Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama van 3, dat wordt wel een overdekt terrasje dan, wat een vies weer hier in noord hOlland!! Wat betreft 17 mei, wie weet He!! Wij hebben toen met Fam. En vrienden gewed en geld ingezet wanneer onze dochter geboren zou worden en wat het geslacht was, dat wisten we dus niet. Ik was er van overtuigd dat het een meisje was en dat ze 17 juli zou komen, dat deed ze ook en mams won dus de pot. Dys wie weet is jouw voorgevoel ook goed! En bij het plaatsen van dit bericht breekt de zon door, dus terrasje kan toch haha

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goedemorgen allemaal!

@mama van 3: Lekker hoor, 36 weken. Ik zit over 1,5 week op de 36 weken, benieuwd of ik het ook haal.

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ mama van drie o wat fijn dat je de 36 week hebt gehaald hopelijk blijven ze nog een weekje zitten..... veel plezier op het terras

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik heb vandaag gewerkt van 9 tot 16, was allemaal wat chaotisch vandaag, dus ben nu best een beetje moe!
    Zoontje en ik zitten nu ff lekker op de bank tv te kijken! Heerlijk relaxed! ;)

Mooie termijn 36weken, die heb je maar weer!

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    mama van 3, moest ineens aan je denken.............. je bent toch niet aan het bevallen he...

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nope de rust is wedergekeerd hier!!!helaas.

Vannacht wel eindelijk beter kunnen slapen, maar die jeuk is er nog steeds. En ben volgens mij ook op van de zenuwen van wanneeer het nu eindelik gaat gebeuren, zul je zien blijven ze gewoon zitten tot 38 weken...

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oke.... nou het blijft spannend, in iedergeval binnen nu en 13 dagen zijn ze er.... we tellen gewoon elke dag met je mee af!

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook mee aan het tellen hoor

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hihi iedereen houd je in de gaten mama van 3!!

Hier een mijlpaaltje. Nog 100 dagen te gaan voor de 40 weken!!!

10. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    We doen het om en om denk, mama van 3! Ik had gisteravond het idee dat het ging beginnen. Krampen (vond het nog niet echt weeen) kwamen regelmatig terug, ben uiteindelijk in slaap gevallen en nu 'niets' meer. Voel me nog steeds slecht, harde buiken, maar onregelmatig, dus we zullen zien! Ik ga in ieder geval even rustig aan doen vandaag.

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sjullie: ga je echt de 40 weken volmaken;)??

Samloes: oeww spannend dus ook bij jou! Ben benieuwd! Maar heb het idee dat ze hier gaan blijven zitten tot de 38 weken. Tja het is wel beter voor hun!

Pff in juni mama's topic is er al 1 bevallen, de ander wordt vandaag ingeleid, en ik maar denken dat ik als eerste zou bevallen... Wel even een tegenslag..

En dan is onze poes volgens mij nu ook echt begonnen met bevallen.. spannend!!

samloes: lekker rustig dagje houden, gaan de harde buiken weg als je een warme douche of bad neemt?

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mama van 3 bij een vriendin van mij ging de poes ook bevallen iets daarna begon zij haha!!

Brrr onze hond heeft een teek....mijn man is niet thuis en ik durf m niet weg te halen....
    Ik geloof dat het koopzondag is bij ons in de buurt zo gelijk maar even druppels halen en en tekepincet....VIEZE BEESTEN...

X

13. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Als ik ga zitten of liggen in bad dan wordt het meer ontspannen inderdaad, alleen moet ik nu ook nog even mijn hoofd leeg gaan maken, want heb het idee dat de zenuwen ook op mijn buik werken. Stom he, heb ik al 2 bevallingen meegemaakt en nu ben ik toch weer bloedzenuwachtig!!

@mama van 3: Bij welk zh ben jij onder controle? Wordt je daar ook ingeleid?

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Inbraak van een andere tweelingmama:

Sjaantje, mijn hond had gister voor het eerst een teek. Valt mee, want ze is al 4,5 jaar oud, maar BRRRRR.....
    Mijn man ging daarvoor naar de dierenwinkel, en kwam in plaats van met een tekenpincet, met een tekenlasso van Trix thuis. En dat is echt superhandig. Je legt een voorgevormde harde lus om de teek, en trekt ze zonder problemen met kop en al eruit.

Je kunt ze ook online bestellen:
    TRIX Tick Remover System

Het maakt het echt een stuk makkelijker!

Hoop dat je er wat aan hebt :)

En dan breek ik weer uit :D

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Samloes: ik krijg sowieso een keizersnede bij 38 weken. Zit in Zevenaar (onderdeel van rijnstate Arnhem). Bij jou dan?

16. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik loop bij het LUMC (leiden) dus daar ga ik bevallen, hopelijk nog steeds op de natuurlijke manier. Onderste ligt nog steeds met hoofdje naar beneden, dus ga er vanuit van wel.

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    luca thanks!!
    Er was nog niks open om 12u behalve de action heb er daar 1 meegenomen voor 0,60 cent en mijn man haalt m zo met kop en al eruit!!
    Maar ik zal het zeker onthouden wat een vieze beestjes zijn het toch he!!

Samloes mama van 3.....zoooooo spannend!

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Mama van 3, nee ik ga de 40 weken niet volmaken. Maar het staat in mijn banner en vind het fijn gewoon de 40 weken aan te houden kwa datum hihi

19. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Weten jullie wat de voortekenen van een bevalling zijn? Ben even op een rijtje aan het zetten wat ik in ene allemaal heb de laatste dagen. Maar of dit betekend dat het eerdaags gaat gebeuren, geen idee.
    Ik heb sinds gister lichte diarree, zie net dat ik in ene melkproductie heb en in ene enorme poetsdrang.(mijn badkamer is weer glimmend schoon!)En dan de voorweeen gisteravond. Er is dus wel iets aan het veranderen, maar misschien duurt het nog wel weken! Of niet! waaaah hoe maak je jezelf gek!

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha samloes, je maakt jezelf echt gek idd! Zelf vind ik dat ook lastig hoor, mijn eerste was natuurlijk 9 weken te vroeg, dus ik dacht dat het mijn darmen waren, bleken weeën en daarna ging ik aan de weeën remmers, bij de tweede braken mijn vliezen, kreeg ik in een keer heftige weeën en binnen twee uur was ze er. De derde is ingeleid dus ook wat dat betreft van mijn kant uit niks zinnigs. Weet wel een ander forum vriendinnetje van mij die behoorlijk lang met voorweeen heeft gelopen, wel een week of twee dacht ik.

Deel Deze Pagina