e week? Ik vind het bij mij echt niet normaal, zelfs als ik zit/lig komen ze af en toe. Arts zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar toch doe ik dat wel een beetje. Kan het voor de baby's geen kwaad?

@mama van 3: Lekkende borsten heb ik nog nooit gehad in een zwangerschap. Is dat een teken dat je snel gaat bevallen of heeft dat er niets mee te maken?

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Silvia, echt super je filmpje!! Heb gisteren ook de enquete van t ntr ingevuld!

@samloes, lekkage had bij mij iig geen verband met mn bevalling... ik had er vanaf 19 weken al last van en t werd steeds erger!!! Fijn dat je bloed goed is trouwens!!!

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    had mn abbo opgeheven per ongeluk, dus weer ff een berichtje zodat iki weer mee kan lezen!

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    oe dat ging/gaat bij mij thuis dus echt niet door! Tv aan tijdens het avondeten.
    Hier trouwens ook niet, als mijn vriend en ik samen aan tafel zitten savonds dan is de radio aan en zeker geen tv onder het eten!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hahahaha nou dat was bij ons eerder ook nooit maar dingen veranderen als je eenmaal kinderen hebt ;) ik heb liever dat ze eten terwijl de tv op de achtergrond in de woonkamer speelt dan dat ze aan tafel aan het huilen en dreinen zijn en niks eten.... ;)
    Ik vind eten in hun buikje belangrijker dan die 10 minuten geen tv

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hihi daar ben ik echt heel anders in. Hier gaat de tv onder geen beding aan onder het eten.
    Dan eten ze maar niet. En wat ze niet gewend zijn kennen ze ook niet.

Vanacht eindelijk weer eens lekker geslapen!

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ben ik het helemaal mee eens Silvia! Maar bij ons stond vroeger de tv bijna altijd aan en ben er nou niet slechter van geworden.... hier kijken de mannen naar babytv, wanneer hun fruit of groente op is buiken ze lekker even voor de tv uit!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

bij mijn ouders ook altijd hoor ben ook opgegroeid voor de tv zowat!

ik vind de babyprogrammas ook heel erg goed tegenwoordig,goed voor de ontwikkeling en taalbegrip, het is niet zo dat kinderen de hele dag zitten te staren naar de tv hoor , zolang kunnen ze zich niet concentreren op een ding en ze spelen gewoon heel veel, maar ik vind tv niet een slecht iets...

Maar goed iedereen heeft zijn eigen maniertjes en ideeen over de opvoeding en daar kan je over discusieren tot we een ons wegen maar dat maakt onze verschillende gedachtes erover niet anders ;)

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ach hier staat soms ook de tv aan tijdens het eten hoor... Vooral als ik alleen ben.

Maar meestal kijkt hij even tv als ik aan het koken ben. Mijn man komt laat thuis en dan begint zoonlief meestal net drammerig te worden tijdens het koken.

Eventjes kan toch, als het maar niet de hele dag door aan staat!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat is ook zo! En hoe je het ook doet iedere mama heeft toch als doel blije gelukkige lieve kinderen te hebben!!!

15. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Beetje dom vraag misschien, maar in zh hebben ze me wel verteld dat als mijn vliezen spontaan breken dat ik gelijk moet bellen en naar zh gaan, maar nooit dat ik gelijk moet gaan liggen.

Kan mij herinneren dat dat bij mijn andere 2 zwangerschappen wel is gezegd. Dat je moet gaan liggen als de baby nog niet is ingedaald.

Is dit bij tweeling zwangerschap hetzelfde?

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    zover ik weet is dat hetzelfde...gewoon gaan liggen en bellen naar het zh!!!!
    is dat nu het geval dan????????:$

17. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    nee hoor, maar bij mijn eerste is het met 38 weken gebeurd, maar was toen volledig ingedaald. En mijn zus begon er gister over of dat met een tweelingzwangerschap ook zo is, vandaar.
    Morgen moet ik weer naar zh, dan zal ik het nog even navragen, want het is wel belangrijk.
    Baby's moeten in ieder geval tot woensdag blijven zitten, dan ben ik 34 weken. Liefst langer natuurlijk.

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen.

Hopelijk blijven je babys toen woensdag zitten Samloes!

Ik zit me net te bedenken dat de baby's er over 14 weken zowiezo al zijn! In mijn ziekenhuis halen ze altijd met 38 weken.

Dat klinkt gewoon nog sneller hihi.

Hoop dat ze lekker blijven zitten tot 9 augustus.

Ga maandag wel evener mijn gyn bespreken dat mochten ze gehaald moeten worden ik een datum mag kiezen omdat de 9e mijn opa jarig is.

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoi dames,
    Vanmorgen een enorme niesbui gehad (hooikoorts) en nu is het me in m'n rug geschoten! Ik kan helemaal niks!
    Ons zoontje is net opgehaald door m'n schoonzusje en ik lig nu in bed!
    Huisarts zou overleggen of ik diclofenac mag gebruiken, maar eigenlijk ben ik daar niet zo fan van.

Gister trouwens weer schopjes gevoeld! :)

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Nikki, wat vervelend zeg, je kan dan evht niets he... Beterschap hoor! Geen idee of je diclofinac mag slikken... paracetamol in iedergeval wel, en lekker onde warme douche staan of masseren door je man ;)

Super dat je al wat voelt zeg! Ik heb dat nog niet echt eigenlijk terwijl dit toch mn 3e zw schap is... Benieuwd wanneer ik ze ga voelen...

Wat word het lekker weer van het weekend! Gelukkig ben ik vrij en verder geen plannen.... zondag moederdag vieren en verder ook lekker niets doen.. heerlijk :)
    Nu nog ff werken tot 1500 uur...

Deel Deze Pagina